Die meuk drink ik niet ongemerkt hoor... In zo'n situatie gaan alle alarmbellen rinkelen in mijn lijf!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:04 schreef snoekiesnoek het volgende:
En bier inderdaad niet van een huismerk nemen (drink je voordat je het weet ongemerkt iets als Bavaria of Oranjeboom).
onderschat je hersens niet. Ik heb weleens testen gezien dat ze mensen iets lieten eten of drinken dat een totaal andere kleur had dan normaal en niemand kon raden wat ze nu echt aten of dronken!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:12 schreef KieWie het volgende:
[..]
Die meuk drink ik niet ongemerkt hoor... In zo'n situatie gaan alle alarmbellen rinkelen in mijn lijf!
Die zijn echt top bij de AH, vooral die nieuwe pizza's met een stuk groen er apart bij verpakt (sla of kruiden). Die kan ik wel elke dag opeten, zo lekker.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:15 schreef NIels25 het volgende:
De Kan ten Klaarmaaltijden worden gemaakt in een fabriek in Belgie, wat volgens mij ook van Ahold zelf is.
Bij Oranjeboom krijg je hoofdpijn na je tweede flesje: niet te missen dus!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:15 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
onderschat je hersens niet. Ik heb weleens testen gezien dat ze mensen iets lieten eten of drinken dat een totaal andere kleur had dan normaal en niemand kon raden wat ze nu echt aten of dronken!
Kortom, geen risico nemen en gewoon een goed merk voor je bier kopen
Meeste niet , maar genoeg nog wel... maar dan ook meer verspreid over diverse winkels.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:19 schreef NJ het volgende:
De meeste huismerkproducten komen absoluut niet van de A-merk producenten vandaan.
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 17:37 schreef NIels25 het volgende:
AH Hagelslag PuurDit is echt de allerlekkerste hagelsalg naar mijn mening
Geen marge. Op die producten draaien ze verlies, maar die zijn er voor het prijsgevoel van de klant.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef JK het volgende:
[..]
toch vraag ik me af hoeveel marge er dan zit op 2 voorgebakken stokbroodjes van de euroshopper voor 22 cent. Voor hoeveel zal het de fabrikant verlaten.... volgens mij dan ook voor een appel en een ei.
ik vind die van de aldi écht beterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |