Maar met een mesje krijg ik juist altijd irritatie in de hals, ik hoop eigenlijk dat dat met me scheerapparaat tot het verleden behoort.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef flipsen het volgende:
Hals blijft altijd een probleem vind ik, in ieder geval electrisch, ik denk dat dat met een mesje makkelijker is?
Nou ja, ik heb nog een maand en bevalt het niet dan stuur ik hem terug en koop ik een Braun 360 Complete.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:32 schreef Droid het volgende:
Hals is en blijft moeilijk met de elektrische app vooral bij de adams appel. Misschien voor de hals eens semi-sensitive zetten. Misschien werkt dat beter en beetje rond draaiende bewegingen maken bij de philips
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:14 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Is dat nou echt glad? Ik heb best een gevoelige huid en als ik me geschoren heb met mijn Mach3 mesjes voelt mijn huid meestal branderig en geirriteerd aan. Nu zit ik er aan te denken om een electrisch scheerapparaat te aanschaffen. Maar de vraag is dus of je daar echt een gladde huid mee krijgt.
Ik ben mach 3 gewent, en als ik me geschoren heb daarmee is mijn huid echt superglad...![]()
Ik heb al verschillende soorten scheerschuim en gel geprobeerd, ook heb ik andere merk/type mesjes geprobeerd. Mach 3 vind ik de beste en geeft de minste irritatie, maar nog steeds te veel irritatie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:35 schreef -Nielz- het volgende:
Ik denk dat je het beter kunt houden bij je Mach3 mesjes. Mijn ervaring is dat je met dit systeem minder op je huid drukt en hierdoor minder irritatie krijgt.
Heb je al eens geprobeerd om een ander soort scheer- schuim/gel te gebruiken.
Zelf gebruik ik normaal de scheergel van Sanex en deze is super.
Niet meer scheren is natuurlijk ook een oplossingquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende soorten scheerschuim en gel geprobeerd, ook heb ik andere merk/type mesjes geprobeerd. Mach 3 vind ik de beste en geeft de minste irritatie, maar nog steeds te veel irritatie.
Tja, dan komen we op het volgende punt. Ik heb namelijk geen egale baardgroei, op me hals is het volledig bedekt, me kin praktisch ook, me snor ook, maar op me wangen heb ik op sommige plekken praktisch geen haargroei. Dus als het echt lang wordt dan lijkt dat natuurlijk voor geen meter .quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet meer scheren is natuurlijk ook een oplossing![]()
Ik had de eerste paar dagen een iets geirriteerde huid. Voelde een beetje branderig en iets droger. Als ik te vaak over hetzelfde stuk ga heb ik dat nog wel, maar minder dan in het begin. Je moet ook de techniek een beetje onder de knie krijgen. Hoe je met zo min mogelijk herhalingen het gladste resultaat krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dat je huid aan het apparaat moet wennen, wat houdt dat precies in? Als ik nu klaar ben met scheren dan voelt mijn huid enigsinds branderig aan en is het een beetje rood.
Door het warme water van de douche worden de baardharen zacht, gaan de porieen open staan en nemen de baardharen water op, dit geeft over het algemeen de beste condities voor goed scheren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:05 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Scheren onder de douche is op zich ook wel fijn, dat blijft ook langer glad volgens mij. Omdat natte haren uitzetten... Maar dat weet ik niet zeker...
Dat is idd een kunst, weinig herhalingen en toch zo goed en glad mogelijk scheren. Me wangen en me snor is geen probleem, bij me kin en kaak wordt het al wat moeilijker en me hals scheren is gewoon irritant.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef SlaadjeBla het volgende:
Hoe je met zo min mogelijk herhalingen het gladste resultaat krijgt.
Ik moet iets minder Pietje Precies zijn
Een natte of vochtige huid is echter niet prettig electrisch scheren, veel te stroef.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Door het warme water van de douche worden de baardharen zacht, gaan de porieen open staan en nemen de baardharen water op, dit geeft over het algemeen de beste condities voor goed scheren.
Daar doelde ik dan ook niet op.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:34 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Een natte of vochtige huid is echter niet prettig electrisch scheren, veel te stroef.
Het was dan ook geen tegenspraak, maar een aanvullingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Daar doelde ik dan ook niet op.![]()
Offtopic: Allo Alloquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Het was dan ook geen tegenspraak, maar een aanvulling
Aldus Braunquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef BrauN het volgende:
Scheerapparaten zijn voor mietjes.
Gilette Mach 3 is nog altijd de geilste.
Nieuwe mesjes zijn wel te krijgen jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:15 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb nog een philishave 5816 liggen maar gebruik deze nooit omdat ik er gewoon geirriteerde huid van krijg en lang niet glad.
Daarom blijf ik altijd nat scheren maar is het een idee om er nieuwe mesjes ofzo in te zetten? (in de Philishave) Misschien is dat het wel...
en dan ik mij even glad scheren als ik kan met nat scheren? (mach3 )quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:59 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nieuwe mesjes zijn wel te krijgen ja
Nee, maar je zinsconstructies gaan er wel van op vooruitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:39 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
en dan ik mij even glad scheren als ik kan met nat scheren? (mach3 )
wtf heb ik dat getyptquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Nee, maar je zinsconstructies gaan er wel van op vooruit
van wiequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef flipsen het volgende:
Hoest inmiddels met de irritatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |