ik ga niet elke week een prepaid kaartje kopenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:27 schreef Kippetje3 het volgende:
abbonement![]()
![]()
![]()
Stumperds.. KOOP gewoon een telefoon![]()
Prepaidquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:27 schreef Kippetje3 het volgende:
abbonement![]()
![]()
![]()
Stumperds.. KOOP gewoon een telefoon![]()
ben blij, ik moet nog tot de 24e met 0% bundeltegoedquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:30 schreef sr_firewire het volgende:
WTF !!!
Weet je wat ik nu heb: U heeft nog 77% over van U abbonnement tot 11 November !!!
Dat is vandaag, terwijl ik vorige week een smsje kreeg dat mijn "MAAND" nog doorliep tot 6 November :S :S :S. Dat betekent dat ik voor 5 dagen een rekening ga krijgen :S :S :S :S
M.a.w of dat SMS systeem klopt weer eens niet, of ze zijn me idd erg aan het naaien.....
Oh dus jij geeft al je geld uit aan het uitgaan en kunt je daarnaast niets meer permiteren. Voor mensen zoals jou hebben ze een goed programma uitgevonden op RTL4 -> Hoe met geld om te gaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef Kippetje3 het volgende:
Prepaid![]()
Een maand geen geld (uitgaan enzo.. ) ook niet bellen/SMS'en dusLekker zelf in de hand.
Ik heb nog 98% van mijn bundeltegoed over tot factuur 11 novemberquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:30 schreef sr_firewire het volgende:
WTF !!!
Weet je wat ik nu heb: U heeft nog 77% over van U abbonnement tot 11 November !!!
Dat is vandaag, terwijl ik vorige week een smsje kreeg dat mijn "MAAND" nog doorliep tot 6 November :S :S :S. Dat betekent dat ik voor 5 dagen een rekening ga krijgen :S :S :S :S
M.a.w of dat SMS systeem klopt weer eens niet, of ze zijn me idd erg aan het naaien.....
En ik heb net een kwartier zitten bellenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:34 schreef Allantois het volgende:
[..]
Ik heb nog 98% van mijn bundeltegoed over tot factuur 11 november![]()
En wanneer was jou eigenlijk maand afgelopen ?????quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:34 schreef Allantois het volgende:
[..]
Ik heb nog 98% van mijn bundeltegoed over tot factuur 11 november![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:35 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En wanneer was jou eigenlijk maand afgelopen ?????
Of klopt dit ???
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Oh dus jij geeft al je geld uit aan het uitgaan en kunt je daarnaast niets meer permiteren. Voor mensen zoals jou hebben ze een goed programma uitgevonden op RTL4 -> Hoe met geld om te gaan
Shit moet dit eigenlijk ff weten, anders wordt het weer tijd voor een klachtenbrief.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:36 schreef Allantois het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Het zou nog best eens kunnen kloppen, heb nu een maandje (of precies twee) mijn nieuwe telefoon![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:38 schreef sr_firewire het volgende:
Ik wordt ook al niet wijs uit die rekeningen....... Met hun 6 euro BTW.... Ik heb GVD om 20 euro bellen gevraagd en wil ook 20 euro afschrift hebben kut HI.
Die krège van de week van mij wèh te heure!quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:40 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
![]()
Gij word belazerd waar ge bij staat.
Als jij een voicemail krijgt gaat er al 1 minuut van je bundel af. Alle gesprekker korter dan een minuut worden afgerond naar 1 minuut. Kan dus idd snel gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:49 schreef sr_firewire het volgende:
Oh fijn, dus m.a.w ik heb al 23% verbeld in 5 dagen.......... Terwijl ik bijna niet gebeld heb... Graftakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |