Okay.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:06 schreef CherryLips het volgende:
k-i-s-s-i-n-g
Ik zou de hond iets te drinken geven, of te eten. Ik denk dat het dier op deze manier een tong van schuurpapier krijgtquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ziet ie ook entiteiten toevallig.?
Ze blaft weleens naar de spiegelquote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Die hond van jou he CL, die spoort echt niet.
Ziet ie ook entiteiten toevallig.?
Ik zal wel weer iets van chocola hebben laten vallen en dat in de vloerbedekking hebben gelopenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik zou de hond iets te drinken geven, of te eten. Ik denk dat het dier op deze manier een tong van schuurpapier krijgt![]()
Chocola moet je opeten. Ik denk, ik zeg het maar even.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal wel weer iets van chocola hebben laten vallen en dat in de vloerbedekking hebben gelopen
Chocoladeverslaafde!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal wel weer iets van chocola hebben laten vallen en dat in de vloerbedekking hebben gelopen
sa... nee. wat ga je doen?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef melismay het volgende:
En doei!
Je hoeft niet alles te weten! We zijn niet getrouwd!quote:
wacht maar, straks wel. vuige slet.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te weten! We zijn niet getrouwd!
Niet zo aangebrandquote:Op zondag 12 februari 2006 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Flikker op. Ze negeerde mij op PaiQ.
Zijn er wel eens mensen online daar dan? Mijn matches zijn altijd offline...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn aanwezigheid hier is sporadisch at best . . .quote:Op zondag 12 februari 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk 't 2e
Ik heb niet zoveel te melden
Welkom bij R&P SCquote:Jullie ook niet echt, maar toch![]()
Dan ga ik nu nog maar even naar mijn minnares, nu mag t nogquote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wacht maar, straks wel. vuige slet.![]()
Oh ja, als jullie dat relkonijn nog zien, zeg haar maar dat ik daar ook rondloop. Ze was nog kwaad op mij omdat ze niet wilde geloven dat ik aan internetdating zou willen doenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zijn er wel eens mensen online daar dan? Mijn matches zijn altijd offline...
dat mag straks ook nog wel hoor, gewoon omdat zij het is en omdat ze mij een verkapt complimentje gaf.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan ga ik nu nog maar even naar mijn minnares, nu mag t nog
Alleen om jou depressief te maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zijn er wel eens mensen online daar dan? Mijn matches zijn altijd offline...
Lunchen?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen om jou depressief te maken.
Ik heb nu 10 matches, die ik regelmatig spreek waarvan er 1 geupgrade is naar MSN contact...
Bedanktquote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen om jou depressief te maken.
Ik heb nu 10 matches, die ik regelmatig spreek waarvan er 1 geupgrade is naar MSN contact...
Ik weet al wie het isquote:Op zondag 12 februari 2006 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doet het wel.
Je bent een lekker wijf
quote:
Ik ga mijn profiel maar eens aanpassen naar precies het tegenovergesteldequote:Op zondag 12 februari 2006 19:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt![]()
![]()
Ik heb 7 matches waarvan er 7 telkens offline zijn![]()
Iedereen negeert mij, maar dat is nog geen reden om niets te doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat stukje jas naast me op de foto, dat is GF. Maar die pauper wou niet op de fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 19:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik gok dat ze in vlaardingen woont en dat ze bezet is.
Wat een homoquote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Dat stukje jas naast me op de foto, dat is GF. Maar die pauper wou niet op de foto
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat een homo
Oh nee, toch niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |