Nee, ik gebruikte een dele van een citaat ('[...] en nu is er') en ging ik verder met mijn verhaal.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef Bob-B het volgende:
Heb je er stukken uitgeknipt?
Ik heb hem gehuurd. Misschien een keer een klein computertje kopen om in de videotheek recensies te kunnen checken.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef JosvG het volgende:
Waarom koop je een DVD zonder een review te lezen oid?
Lijkt me leuk.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef B_BOY het volgende:
ze kunnen er moeilijk op zette dat heet een bud-film is.
Nehh, dat staat ook niet direct op een hoes. Alhoewel ik hem wel zou huren waarschijnlijkquote:Deze film is uitermate waardeloos en wij raden u dan ook ten strengste af deze te huren!
"We raden u dan ook ten strengste deze te huren"quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nehh, dat staat ook niet direct op een hoes. Alhoewel ik hem wel zou huren waarschijnlijk
Mijn verontschuldigingen, ik las er overheenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb hem gehuurd. Misschien een keer een klein computertje kopen om in de videotheek recensies te kunnen checken.
Geeft niets.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef JosvG het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen, ik las er overheen
Klopt die is nog niet afgelopenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
the neverending story was ook een grote teleurstelling
Omdat Imdb die film in de OP helemaal niet kent!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef JosvG het volgende:
Waarom koop je een DVD zonder een review te lezen oid?
Jawel, TS heeft zich vergist in de titel.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:25 schreef Jihad.Joe het volgende:
Omdat Imdb die film in de OP helemaal niet kent!
FYI dat was The Bone Collectorquote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
Dus ik kom net een film tegen in de videotheek, Lost but not Forgotten. Staat er op de doos 'Part The Fugitive, Part Silence of the Lambs'. En ik denk dus van nou dat zal wel een goeie film zijn. Maar ik vind 'm helemaal niet goed.![]()
Weleens eerder gebeurd. Stond er op ee dvd 'Eerst was er Silence of the Lambs, toen was er Seven, nu is er' en toen kwam de naam van die film. En die was ook heel slecht.Dus ik dacht ja, eerst was er een hele goede film, toen weer een en nu deze waardel*ze B-film.
![]()
Ja, inderdaad. Wat stom.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:18 schreef m021 het volgende:
[..]
Jawel, TS heeft zich vergist in de titel.
Toch zegt dit helemaal niets over de kwaliteit van de film. Jij neemt aan dat het over de kwaliteit gaat, maar dat staat er helemaal niet. Jij misleidt je dus zelf, het niet niet de dvd-producent die dat doet.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
Weleens eerder gebeurd. Stond er op ee dvd 'Eerst was er Silence of the Lambs, toen was er Seven, nu is er' en toen kwam de naam van die film. En die was ook heel slecht.![]()
Ja, geweldig.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:24 schreef buzzer het volgende:
Het lijkt me wel leuk staan op de DVD hoes: "deze KUTfilm moet je gezien hebben"
Dat weet ik. Maar dat is alleen bij een puur letterlijke interepretatie zo. Ik neem aan dat je ook wel ziet dat er wordt gesuggereerd dat hij in dat rijtje past. Er wordt toch een verband gelegd?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:26 schreef 700MB het volgende:
[..]
Toch zegt dit helemaal niets over de kwaliteit van de film. Jij neemt aan dat het over de kwaliteit gaat, maar dat staat er helemaal niet. Jij misleidt je dus zelf, het niet niet de dvd-producent die dat doet.
Jij gelooft ook dat Omo echt witter wast?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:07 schreef Federer-fan het volgende:
Dat weet ik. Maar dat is alleen bij een puur letterlijke interepretatie zo. Ik neem aan dat je ook wel ziet dat er wordt gesuggereerd dat hij in dat rijtje past. Er wordt toch een verband gelegd?
Hij past ongetwijfeld ook wel in het rijtje, zolang ze in de genoemde chronologische volgorde gemaakt en/of uitgebracht zijn klopt het rijtje al.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:07 schreef Federer-fan het volgende:
Dat weet ik. Maar dat is alleen bij een puur letterlijke interepretatie zo. Ik neem aan dat je ook wel ziet dat er wordt gesuggereerd dat hij in dat rijtje past. Er wordt toch een verband gelegd?
Nee. Oeps.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat Omo echt witter wast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |