Wat valt er te pesten dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hehehe morgen eindelijk weer is ouderwerts Feyenoorders pesten
Dat feyenoort op alle fronten is uitgeschakeld (nou ja zo goed als)quote:
Gelukkig hebben ze nog een dvd met de overwinningen op Ajax dit seizoenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat feyenoort op alle fronten is uitgeschakeld (nou ja zo goed als)
En om Piet
Ja en?quote:
zo prachtig triest is dat hequote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nog een dvd met de overwinningen op Ajax dit seizoen![]()
Nou ja, zo tof vind ik dat niet. Stel dat de nr 2 op de lijst 25 punten meer heeft dan de nr 5. Een flink verschil dus. Maar de laatste wedstrijden van de nr 2 zijn erg negatief, want enkele basisspelers raken geblesseerd omdat men hen figuurlijk de poten onder het lijf vandaan schopt. De nr 2 kan ik de play-offs dan alleen nog een soort veredeld b-elftal opstellen omdat zij dus last hebben van die blessures (ik heb het dus over blessures die niet aan jezelf te wijten zijn, blessures door veel spelen en elke wedstrijd 100% geven zijn hier dus niet van toepassing) en dus de play-offs verliezen tegen het a-team van de nr 5. Dan ontstaat er dus wel een erg scheef beeld.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Shreyas het volgende:
Het leuke van de competitie is nu dat als we vijfde worden we even veel kans maken op de Champions League als de club die tweede is geworden. Als dat lukt en we bovendien ook nog eens de beker winnen, dan is ons extreem slechte seizoen uiteindelijk toch nog beter geëindigd dan dat van Feyenoord en AZ![]()
Ja, lekker de ADO fans hun zin geven omdat ze achter staan en daarom in de laatste minuten dergelijke spreekkoren aanheffen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Nashje het volgende:
Bij alle wedstrijden wordt de wedstrijd stilgelegd als er spreekkoren te horen zijn, maar de arbritrage zou de arbritage niet zijn als ze het in den haag wel gewoon door laten spelen.
Kanker luinge.
Inderdaad niet zeuren. Oerwoud geluiden, hamas spreekkoren en nazi-helmen zijn heel normaal. Een clubhuis (tot twee keer toe) in de fik steken ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:10 schreef Hageneezz het volgende:
Beter effe niet kankeren over spreekkoren na die laffe daad van vrijdagavond vind je ook niet,of zijn alle Ajax supporters geboren zeikerds?
Wacht, wacht.. dan ken ik er ook nog één.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:16 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Zeggen de stoere jongens die er zelf niet bij ware.De beste stuurlui staan aan wal....![]()
![]()
Waarom mag die mongool nog steeds wedstrijden van Den Haag fluitenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef devv05 het volgende:
Ja.
Is statistisch zelfs zo dat hij Ado niet bevoorrecht dus zeik niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom mag die mongool nog steeds wedstrijden van Den Haag fluiten![]()
Ik heb dat ook gehoord uit betrouwbare bron!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:35 schreef JeroenV het volgende:
Om op de geruchten door te gaan over de ervaren middenvelder. Nu noemt iemand zelfs Nedved
Das nog altijd betrouwbaarder dan de bronnen van Voetbalzone.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
van een broer van de zus van de buurman's vriendin![]()
Wat boeit het?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, zo tof vind ik dat niet. Stel dat de nr 2 op de lijst 25 punten meer heeft dan de nr 5. Een flink verschil dus. Maar de laatste wedstrijden van de nr 2 zijn erg negatief, want enkele basisspelers raken geblesseerd omdat men hen figuurlijk de poten onder het lijf vandaan schopt. De nr 2 kan ik de play-offs dan alleen nog een soort veredeld b-elftal opstellen omdat zij dus last hebben van die blessures (ik heb het dus over blessures die niet aan jezelf te wijten zijn, blessures door veel spelen en elke wedstrijd 100% geven zijn hier dus niet van toepassing) en dus de play-offs verliezen tegen het a-team van de nr 5. Dan ontstaat er dus wel een erg scheef beeld.
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:38 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Is statistisch zelfs zo dat hij Ado niet bevoorrecht dus zeik niet.
Isgewoon een koele cult figuur die gewoon lekker warm loopt voor de North Side, respekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |