Zoals?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen issie soms wel compleet doof voor kritiek of negatieve dingen..
Maar het had ook niks met deze discussie te maken.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over de consoles zèlf.
Dat durf ik echt te betwijfelen. Als je dat ding voor al je games en online gamen gaat gebruiken dan denk ik dat je het einde wel zal meemaken.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet ombeperkt nee, maar wel langer dan je er ooit gebruik van zult maken. HDD's zullen ze niet vervangen nee.
Nou ja, klachtenquote:Als er meer mensen zijn met klachten dan hoor ik het graag.
Aangezien geen een add-on succesvol is geweest denk ik niet dat dat echt de schuld van SEGA is.quote:Het ging over de add-ons en het marketen van hardware.
Precies. Het ging inderdaad helemaal niet over de kwaliteit van Sega's producten.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef piet_pelle het volgende:
Maar het had ook niks met deze discussie te maken.
Waar Sony fanboys vaak door de mand vallen is dat ze in "dat verkocht niet en wij hebben 100 miljoen consoles verkocht dus wij zijn de beste" en daarmee kun je iedere duscussie winnen ware het niet dat het aantal verkochte console lang niet altijd met kwaliteit te maken heeft
Alle negatieve berichten doe je af als onzin.quote:
Hoe vaak kan je een memory card eigenlijk beschrijven zonder dat de kwaliteit verloren gaat? Is dat net zoals CD-RW ook weer 1000x?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat durf ik echt te betwijfelen. Als je dat ding voor al je games en online gamen gaat gebruiken dan denk ik dat je het einde wel zal meemaken..
Kom nou niet met je analistenverhalen (want meer is er niet over de PS3) want die neem ik bij voorbaat al niet serieus, negatief òf positief, of ze nou gaan (of gingen) over de PS3, Xbox 360 òf Revolution.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alle negatieve berichten doe je af als onzin..
Alles wat Sony zegt neem je aan voor waar. Zoiets.
Rond de 100.000. Meer dan je ooit zult gebruiken dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef Tain het volgende:
Hoe vaak kan je een memory card eigenlijk beschrijven zonder dat de kwaliteit verloren gaat? Is dat net zoals CD-RW ook weer 1000x?
ALLES wat niet officieel van Sony komt noem je bij voorbaat onzin.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kom nou niet met je analistenverhalen (want meer is er niet over de PS3) want die neem ik bij voorbaat al niet serieus, negatief òf positief, of ze nou gaan (of gingen) over de PS3, Xbox 360 òf Revolution.
En het enige van Sony wat ik voor waar aan neem is alles wat ze in hun persberichten zeggen. Tot nu toe altijd terecht geweest.
Ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was.
Maar het kwam wel van Ken (ergo Sony)quote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef Retuobak het volgende:
P-Style heeft nog altijd gelijk though Daggla
Die beloftes werden verbaal gedaan door ons aller vriend Ken, en niet gedaan in persberichten uitgegeven door Sony.
Sorry Daggla, je hebt ongelijk in dit gevalquote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kom nou niet met je analistenverhalen (want meer is er niet over de PS3) want die neem ik bij voorbaat al niet serieus, negatief òf positief, of ze nou gaan (of gingen) over de PS3, Xbox 360 òf Revolution.
En het enige van Sony wat ik voor waar aan neem is alles wat ze in hun persberichten zeggen. Tot nu toe altijd terecht geweest.
Ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was.
Klopt. Want ALLES is afkomstig van analisten en die verdienen hun brood nou eenmaal met het verzinnen van verhaaltjes. Op een enkele vage indirecte bron van een interviewer van een developer na misschien.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
ALLES wat niet officieel van Sony komt noem je bij voorbaat onzin.
Dat vind ik echt onzin, want er zitten altijd wel dingen tussen die wel waar zijn.
Geen enkel persbericht met loze beloftes hoor. Je mag ze gerust doorspitten.quote:En nee, wat Sony zegt is niet altijd waar. Remember ps2 mety alle loze beloftes?
Ik had het nergens over persberichten hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sorry Daggla, je hebt ongelijk in dit geval
Hij kan zoveel zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:21 schreef Retuobak het volgende:
Maar P-Style zegt zelf dat hij niet alles wat Sony zegt gelooft, tenzij het in een persbericht zit Daggla, dus je hebt nog steeds ongelijk.
Er is meer dan alleen wat berichtjes van analisten.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. Want ALLES is afkomstig van analisten en die verdienen hun brood nou eenmaal met het verzinnen van verhaaltjes. Op een enkele vage indirecte bron van een interviewer van een developer na misschien.
Nogmaals, ik had het nergens over persberichten. Ik had het over de beloftes van Sony die niet altijd waar zijn. Niet alleen persberichten dusquote:Geen enkel persbericht met loze beloftes hoor. Je mag ze gerust doorspitten.
Je bedoelt die 3D-modeller van SOE die ontslagen is?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ook devers en insiders en aanverwante bedrijven.
Nee, je had het over mij en dat ik alles van Sony voor waar aanneem.quote:Nogmaals, ik had het nergens over persberichten. Ik had het over de beloftes van Sony die niet altijd waar zijn. Niet alleen persberichten dus.
.
En nog wel wat meer berichten die voorbij zijn gekomen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je bedoelt die 3D-modeller van SOE die ontslagen is?
Inderdaad.quote:Nee, je had het over mij en dat ik alles van Sony voor waar aanneem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |