Vooroordelen galorequote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik maak ook weleens per ongeluk de fout door zij/zei te schrijven wanneer ik het ander bedoel. En ik ben echt niet zo dom als een vmbo'er dat ik niet weet wat het onderscheid tussen deze twee is.
Das geen samenvatting van deel 1, dat is jouw visie op het geheel.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef KritischBlikje het volgende:
Een samenvatting van deel 1:
U hebt gezocht op galore:quote:
Bevestigt. Zit je nu het vooroordeel van Marokkaan zonder gevoel voor de Nederlandse taal te bevestigen?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Das geen samenvatting van deel 1, dat is jouw visie op het geheel.
Een betere samenvatting en titel van het topic zou zijn: "Zie hier hoe chanty vooroordelen bevestigd".
Main Entry: ga·lorequote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
U hebt gezocht op galore:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
staan we nu weer quitte?
precies, daarom kots ik als aankomend WOer alvast op MBO EN op HBO.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef ErikT het volgende:
Mijn samenvatting: ik ben het volledig met KritschBlikje eens.
Verder: hoe dom ben je als je mensen die een lagere opleiding doen dan jij dom gaat noemen, terwijl er nog een niveau hoger is dan je eigen niveau? HBO-ers
En: MBO-ers zijn vaak veel leukere echtere mensen dan HBO-ers.
Zou best kunnen, maak ervan wat je zelf wil. En ja, klopt inderdaad dat ik sinds een jaar of wat niet meer weet of het nou d of t is.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Bevestigt. Zit je nu het vooroordeel van Marokkaan zonder gevoel voor de Nederlandse taal te bevestigen?
Wacht ff, zit je nou een Engels woord op te zoeken in de Van Dale?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
staan we nu weer quitte?
Da's nog erger..quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef immortalsean het volgende:
[..]
precies, daarom kots ik als aankomend WOer alvast op MBO EN op HBO.
Leer eerst maar eens het juiste woordenboek gebruiken en laat me niet beginnen over het niveau van het huidige VWO.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef immortalsean het volgende:
[..]
precies, daarom kots ik als aankomend WOer alvast op MBO EN op HBO.
maar 'vooroordelen' komt daar vast en zeker niet voor, en galore is dus geen leenwoord, en samen kan daarom niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
Main Entry: ga·lore
Pronunciation: g&-'lOr, -'lor
Function: adjective
Etymology: Irish go leor enough
: ABUNDANT, PLENTIFUL -- used postpositively <bargains galore>
Nee, "Zie hier hoe Chanty afgezeken wordt door een stel HBO-ers die denken dat ze te goed zijn voor deze wereld en zich boven alles en iedereen verhevelen die een lagere opleiding heeft"quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Das geen samenvatting van deel 1, dat is jouw visie op het geheel.
Een betere samenvatting en titel van het topic zou zijn: Zie hier hou chanty vooroordelen bevestigd".
HBO?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, "Zie hier hoe Chanty afgezeken wordt door een stel HBO-ers die denken dat ze te goed zijn voor deze wereld en zich boven alles en iedereen verhevelen die een lagere opleiding heeft"
Want zeg nou zelf, omdat jij HBO doet voel jij je automatisch beter. Ik bevestig hier overigens helemaal geen vooroordelen, ik probeer voor mezelf hier op te komen maar dat gaat een beetje lastig met een stel paupers die kennis associëren met het niveau van je opleiding. En trouwens, je kent mij niet dus waar haal je vandaan dat ik dom zou zijn? Door dit topic? Hahaha, da's pas dom.![]()
nee hoor. er zijn mensen nodig voor alle soorten werk.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
die denken dat ze te goed zijn voor deze wereld en zich boven alles en iedereen verhevelen die een lagere opleiding heeft"
ga·lore Audio pronunciation of "galore" ( P ) Pronunciation Key (g-lôr, -lr)quote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
staan we nu weer quitte?
nee. wel slimmer dan een groot aantal mbo-ers.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Chanty87 het volgende:
Want zeg nou zelf, omdat jij HBO doet voel jij je automatisch beter.
Stoer van je hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee. wel slimmer dan een groot aantal mbo-ers.
Hier lul je je echt niet uit hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef immortalsean het volgende:
[..]
maar 'vooroordelen' komt daar vast en zeker niet voor, en galore is dus geen leenwoord, en samen kan daarom niet.
"Ik en een mattie keihard aan het chillen voor mijn waggi "quote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee. wel slimmer dan een groot aantal mbo-ers.
En een 'bash-Chanty-topic' niet te vergetenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef Orealo het volgende:
Oh, ik dacht dat dit een serieus topic was..
Maar het is een zeik-hier-iedereen-af-om-kleine-spelfouten-en-probeer-zo-je-mening-te-rechtvaardigen-topic![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
"Ik en een mattie keihard aan het chillen voor mijn waggi "
Some people just don't get itquote:Op zondag 12 februari 2006 17:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En een 'bash-Chanty-topic' niet te vergeten![]()
Meer niveau André Hazes, al is daar op zn tijd natuurlijk niks mis mee.quote:
Het ging om de zinquote:of denk je dat dat echt mijn auto is?
jij basht jezelf.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En een 'bash-Chanty-topic' niet te vergeten![]()
jij denkt echt dat dat mijn auto is?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Meer niveau André Hazes, al is daar op zn tijd natuurlijk niks mis mee.
Dat heb je er zelf van gemaakt. Maargoed.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nog meer vrijwilligers die mij willen bashen? Kom maar hoor
Ik vind dat Chanty veel leukere grappen maakt.quote:
Dankquote:Op zondag 12 februari 2006 17:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind dat Chanty veel leukere grappen maakt.
dat magquote:Op zondag 12 februari 2006 17:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind dat Chanty veel leukere grappen maakt.
Sorry ik verveel me. Ik ga al schaatsen kijken.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef BrauN het volgende:
jimjim en erikT, gebruik MSN alsjeblieft. Topicreport-knop is reeds beroerd.
Ik voel me juist niet aangevallen want ik ben nooit VMBO'er geweest.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat heb je er zelf van gemaakt. Maargoed.
Om toch enigzins serieus te reageren: VMBO scholen stralen over het algemeen uit dat er dom tuig zit. Daar komen voornamelijk deen "domme vmbo'ers" reacties uit. Verders, er zijn inderdaad ook stratenmakers en pleeschrobbers nodig, niets mis mee. Dus doe verder je best.
(ja, of voor je je aangevallen voelt: ook grafisch hebben we wat aan je, maar nu even niet (bron: skiczukie))
NSB-erquote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef BrauN het volgende:
jimjim en erikT, gebruik MSN alsjeblieft. Topicreport-knop is reeds beroerd.
Pardon, wat staat hier?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef immortalsean het volgende:
als 1 'e' met een 'j' omgewisseld, hier al zo'n verschil maakt. wat voor effect zal het niveauverschil tussen MBO en HBO irl dan wel niet hebben?
Ik vind HBO-ers nog grappiger eigenlijk. Doen of ze zo slim zijn terwijl ze geen fuck uitvoerenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat mag
ik vind Chanty ook erg vermakelijk
inderdaad en dan straks waarschijnlijk toch meer betaald krijgen dan jijquote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik vind HBO-ers nog grappiger eigenlijk. Doen of ze zo slim zijn terwijl ze geen fuck uitvoeren
Oeh, nou daar gaan we voor hè?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
inderdaad en dan straks waarschijnlijk toch meer betaald krijgen dan jij
Wat kan ik nou weer niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh en jij kan het echt niet hoor![]()
MBO dan, 1 pot nat.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik voel me juist niet aangevallen want ik ben nooit VMBO'er geweest.
Ga met je blokken spelen, dom stuk vmbo-tuig.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat kan ik nou weer niet?
Oh wacht, domme vraag want ik kan natuurlijk niks.
Dat valt sowieso nog te bezien. De waarde van een HBO-diploma is tegenwoordig niet zoveel hoger meer dan de waarde van een MBO-diploma.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
inderdaad en dan straks waarschijnlijk toch meer betaald krijgen dan jij
jawel hoor. blijf lekker doen wat je doet.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
Oh wacht, domme vraag want ik kan natuurlijk niks.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
MBO dan, 1 pot nat.
Wat was dan je vooropleiding? Vanaf de HAVO direct richting het MBO of vanaf de basisschool jezelf naar het MBO gepijpt?
Een havo diploma is al minder waard dan een vmbo diploma, dus het zal inderdaad niet lang meer duren voordat HBO ook minder waard is dan een MBO.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Dat valt sowieso nog te bezien. De waarde van een HBO-diploma is tegenwoordig niet zoveel hoger meer dan de waarde van een MBO-diploma.
Ik heb toch echt een Mavo diploma hoor?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ga met je blokken spelen, dom stuk vmbo-tuig.
Tuurlijk snap ik het niet als jij steeds je zinnen zo idioot vaag verwoordt.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat? ik heb het natuurlijk over het hbo![]()
snel ge-edit, je snapte het niet
Dat vraag ik me ook al afquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt een Mavo diploma hoor?
God, waarom ga ik hier nog op in...
De samenvoeging van MAVO en VBO tot het VMBO is wederom een punt waarop Den Haag gefaald heeft.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, ik heb Mavo niveau 4 gedaan, geen VMBO. Toen ik begon bestond het VMBO nog niet eens.
omdat je een MBOer bentquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt een Mavo diploma hoor?
God, waarom ga ik hier nog op in...
Dat staat gelijk aan het vmbo nu, dus niet zeiken meid. En dat niveau 4 maakt het er ook niet echt beter op he?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef Chanty87 het volgende:
Nee, ik heb Mavo niveau 4 gedaan, geen VMBO. Toen ik begon bestond het VMBO nog niet eens.
Je hebt gelijk, wat doe ik hier nogquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef =HellFire= het volgende:
Die V uit de TT moet weg trouwens, het ging over MBO-ers (of had iemand anders dat al opgemerkt? If so, mijn fout, ik doe ook maar HBO).
Jij snapt het echt niet ehquote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
context.........quote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik het niet als jij steeds je zinnen zo idioot vaag verwoordt.
Vmbo Theoretische Leerweg is het oude Mavo. Ik zeik niet, ik zeg waar het op staat. Mijn diploma zegt nog altijd Mavo, geen Vmbo.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan het vmbo nu, dus niet zeiken meid. En dat niveau 4 maakt het er ook niet echt beter op he?
oepsquote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef =HellFire= het volgende:
Die V uit de TT moet weg trouwens, het ging over MBO-ers (of had iemand anders dat al opgemerkt? If so, mijn fout, ik doe ook maar HBO).
De leerlingen die destijds de MAVO deden zitten nu voornamelijk op het VMBO.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vmbo Theoretische Leerweg is het oude Mavo. Ik zeik niet, ik zeg waar het op staat. Mijn diploma zegt nog altijd Mavo, geen Vmbo. Zit wel degelijk verschil in.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef BrauN het volgende:
Even een plaatje tussendoor, speciaal voor de vmbo'ers die meelezen.
[afbeelding]
HAHAHA ZOEEN SJIEKE GRAPPEN MAAKT DIE GAST ALTIJD
FYI, ik heb netjes mijn Mavo afgemaakt in 4 jaar, zat niet constant in het rokershok, spijbelde vrijwel nooit en ik was de tweede beste van de klas in Mavo 4. Dankjewel voor de aandacht.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
De leerlingen die destijds de MAVO deden zitten nu voornamelijk op het VMBO.
Oftewel, hetzelfde tuig.
Theoretische leerweg, nog zo een toevoeging die de boel interessanter doet lijken dan het is.
wowquote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
FYI, ik heb netjes mijn Mavo afgemaakt in 4 jaar, zat niet constant in het rokershok, spijbelde vrijwel nooit en ik was de tweede beste van de klas in Mavo 4. Dankjewel voor de aandacht.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef BrauN het volgende:
Even een plaatje tussendoor, speciaal voor de vmbo'ers die meelezen.
[afbeelding]
HAHAHA ZOEEN SJIEKE GRAPPEN MAAKT DIE GAST ALTIJD
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef BrauN het volgende:
HALLOOOO EN DAN NU DE KIJKERSVRAGEN
[afbeelding]
[insert hilarische tekst]
Uhm, wat wil je nou precies?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
FYI, ik heb netjes mijn Mavo afgemaakt in 4 jaar, zat niet constant in het rokershok, spijbelde vrijwel nooit en ik was de tweede beste van de klas in Mavo 4. Dankjewel voor de aandacht.
VBO bedoel je.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
De samenvoeging van MAVO en VMBO tot het VMBO is wederom een punt waarop Den Haag gefaald heeft.
De tweede bestequote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Proberen duidelijk te maken dat niet iedereen die Mavo/Vmbo doet tuig is en geen flikker uitvoert. Dus. Maar het helpt blijkbaar toch niet want vriendje Youssef vindt zichzelf veel te stoer om toe te geven dat niet HEEL Mavo/Vmbo dom/lui/tuig is.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef Orealo het volgende:
[..]
Uhm, wat wil je nou precies?
Het beeld van de 'standaard' VMBO'er iets 'normaler' maken, wat imo wel nodig is, of reacties als 'Oh, jij deed mavo? dan is het niet erg, oh je bent toch wel goed, naja Chanty' ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
idd, "al heeft een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding" lijkt me hier wel toepasselijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
De tweede beste
Zelfs op het MAVO niet kunnen presteren
Ok, sorry, dan ben ik het met je eensquote:Op zondag 12 februari 2006 17:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Proberen duidelijk te maken dat niet iedereen die Mavo/Vmbo doet tuig is en geen flikker uitvoert. Dus. Maar het helpt blijkbaar toch niet want vriendje Youssef vindt zichzelf veel te stoer om toe te geven dat niet HEEL Mavo/Vmbo dom/lui/tuig is.
Want?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:36 schreef immortalsean het volgende:
[..]
idd, "al heeft een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding" lijkt me hier wel toepasselijk.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:36 schreef HeyFreak het volgende:
is arrogantie ook een vak op de uni?
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Proberen duidelijk te maken dat niet iedereen die Mavo/Vmbo doet tuig is en geen flikker uitvoert. Dus. Maar het helpt blijkbaar toch niet want vriendje Youssef vindt zichzelf veel te stoer om toe te geven dat niet HEEL Mavo/Vmbo dom/lui/tuig is.
Ik heb ook niet geploeterd, ik liep moeiteloos door het derde en vierde jaar heen. Eerste en tweede jaar hebben we het maar niet overquote:Op zondag 12 februari 2006 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat ze geen flikker uitvoeren geloof ik ook niet, denk wel dat een aantal moeten ploeteren.
Zeg, zomaar even een vraag... Hoe motiveer jij jezelf om elke dag weer naar de bouw te gaan, wetende dat je voor de rest van je leven metselaar zult zijn? Da's toch geen spannend vooruitzicht enzo?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:36 schreef HeyFreak het volgende:
is arrogantie ook een vak op de uni?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |