4.13.81quote:Op zondag 12 februari 2006 17:15 schreef komrad het volgende:
ik schakel net in, wat heeft kleinsman gedaan>?
dan waait mijn TV erafquote:Op zondag 12 februari 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
Allemaal blazen dan gaan ze tegen de wind in
Dat deed ik 'vroeger' echtquote:Op zondag 12 februari 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
Allemaal blazen dan gaan ze tegen de wind in
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Dat deed ik 'vroeger' echtBlies ik Koss achteruit ten gunste van Zandstra
![]()
werkte niet in '94quote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
en daarna loop je door naar de russenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef Eightball het volgende:
Dan kom je dus als ontwerper met het nieuwe Olympische pak voor het eerst bij de Poolse bond.
a) je trekt een wapen en dwingt de aanwezigen te tekenen voor het ontwerp.
b) je zorgt ervoor dat de koffie gefixed is, drinkt zelf thee en dwingt de aanwezigen te tekenen voor het ontwerp.
c) ze vinden het ook mooi en tekenen voor het ontwerp.
Zandstra was die rooie niet hoor...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeger altijd "vallen vallen" roepen als Koss richting de finish reed.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
De eerste 16 van deze race doen mee aan de 5k.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef PsychoDude_666 het volgende:
oké tis nu wel duidelijk dat ik het niet zo goed kan volgen, maar wat is er met Smit dan? Wat is haar positie mbt de uitslag van de race van Kleinsman?
dat zei mijn moeder ook! dat zegt ze nu nog steeds tegen me als groenewold rijdtquote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik vroeger altijd "vallen vallen" roepen als Koss richting de finish reed.
En mijn moeder telkens maar weer: "Dat is niet sportief"
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik vroeger altijd "vallen vallen" roepen als Koss richting de finish reed.
En mijn moeder telkens maar weer: "Dat is niet sportief"
Crowley of zo.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef TheVulture het volgende:
nog twee, wie zouden dat dan moeten zijn...
a.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef Eightball het volgende:
Dan kom je dus als ontwerper met het nieuwe Olympische pak voor het eerst bij de Poolse bond.
b) je zorgt ervoor dat de koffie gefixed is, drinkt zelf thee en dwingt de aanwezigen te tekenen voor het ontwerp.
Crowley weet ik niks van, en die Chinezen heb ik ook nooit zo hoog zitten. Maar het zal er om spannen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef TheVulture het volgende:
nog twee, wie zouden dat dan moeten zijn...
dweilenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef MiLalaa het volgende:
poeh vysokova gelukkig net niet. En nu?
Als Wust of Groenewold buiten de 16 eindigt, hebben we ook maar 2 startplaatsen op de 5k. Maar dat is niet zo waarschijnlijk als dat Kleinsman het doet.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef Jurruh het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd, maar hoe zit het precies met de 5 kilometer?
We hebben nu één startplaats en het maximum is twee? En die tweede plaats is afhankelijk van Kleinsman? En ook van de andere twee of dat niet?
Er zijn er al 11 geplaatst. Dus er zijn er 5 over voor de 16 plaatsen bij de 5k.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef Jurruh het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd, maar hoe zit het precies met de 5 kilometer?
We hebben nu één startplaats en het maximum is twee? En die tweede plaats is afhankelijk van Kleinsman? En ook van de andere twee of dat niet?
Dat hebben de Canadezen elk jaarquote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef Eightball het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |