Hoeveel alcohol zit er in dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef freiss het volgende:
[..]
Je kan er ontzettend van bezopen rakenNet zoals Grolsch Kanon
![]()
Dan word school opeens heel leukquote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Wij gaan nu met school 15 liter bier maken per 3 man, naar recept van duvel
48 flesjes![]()
NIET VOOR DE ICTERS!quote:* OP MAANDAG 27 FEBRUARI VERVALLEN DE LESSEN OVERDAG EN 'S AVONDS, NIET VOOR DE ICT'ERS
EN VOOR DE OPLEIDING BEVEILIGING OP DE MAANDAGAVOND!
* OP DINSDAG 28 FEBRUARI VERVALLEN DE LESSEN OVERDAG, NIET VOOR DE ICT'ERS.
Jullie lekker niehietquote:
Nog een paar maandjes geduld en dan kun je naar een andere school en dan heb je ook zo'n heerlijk roosterquote:
Ik heb alleen donderdag schrijfvaardigheid van Engelsquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Casparovvv het volgende:
heb dinsdag een tentamen over economie, grafiekjes maken. heel de week druk zodat ik vrijdag geschiedenis PO kan inleveren, en dan heerlijk relax naar Barcelona
Gnaafquote:
iddquote:Op zondag 12 februari 2006 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb alleen donderdag schrijfvaardigheid van EngelsVoor de rest niks
Maar das wel lekker naar Barcelona
gezelligquote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
idden Saaw ook
Dus dan gaan we even wat drinken daar ofzo.
Neuh. Toevallig zitten we er tegelijk. Zij met haar vriend, ik met 't gezin.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
gezelligMaar je gaat niet samen?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Neuh. Toevallig zitten we er tegelijk. Zij met haar vriend, ik met 't gezin.
Kijk zequote:
Saar zou eerst gaan snowboarden maar ze zit met haar knie waar ze last van heeft dus kon dat niet. Ik had toen al Barcelona vast staan, en toen ze op zoek was naar een leuk weekje weg heb ik gezegd dat Barcelona tof is. Daar was ze het geloof ik wel mee eens en toen hebben zij en haar vriendje een weekje geboekt.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Toevallig ook niet afgesproken van kom we gaan tegelijk naar Barcelona en dan de mee naar barcelona slachoffers gezegd dan en dan gaan we?
Ahaquote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Saar zou eerst gaan snowboarden maar ze zit met haar knie waar ze last van heeft dus kon dat niet. Ik had toen al Barcelona vast staan, en toen ze op zoek was naar een leuk weekje weg heb ik gezegd dat Barcelona tof is. Daar was ze het geloof ik wel mee eens en toen hebben zij en haar vriendje een weekje geboekt.
Nog nooit gezien, veel plezierquote:Op zondag 12 februari 2006 20:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik mijn favoriete tv serie maar eens kijken![]()
Battlestar Galactica![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |