abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34995429
Ik heb nu sinds 4 maand een hi20 abonnement, elke maand nam ik tegoeden mee naar de volgende maand, maar nu afgelopen maand zat ik halverwege al over mijn bundel heen. De rest van de maand rustig aan gedaan, dus ik kan nooit 200% verbeld hebben want nu komt het probleem. Sinds gisteren is mijn nieuwe maand (dus nieuwe bundel) weer ingegaan en zoals vele hi klanten wel weten kun je de budget check doen via sms naar 1244. Dit heb ik gister ook gedaan (om te kijken of de nieuwe bundel al actief was) maar tot mijn grote schrik kreeg ik een sms dat ik nog maar 0 % van mijn nieuwe belbundel heb. Terwijl ik helemaal niet gebeld of gesmst heb gisteren. Mijn vraag is nu: de kosten die je buiten je belbundel maakt die moet je toch gewoon betalen, dat komt toch bij je telefoonrekening op?
En dat gaat toch niet ten koste van je nieuwe belbundel?
Ik kan er op de hi site ook niks over vinden dus ik hoop dat iemand mij hier kan vertellen hoe dat in zijn werk gaat. Alvast bedankt!
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste goede indruk
pi_34995908
Bel ze ff
pi_34996099
mja en hun geld in het laadje brengen omdat ik bel terwijl ik geen bundel heb zeker
nee gekheid ik dacht ik vraag gewoon eerst hier en mocht ik er dan niet uitkomen dan kan ik altijd nog andere stappen ondernemen. Maar ik heb gisteren al de klantenservice een email gestuurd.. en daar dus (nog) geen antwoord op gehad. Want er zal toch wel iemand hier zijn die ook een hi euro 20 abonnement heeft (of 40 of 50 maakt niet uit) die ook wel is meer gebeld heeft dan met de bundel kon?
pi_34998214
Nee, het gaat sowieso niet ten koste van je nieuwe belbundel.
Je betaald per maand gewoon best veel voor alles wat buiten je bundel komt.

Heb je de rekening al binnen van vorige maand, waar je op de helft van de maand al je bundel op had?

Persoonlijk zou ik, als je hi20 hebt, en je telkens over de bundel heen zit, overwegen een hogere bundel aan te nemen. Je betaald dan misschien tien euro meer in de maand, maar gevolg is dat je er niet vaak meer overheen zit en het uiteindelijk alleen maar geld scheelt.

Ikzelf heb Hi30, maar woon nu op mezelf dus moet echt 'n hogere bundel hebben. Bel veel meer nu!
pi_34998407
Je zult gewoon een rekening krijgen van hi, van vorige maand..
De budget check heeft nog wel is een keer kuren, soms werkt het helemaal niet en soms geeft het gewoon 0%.. niks aan de hand dus
pi_34998446
Nee dat zou ik zelf ook denken dat het niet ten koste gaat van mijn nieuwe belbundel. Als dat zou was zou het wel heel dom zijn van Hi/KPN omdat ze daar volgens mij toch wel heeeeel wat aan verdienen aan wat mensen buiten de belbundel verbellen. En nee de rekening heb ik nog niet binnen die zal ik morgen of dinsdag wel krijgen..
En dit is mijn eerste keer dat ik boven mijn belbundel heen kwam en het was ook noodzaak dus het zal waarschijnlijk ook niet weer gebeuren. Dus voor deze ene keer zal ik niet overgaan naar een hogere bundel. Maar ik vind het voorval nu wel gewoon vreemd dat ik maar 0% van mijn nieuwe belbundel heb.
pi_34998533
oke gelukkig maar, ik heb zelf nog nooit problemen gehad met de budget check. Die gaf altijd het goede aan, maar het komt dus wel vaker voor dan dat die het niet (goed) doet.
pi_34999578
Zie ook dit topic van een tijdje terug.. KPN HI 20 :(
pi_35000405
sorry had ik niet gevonden want had voor het openen van dit topic wel gekeken
pi_35000447
Nieuwe bundel gaat meestal tussen de 27e en 30e vd maand in.
pi_35000717
Dat saldo opvragen werkt voor geen meter man ik heb ook wel is dat ie op nul staat midden in de maand
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35001160
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nieuwe bundel gaat meestal tussen de 27e en 30e vd maand in.
Nee de nieuwe bundel gaat voor iedereen op een andere datum in. Dit heeft te maken met de datum waarop het abonnement is afgesloten..
pi_35001191
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef Steve-O het volgende:
Dat saldo opvragen werkt voor geen meter man ik heb ook wel is dat ie op nul staat midden in de maand
Ja ik heb er nog nooit problemen mee gehad maar dat ie nu op de eerste dag van het nieuwe bundeltegoed al op 0% staat vind ik wel erg vaag.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:31:23 #14
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35001205
moet je gewoon los betalen.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_35001229
ik vraag mij trouwens ook af waarom zetten ze zoiets als budget check in werking als het nog helemaal niet goed werkt, wat ik veel van anderen hoor.
pi_35001542
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef Impossible het volgende:

[..]

Nee de nieuwe bundel gaat voor iedereen op een andere datum in. Dit heeft te maken met de datum waarop het abonnement is afgesloten..
Is dat wel zo? mijn data schommelen tussen de 22e en de 30e van de maand.. mijn periode van januari begon 22 december en eindigde 28 januari!
pi_35001652
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef tijntjethf het volgende:

[..]

Is dat wel zo? mijn data schommelen tussen de 22e en de 30e van de maand.. mijn periode van januari begon 22 december en eindigde 28 januari!
Ja zo is het mij destijds uitgelegd en dat lijkt mij ook het meest logische. Maarja goed sowieso vind ik die rekeningen van hi een beetje vaag, kwam er in het begin ook niet uit waar wat nou voor was. En de datums zijn elke maand inderdaad wel weer anders maar bij mij altijd omstreeks de 14e... nu dus de 12e maar ik dacht zelf dat dat te maken had met de korte maand februari?
pi_35001736
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef tijntjethf het volgende:

[..]

Lijkt mij ook dat dat gewoon voor iedereen gelijk is.
Want de eerste maand is dan gewoon korter/langer omdat gelijk te trekken.
Dat heb ik nu al bij veel mensen gezien.

Maar ik zal het wel verkeerd hebben.
pi_35065233
vel de klantenservice eens? 1200 toch? ( is da niet gratis)
dag
pi_35120805
nou inmiddels is het weer in orde (saldocheck geeft gewoon weer 100% aan) en ik heb al contact gehad met de klantenservice via de mail maar ze kunnen geen antwoord geven op mijn vraag. Ik wacht mijn telefoonrekening wel even af... die zou toch echt 1 van deze dagen binnen moeten komen en dan zie ik wel verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')