De seks was blijkbaar toch net iets te heftigquote:
Details?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef melismay het volgende:
[..]
De seks was blijkbaar toch net iets te heftig
Dat vertel ik jou wel, de volgende keer als ik bij je ben.... Voorspelquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
niet zo teasen melis, gewoon alles vertellen.
"lunchen" met annie dus, zoals ik al eerder zei.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef _Fuffy_ het volgende:
GF heeft pikban
Dus ik ben afhankelijk van anderen
Ah, jij ook alquote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"lunchen" met annie dus, zoals ik al eerder zei.
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
Hoor je mij klagen bij zo'n lekker wijf?
Mijn kat eet Hamkaas.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Praten met dieren, dan wel niet via telepathie
het is wel hip
mijn kat snurkt, dat heeft er vast ook mee te maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Mijn kat eet Hamkaas.
Ik denk dat het een teken is
en terecht!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef melismay het volgende:
Annie word gewoon uitbesteed hier als een goedkope hoer
Jouw kat is undercoverquote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
mijn kat snurkt, dat heeft er vast ook mee te maken.
Ik heb toch echt het idee dat ik wat mis nu ik Annie nog niet heb gehad, dus wanneer kan ik een afspraakje "kopen" ?quote:
50% en een beurt.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
ik eis wel 70% van de inkomsten annie, maar dan weet je iig dat je een goede pimp hebt.
U.quote:
Alle katten zijn betrokken bij een grote missie. Ze hebben allemaal zo hun eigen taak. Op een dag worden ze evil en nemen ze de wereld overquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
U.
Mijn kat snurkt overigens ook., moet ik me nu zorgen gaan maken?
moet je me even mailen, ik houd dergelijke business wel discreet natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee dat ik wat mis nu ik Annie nog niet heb gehad, dus wanneer kan ik een afspraakje "kopen" ?
Whehequote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[afbeelding]je zou het niet zeggen, maar er staat wel degelijk een kat op bovenstaande foto.
Misschien kunnen we dit beter even persoonlijk bespreken danquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
moet je me even mailen, ik houd dergelijke business wel discreet natuurlijk.
Mijn boek!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
*niet alleen een kater, maar ook een boekenlegger.
Zeg goudvis, moet ik je die voedselketen nog één keer uitleggen?quote:
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg goudvis, moet ik je die voedselketen nog één keer uitleggen?.
GF is ook best een schatje, maar die kitten is net iets lieverquote:
Ze lijken wel helemaal zwart, dat zie je niet veel.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef _Fuffy_ het volgende:
Die beesten waren gewoon een hobby op zich![]()
[afbeelding]
Ze zijn ook helemaal zwartquote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze lijken wel helemaal zwart, dat zie je niet veel.
Leg dan ook aan de kat van Twist uit wie er de baas hoort te zijn,quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg goudvis, moet ik je die voedselketen nog één keer uitleggen?.
quote:
Ziin al poosje weg en ondertussen niet zo klein meerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Frezer het volgende:
En trusten voor betreffende users.
[..]
, hebbe.
Ik ben de baasquote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Frezer het volgende:
.
[..]
Leg dan ook aan de kat van Twist uit wie er de baas hoort te zijn,![]()
Ai, jammer.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:36 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Ziin al poosje weg en ondertussen niet zo klein meer
Helemaal verpest,quote:
Ja, ik blijf bezigquote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Frezer het volgende:
.
[..]
Leg dan ook aan de kat van Twist uit wie er de baas hoort te zijn,![]()
quote:
Zie je avatar.quote:
Dat is een kat met haren overeind. De meeste katten die ik ken kunnen dat zonder eerst tegen de wind in te gaan zittenquote:
Incl. staart was me dat wel duidelijk geweest,quote:Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een kat met haren overeind. De meeste katten die ik ken kunnen dat zonder eerst tegen de wind in te gaan zitten.
Die paste niet en mijn mailtje met het verzoek om de Fok!templates aan te passen zodat het paste is vast verloren gegaan in de recente minicrashquote:Op maandag 13 februari 2006 00:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Incl. staart was me dat wel duidelijk geweest,.
hobbelen?quote:Op maandag 13 februari 2006 08:39 schreef Breetai het volgende:
hobbelen, werk, koffie
owkeeyquote:Op maandag 13 februari 2006 08:43 schreef Breetai het volgende:
even 25 minuten wandelen naar het werk.
Al doelt hobbelen meer op lopen tijdens een zwerftocht of survival tocht.
Gezellig,quote:Op maandag 13 februari 2006 08:51 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
Is er nog plek voor mij onder die steen? Ik neem niet zoveel plaats in beslag, (ik neem natuurlijk welmee, dat spreekt voor zich..) dat lijkt me nu een uitstekende plek om ff te zitten...
Dat valt toch wel mee, 25 minuten?quote:Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
owkeey
pfff waar je zin in hebt op een vroege maandag morgen
dat is t niet, ik heb niet echt de energie om nu 25 min te gaan wandelen...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, 25 minuten?
Hoe gaat het met je Yns? Je moest toch naar het ziekenhuis voor verder onderzoek? Ben je al geweest? (Ik heb het druk, dus ben minder vaak hier, misschien heb ik dat gemist...)quote:Op maandag 13 februari 2006 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is t niet, ik heb niet echt de energie om nu 25 min te gaan wandelen...
daarbij heb ik spierpijndus dan zou t nog langer duren
Niet zo veel 'sporten',quote:Op maandag 13 februari 2006 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is t niet, ik heb niet echt de energie om nu 25 min te gaan wandelen...
daarbij heb ik spierpijndus dan zou t nog langer duren
Nee.. maar kijk eens in je tas? op je bureau..of op het toilet wellicht?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:07 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Jullie weten zeker ook niet waar ik mijn agenda heb gelaten![]()
.
Neem een lekker bakkiequote:Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef vibri het volgende:
[..]
* vibri ook op 't werrk binnen strompelt
Tas(sen): Nope. Bureau: Nope. Toilet??? Daar heb ik in elk geval nog niet gezocht,quote:Op maandag 13 februari 2006 09:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee.. maar kijk eens in je tas? op je bureau..of op het toilet wellicht?![]()
Dit is de enige forum die ik ken waar 60x60 gebruikt wordt, alle andere maken gebruik van of 64x64 of 150x150 . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 07:26 schreef QyRoZ het volgende:
60x60 is meer dan genoeg Breetai. Het is hier geen TMF.
das volgende week dinsdag, en de week erna krijg ik de uitslagquote:Op maandag 13 februari 2006 09:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Yns? Je moest toch naar het ziekenhuis voor verder onderzoek? Ben je al geweest? (Ik heb het druk, dus ben minder vaak hier, misschien heb ik dat gemist...)
Hoezo dat ??quote:Op maandag 13 februari 2006 08:51 schreef _Cara_ het volgende:
Is er nog plek voor mij onder die steen? Ik neem niet zoveel plaats in beslag, (ik neem natuurlijk welmee, dat spreekt voor zich..) dat lijkt me nu een uitstekende plek om ff te zitten...
wat boeit dat nu,quote:Op maandag 13 februari 2006 09:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dit is de enige forum die ik ken waar 60x60 gebruikt wordt, alle andere maken gebruik van of 64x64 of 150x150 . . .![]()
![]()
Zet Outlook eens aanquote:Op maandag 13 februari 2006 09:07 schreef Frezer het volgende:
Jullie weten zeker ook niet waar ik mijn agenda heb gelaten![]()
.
Koffiequote:
Was het maar kut, dan had ik er wat aan . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 09:15 schreef Ynske het volgende:
wat boeit dat nu,
hoe groter hoe kutter![]()
Je weet niet wat erin zit .. Aannamesquote:
Maar ik ben digibeet!quote:
Genoeg om te weten dat ik het niet moet gaan drinken . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 09:16 schreef webspider het volgende:
Je weet niet wat erin zit .. Aannames![]()
gek, je hebt 2 handjes gekregen van Godquote:Op maandag 13 februari 2006 09:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had ik er wat aan . . .![]()
![]()
![]()
Het andere forum waar ik met regelmaat kom gebruikt 50x50quote:Op maandag 13 februari 2006 09:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dit is de enige forum die ik ken waar 60x60 gebruikt wordt, alle andere maken gebruik van of 64x64 of 150x150 . . .![]()
![]()
Beterzquote:Op maandag 13 februari 2006 09:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het andere forum waar ik met regelmaat kom gebruikt 50x50.
Ah zo.. nou nog ff volhouden dan maar...en dan hopen dat ze je kunnen helpen.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
das volgende week dinsdag, en de week erna krijg ik de uitslag
hihi, ach hij is vers, dus dan zijn het nog maar blaadjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah zo.. nou nog ff volhouden dan maar...en dan hopen dat ze je kunnen helpen.
Er is een zak verse boerenkool in mijn vriezer kapotgescheurd..godverdegodver! wat een zooi!!
Maar eerst ff proberen op te ruimen voordat ik ga..nondejuu!
Als het je een troost is, een ex-collega van me dacht dat het wel een goed idee was om een pallet met doosjes diepvrieserwten na te leveren aan een klant. Deze pallet stond vervolgens zonder folie eromheen moederziel alleen in de vrachtwagen. Het resultaat laat zich raden. De klant was niet gelukkigquote:Op maandag 13 februari 2006 09:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah zo.. nou nog ff volhouden dan maar...en dan hopen dat ze je kunnen helpen.
Er is een zak verse boerenkool in mijn vriezer kapotgescheurd..godverdegodver! wat een zooi!!
Maar eerst ff proberen op te ruimen voordat ik ga..nondejuu!
Pssst, je mag je ava ook weg doen hoor.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het je een troost is, een ex-collega van me dacht dat het wel een goed idee was om een pallet met doosjes diepvrieserwten na te leveren aan een klant. Deze pallet stond vervolgens zonder folie eromheen moederziel alleen in de vrachtwagen. Het resultaat laat zich raden. De klant was niet gelukkig.
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:19 schreef Ynske het volgende:
gek, je hebt 2 handjes gekregen van God
Beweeg het pijltje van je muis naar dat post-icoontje linksonderin, naast de startknopquote:
daar gaat t niet omquote:Op maandag 13 februari 2006 09:22 schreef Frezer het volgende:Succes met het schoonmaken hierboven!
[..]
Pssst, je mag je ava ook weg doen hoor..
die heb ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Beweeg het pijltje van je muis naar dat post-icoontje linksonderin, naast de startknop![]()
opblaaspopje dan maar?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaat op een gegeven moment ook vervelen . . .![]()
![]()
![]()
Dat ben ikquote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie heeft de beste, mooiste en grootste ava
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar gaat t niet om
wat t punt is, hoe groter de ava, hoe overheersender hij is. en bij mijn weten gaat het nog altijd om de postinhoud ipv van wie heeft de beste, mooiste en grootste ava
Wil je je eigen fantasiën niet op anderen gaan projecteren . . .quote:
ik projecteer niet, ik geef je alleen een paar ideeënquote:Op maandag 13 februari 2006 09:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wil je je eigen fantasiën niet op anderen gaan projecteren . . .![]()
![]()
Nee, ik !!quote:
Vreselijk. Ik zeg doodstraf.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:25 schreef Ynske het volgende:
owgod,
een ban hebben, een weekban erbij krijgen
en dan dit gaan doentruth feedback 15
* webspider zegt met zn Jedi stem "My ava worship, you will"quote:
Wist je dat de maandban ook bestaat ?quote:
Wat doet hij nu verkeerd dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Wist je dat de maandban ook bestaat ?![]()
You're Jedi mind tricks will not work on me, only money . . .quote:Op maandag 13 februari 2006 09:29 schreef webspider het volgende:
* webspider zegt met zn Jedi stem "My ava worship, you will"![]()
Jij hebt gisteravond ook lekker ge-Starwars-t?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:29 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider zegt met zn Jedi stem "My ava worship, you will"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |