Als die yields ècht ineens zoveel beter zijn, dan kunnen ze net zo goed die 8e SPE weer inschakelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:29 schreef SToRM81 het volgende:
Bron: http://www.ps3land.com/news/article243.php
Nu maar hopen dat dit inderdaad de productie van de PS3 ten goede komt![]()
Ik denk dat hij die andere TGS bedoelt.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
TGS is in September. Net op tijd voor de JPN launch
Scherp!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op de sony sites is er niks over te lezen, toch raar zo kort voor de lanch.
Op de Nintendo site is ook niks te lezen over de Revolution, toch raar zo kort voor de launch. (niks boeiends iig)quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op de sony sites is er niks over te lezen, toch raar zo kort voor de lanch.
Er is genoeg over de Revo te lezen, zelfs op Nintendo.nlquote:Op maandag 13 februari 2006 08:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op de Nintendo site is ook niks te lezen over de Revolution, toch raar zo kort voor de launch. (niks boeiends iig)
quote:The Enemy of Graphics
Perhaps the biggest bombshell we've learned in the world of PS3 development right now is that many (if not most) games are simply running in 720p - not the ambitious, bleeding edge 1080p "Full HD" standard that Sony had us so excited about. And certainly, not two of them stuck together for a ludicrous 32:9 double-1080p.
Nvidia was on the money with its President's comments last May: resolution is indeed the enemy of graphics. Our insider explains: "Sony wanted 1080p, but we're working at 720p and 1080i, same as on the Xbox 360. Even with [final hardware] in mind, reaching good frame rates at 1080p with next-gen graphics is almost impossible. Instead many developers, ourselves included, are reworking so they run at 720p. PS3's output takes care of upscaling it - so no native 1080p, but it still looks killer." Perhaps there was always a specific reason why Sony felt it should say "up to 1080p"?
February 10, 2006quote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef Retuobak het volgende:
Oud Daggla, is zelfs al helemaal over gediscussieerd
Dat komt nog wel zodra de PS3 er eenmaal is.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef mustisuc het volgende:
kun je van playstation.nl niet zeggen daar word alleen wat uitgelaten over blu-ray verder staat er helemaal niets op over de ps3, zelfs geen platje met de specs
Ik had 'm liever ook meteen meegeleverd gezien, maar aan de andere kant wel goed dat ze mensen de keuze bieden. Wie weet releasen ze later nog eens een PS3 "value pack" incl. HDD.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef Vince22 het volgende:
Toch wel jammer dat de HDD als extra verkocht wordt, en niet meteen ingebouwd.....
Uh... nee.quote:
Ben benieuwd hoe groot die HDD wordt. Ik denk 80GB.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Vince22 het volgende:
Ach zonder of met... ik ga dr toch sowieso voor
Niet vloeken hè!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
BELIEVE!
Optionele optische drives voor consoles!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:03 schreef piet_pelle het volgende:
Ik had er liever een HDD in gehad dan een Blu-ray speler. Want een HDD heeft uiteindelijk iedereen toch wel nodig en die Blu-ray drive kan je dan mooi optioneel maken.
Maargoed ik weet ook wel dat Sony de Blu-ray wil pushen, ik had het alleen liever anders gezien.
Gewoon geen optische drives!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Optionele optische drives voor consoles!Er is maar één bedrijf zo idioot om dat aan te gaan bieden.
(oh wacht... dat deed Sega destijds ook natuurlijk!
) Nee, ik denk niet dat iedereen die HDD uiteindelijk nodig heeft. Die is vooral voor media-zooi.
Patches, downloadable demos/games, nieuwe content, etc.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Optionele optische drives voor consoles!Er is maar één bedrijf zo idioot om dat aan te gaan bieden.
) Nee, ik denk niet dat iedereen die HDD uiteindelijk nodig heeft. Die is vooral voor media-zooi.
Zonder HDD was het op de 360 anders erg lastig geweest en Blu-ray films gaat toch niemand kijken als het er niet al standaard op zou zitten.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
(Bijna) allemaal leuk, maar je kunt ook zonder.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:11 schreef Tain het volgende:
Patches, downloadable demos/games, nieuwe content, etc.
Deze topic gaat dan ook niet over de 360.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef piet_pelle het volgende:
Zonder HDD was het op de 360 anders erg lastig geweest
En dáárom zit het er standaard op!quote:...en Blu-ray films gaat toch niemand kijken als het er niet al standaard op zou zitten.
Je maakt een grap.quote:En console add-ons rule![]()
Als ze het online gebeuren een beetje serieus aan pakken dan zul je denk ik toch een HDD moeten hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
(Bijna) allemaal leuk, maar je kunt ook zonder.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een optionele optische drive en een optionele HD.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee maar als het op een console als de 360 gewoon een must is dan kun je toch wel bedenken dat dat bij de ps3 ook wel zal zijn. Downen van demo's en games en extra levels e.d.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
(Bijna) allemaal leuk, maar je kunt ook zonder.
[..]
Deze topic gaat dan ook niet over de 360.
[..]
En dáárom zit het er standaard op! [afbeelding]
[..]
Je maakt een grap.
Voor MMO's en downloadable content wel. Maar met een grote Compact Flash, SD of Memory Stick moet je ook wel een heel eind kunnen komen (als je daar toevallig een van hebt rondslingeren).quote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef Tain het volgende:
Als ze het online gebeuren een beetje serieus aan pakken dan zul je denk ik toch een HDD moeten hebben.
Beide best lame ja, maar het verschil? Een optionele optische drive is een relatief groot kastje met aparte voeding die je naast je console moet zetten. Een optionele HDD kun je gemakkelijk in je console schuiven (PS2/PS3) of erop klikken (Xbox 360).quote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een optionele optische drive en een optionele HD.
Het is beide even lame.
.
Ik ben het met je eens dat een HDD gewoon veel meer opties biedt. Ik had 'm ook liever meegeleverd gezien. Maar zoals ik al zei, als je een ruime flashmemory-kaart hebt dan kun je daar ook al veel op kwijt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef piet_pelle het volgende:
Nee maar als het op een console als de 360 gewoon een must is dan kun je toch wel bedenken dat dat bij de ps3 ook wel zal zijn. Downen van demo's en games en extra levels e.d.
Geen enkele console add-on óóit is succesvol geweest.quote:En het is niet bewezen dat als je een add-on uitbrengt en goed aanpakt dat het geen succes kan zijn.
Klopt en ik verwacht géén succes daarbij!quote:Zelfs Microsoft zegt een HD DVD add-on uit te gaan brengen.
Niets tegen Sega ofzo, maar er was niet veel echt (op hardware gebied) wat Sega wèl goed deed.quote:Wat SEGA vooral fout deed was add-ons uitbrengen voor consoles die al een opvolger hadden en vervolgens ook niet eens marketen.
Dus ze gaan het niet serieus aanpakkenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Voor MMO's en downloadable content wel. Maar met een grote Compact Flash, SD of Memory Stick moet je ook wel een heel eind kunnen komen (als je daar toevallig een van hebt rondslingeren).
Vast wel.quote:
Demo's zijn groot ja en daar zul je een HDD voor nodig hebben. Maarja... die wordt nou eenmaal niet standaard meegeleverd (waarschijnlijk). Neemt niet weg dat je best demo's zou kunnen downloaden als je de HDD erbij hebt aangeschaft.quote:Met een 1GB kaartje kan je echt heel weinig voor content, PGR3 demo is bijv. al meer dan 1GB en tja demo's downloaden vind ik toch wel 1 van de beste punten van Xbox Live
Je fanboyisme neemt soms wel ietwat trieste vormen aan.....quote:Op maandag 13 februari 2006 18:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat een HDD gewoon veel meer opties biedt. Ik had 'm ook liever meegeleverd gezien. Maar zoals ik al zei, als je een ruime flashmemory-kaart hebt dan kun je daar ook al veel op kwijt.
[..]
Geen enkele console add-on óóit is succesvol geweest.
[..]
Klopt en ik verwacht géén succes daarbij!
[..]
Niets tegen Sega ofzo, maar er was niet veel echt (op hardware gebied) wat Sega wèl goed deed.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je fanboyisme neemt soms wel ietwat trieste vormen aan......
Ik heb het helemaal niet over de consoles zèlf.quote:Sega geen goeie hardware? 8 bit en 16 bit waren zeker ook geen succes
Ze zijn echter niet onbeperkt herschrijfbaar. Worden steeds trager naarmate je ze meer gebruikt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef P-Style het volgende:
Flashkaartjes worden door de jaren heen uiteraard ook steeds groter.
Jawel.quote:
Sinds wanneer zijn consoles geen hardware meerquote:Ik heb het helemaal niet over de consoles zèlf.
Dat P-Style fanboy is moge duidelijk zijn, maar niet meer dan jij of ikquote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ben overigens ook niet de enige die dat vindt, me dunkt.
In het Revo-Nintendo topic is het zo triest dat ik er niet eens meer lees.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat P-Style fanboy is moge duidelijk zijn, maar niet meer dan jij of ik.
En itt sommige mensen (die vooral rond lijken te hangen in de Revolution draad) luistert P-Style wel gewoon naar argumenten.
Niet ombeperkt nee, maar wel langer dan je er ooit gebruik van zult maken. HDD's zullen ze niet vervangen nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze zijn echter niet onbeperkt herschrijfbaar. Worden steeds trager naarmate je ze meer gebruikt.
Dus echt een serieuze vervanger van een HDD is het zeker niet.
Als er meer mensen zijn met klachten dan hoor ik het graag.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jawel.
Ik ben overigens ook niet de enige die dat vindt, me dunkt.
Het ging over de add-ons en het marketen van hardware.quote:Sinds wanneer zijn consoles geen hardware meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |