Vooroordelen galorequote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik maak ook weleens per ongeluk de fout door zij/zei te schrijven wanneer ik het ander bedoel. En ik ben echt niet zo dom als een vmbo'er dat ik niet weet wat het onderscheid tussen deze twee is.
Das geen samenvatting van deel 1, dat is jouw visie op het geheel.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef KritischBlikje het volgende:
Een samenvatting van deel 1:
U hebt gezocht op galore:quote:
Bevestigt. Zit je nu het vooroordeel van Marokkaan zonder gevoel voor de Nederlandse taal te bevestigen?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Das geen samenvatting van deel 1, dat is jouw visie op het geheel.
Een betere samenvatting en titel van het topic zou zijn: "Zie hier hoe chanty vooroordelen bevestigd".
Main Entry: ga·lorequote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
U hebt gezocht op galore:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
staan we nu weer quitte?
precies, daarom kots ik als aankomend WOer alvast op MBO EN op HBO.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef ErikT het volgende:
Mijn samenvatting: ik ben het volledig met KritschBlikje eens.
Verder: hoe dom ben je als je mensen die een lagere opleiding doen dan jij dom gaat noemen, terwijl er nog een niveau hoger is dan je eigen niveau? HBO-ers
En: MBO-ers zijn vaak veel leukere echtere mensen dan HBO-ers.
Zou best kunnen, maak ervan wat je zelf wil. En ja, klopt inderdaad dat ik sinds een jaar of wat niet meer weet of het nou d of t is.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Bevestigt. Zit je nu het vooroordeel van Marokkaan zonder gevoel voor de Nederlandse taal te bevestigen?
Wacht ff, zit je nou een Engels woord op te zoeken in de Van Dale?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
staan we nu weer quitte?
Da's nog erger..quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef immortalsean het volgende:
[..]
precies, daarom kots ik als aankomend WOer alvast op MBO EN op HBO.
Leer eerst maar eens het juiste woordenboek gebruiken en laat me niet beginnen over het niveau van het huidige VWO.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef immortalsean het volgende:
[..]
precies, daarom kots ik als aankomend WOer alvast op MBO EN op HBO.
maar 'vooroordelen' komt daar vast en zeker niet voor, en galore is dus geen leenwoord, en samen kan daarom niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
Main Entry: ga·lore
Pronunciation: g&-'lOr, -'lor
Function: adjective
Etymology: Irish go leor enough
: ABUNDANT, PLENTIFUL -- used postpositively <bargains galore>
Nee, "Zie hier hoe Chanty afgezeken wordt door een stel HBO-ers die denken dat ze te goed zijn voor deze wereld en zich boven alles en iedereen verhevelen die een lagere opleiding heeft"quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Das geen samenvatting van deel 1, dat is jouw visie op het geheel.
Een betere samenvatting en titel van het topic zou zijn: Zie hier hou chanty vooroordelen bevestigd".
HBO?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, "Zie hier hoe Chanty afgezeken wordt door een stel HBO-ers die denken dat ze te goed zijn voor deze wereld en zich boven alles en iedereen verhevelen die een lagere opleiding heeft"
Want zeg nou zelf, omdat jij HBO doet voel jij je automatisch beter. Ik bevestig hier overigens helemaal geen vooroordelen, ik probeer voor mezelf hier op te komen maar dat gaat een beetje lastig met een stel paupers die kennis associëren met het niveau van je opleiding. En trouwens, je kent mij niet dus waar haal je vandaan dat ik dom zou zijn? Door dit topic? Hahaha, da's pas dom.![]()
nee hoor. er zijn mensen nodig voor alle soorten werk.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
die denken dat ze te goed zijn voor deze wereld en zich boven alles en iedereen verhevelen die een lagere opleiding heeft"
ga·lore Audio pronunciation of "galore" ( P ) Pronunciation Key (g-lôr, -lr)quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
staan we nu weer quitte?
nee. wel slimmer dan een groot aantal mbo-ers.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Chanty87 het volgende:
Want zeg nou zelf, omdat jij HBO doet voel jij je automatisch beter.
Stoer van je hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee. wel slimmer dan een groot aantal mbo-ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |