Nee de nieuwe bundel gaat voor iedereen op een andere datum in. Dit heeft te maken met de datum waarop het abonnement is afgesloten..quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nieuwe bundel gaat meestal tussen de 27e en 30e vd maand in.
Ja ik heb er nog nooit problemen mee gehad maar dat ie nu op de eerste dag van het nieuwe bundeltegoed al op 0% staat vind ik wel erg vaag.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef Steve-O het volgende:
Dat saldo opvragen werkt voor geen meter man ik heb ook wel is dat ie op nul staat midden in de maand
Is dat wel zo? mijn data schommelen tussen de 22e en de 30e van de maand.. mijn periode van januari begon 22 december en eindigde 28 januari!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef Impossible het volgende:
[..]
Nee de nieuwe bundel gaat voor iedereen op een andere datum in. Dit heeft te maken met de datum waarop het abonnement is afgesloten..
Ja zo is het mij destijds uitgelegd en dat lijkt mij ook het meest logische. Maarja goed sowieso vind ik die rekeningen van hi een beetje vaag, kwam er in het begin ook niet uit waar wat nou voor was. En de datums zijn elke maand inderdaad wel weer anders maar bij mij altijd omstreeks de 14e... nu dus de 12e maar ik dacht zelf dat dat te maken had met de korte maand februari?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Is dat wel zo? mijn data schommelen tussen de 22e en de 30e van de maand.. mijn periode van januari begon 22 december en eindigde 28 januari!
Lijkt mij ook dat dat gewoon voor iedereen gelijk is.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Is dat wel zo? mijn data schommelen tussen de 22e en de 30e van de maand.. mijn periode van januari begon 22 december en eindigde 28 januari!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |