abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 07:52:13 #101
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_35065900
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:54 schreef lasker het volgende:
. Kijk maar naar Akkersloot, het blijven haatzaaiers, welk geloof of ongeloof ze ook aanhangen.
Ik ben nooit een fundamentalist geweest. Wel gelooft dat andere mensen niet voor God zouden kiezen. Dat is dan wel mijn definitie van een fundamentalist, maar niet de jouwe.

Heb je nog een reactie op mijn stelling dat je op een ander forum tegenstanders van de islam nationalisten noemde en dat vanwege de cartoons nu ineens een heel land én volk geboycot moet worden.

Of was dit je reactie nu je gewoon op je lange teentjes bent getrapt
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 10:51:31 #102
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35068770
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef onemangang het volgende:

[..]

JA, Mozes kan je wel degelijk als priester omschrijven. Wel eens Exodus 18 gelezen? Daar krijgt Mozes van zijn schoonvader de priester de fijne kneepjes van het priestervak geleerd. Maar idd, het is correcter om Mozes eveneens een massamoordenaar, dictator, slager, dief en rechter te noemen. Maar in die tijd vielen dergelijke nobele taken gelijk aan het priesterschap, bij gebrek aan een georganiseerde rechtstaat bij een primitief nomadenvolk als de Israelis.
quote het stukje maar waarin staat dat Mozes priester was...

ik begrijp sowieso niet waar je je druk om maakt... maar goed. je mag wel even laten zien hoe slim je bent...
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_35069658
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:51 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

quote het stukje maar waarin staat dat Mozes priester was...

ik begrijp sowieso niet waar je je druk om maakt... maar goed. je mag wel even laten zien hoe slim je bent...
Ik begrijp het ook niet waar je je zo druk over maakt. Dat Mozes priester was lijkt me niet heel relevant. Relevanter lijkt me dat Mozes een machtswellusteling was.

dinsdag 14 februari 2006 @ 12:14:07 #104
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35071131
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:24 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet waar je je zo druk over maakt. Dat Mozes priester was lijkt me niet heel relevant. Relevanter lijkt me dat Mozes een machtswellusteling was.
krijgen we die weer...
laat me dan eens zien waar blijkt dat Mozes priester was, schriftgeleerde.
?Porque no te calles?
pi_35075010
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:52 schreef Jordy-B het volgende:
Dat je vrijheid van meningsuiting hebt, betekent niet automatisch dat je ook maar gelijk alles moet zeggen. Je hebt rekening te houden met je medemens. (daarom is het recht van meningsuiting in Nederland ook beperkt)
Maar je mag het wel denken?
Die 2 kratten bier waren oke, maar van die borrelnootjes moest ik kotsen.
pi_35075077
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef logicum het volgende:

[..]

Maar je mag het wel denken?
Je mag alles denken. Het gaat om het uiten van je mening. Veel mensen lijken ten onrechte in de veronderstelling te zijn dat de vrijheid van meningsuiting onbeperkt is.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:31:54 #107
124377 pmb_rug
salvation received
pi_35075320
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je mag alles denken. Het gaat om het uiten van je mening. Veel mensen lijken ten onrechte in de veronderstelling te zijn dat de vrijheid van meningsuiting onbeperkt is.
klopt, racisme is het beste voorbeeld. dat is een mening, maar wel ongewenst.

(of dat je er niet van zou balen als Wilders een gezwel zou krijgen, zoals die Vd Ven. toen stond Nld opeens op zijn achterste poten. hypocriet.)
?Porque no te calles?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')