Ow een Chineese vrouw die wordt verkracht.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ind trouwens wtf heb jij voor avatar? van een film of zo.
Een FA haalt hem wel weg danquote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef Jump het volgende:
En mag ik er op wijzen dat een webicoon max 100 kB is liefst
Uit een film of in het echt.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef Chen het volgende:
[..]
Ow een Chineese vrouw die wordt verkracht.![]()
Ik zie alleen een rood kruisje.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef Chen het volgende:
[..]
Ow een Chineese vrouw die wordt verkracht.![]()
[..]
Een FA haalt hem wel weg dan
Je ziet alleen der tieten maar als het uit een film komt kunnen we het checkenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zie alleen een rood kruisje.
On topic: lijkt die vrouw op Sun?
Nu zie ik het ja! Een Sun met heel veel Jins!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:56 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Je ziet alleen der tieten maar als het uit een film komt kunnen we het checken![]()
Idd, heb er afgelopen kerst in toronto een ep van de TiVo zitten kijken op een 82cm HD-TV (wel een philips natuurlijkquote:
Daar werd het ook wel een keer tijd voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Lost S2 E13 nu ook gekeken, en the shit is about to hit the fan zegmaar...
Open eindequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, ik vind het jammer dat ze in het al oude valluik van het rekken lijken te trappen, waardoor het meer een soap wordt zonder progressie. Dat vond ik bijvoorbeeld bij Carnivale beter gedaan, waar ondanks het open einde de hoofdlijn wel ten einde was... (daar zouden nog 3 seizoenen achteraan geschreven worden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Produktie foutje dus
-
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef splendor het volgende:Like i saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Produktie foutje dus