quote:Ruilen
Een Mitsubishi Evo V of VI.
Dit is mijn droom auto, maar ik zal hem door omstandigheden nooit kunnen betalen.
Wat ik in ruil aanbied is iets zeer zeldzaams:
Echte vriendschap voor het leven.
Wat ik dus zoek is iets wat je met geld kunt kopen.Wat ik aanbied is iets wat niet te betalen is.
quote:Toetsen van qwerty toetsenbord gezocht
Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord.
De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen.
De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen.
Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.
Openings Postquote:Op zondag 12 februari 2006 12:31 schreef MLF het volgende:
wa is OP?
Tot wat? Compost?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:35 schreef MLF het volgende:
Groningen let op 1000.0000 beloning
WIE KEN MIJ EEN TIP GEVEN NAAR EEN MOORD IN 13-12-1984 VAN EEN MAN DIE WERD VAN ACHTER GESLAGEN WAARBIJ HIJ BEWUSTELOOS RAAKTE EN DAARNA HEBBEN ZE HEM IN DE WATER GEGOOID 1984 WIL WIL ER NU 1 MILJOEN EURO CASH KRIJGEN DE GENE DIE DE TIP BRENGT WORD RIJKELIJK BELOONT KLEINE TIPS HEBBEN OOK EEN BEDRAG
MVGR
P.S DE MAN HAD EEN RELATIE MET MARIJKE KUIPERS EN HEEFT EEN DOCHTER VERWERKT GENAAMD KARIMA KUIPERS
(dat bedrag al)
Hoe kansloos ben je danquote:Op zondag 12 februari 2006 12:33 schreef MLF het volgende:
ben je volgens mij ook niet wijs als je dit op marktplaats zet;
Groene Seat Ibiza gezocht (bestuurster in dit geval)
Datum:
12-02-06, 12:15
Adverteerder
Naam: Edwin
Telefoon: -
Beschrijving:
Jij (vrouw) in een groen ibiza (36-NK-) op de A50 (11-02-06, Apeldoorn, Zwolle, 10:30).
Ik (man) in een grijze Ibiza.
Op de ring van Zwolle moest ik er helaas af.
Ik wil graag een keertje samen een ritje maken.
Check ook vooral de foto bij de advertentie...quote:Hier heb ik een snele uitlaat yasuni hij is 3 manden oud voor meer info bellen 0650xxxxxx geen bod aub
Hahaquote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef Cowboy_Henk het volgende:
Snele uitlaat
[..]
Check ook vooral de foto bij de advertentie...
Misschien moet je dan die padhouder af en toe een soppie gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef ruud.nl het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)roepen/22361098.html
ik krijg het klepje van mijn senseo niet lost wie weet waar dat aan
licht graag hoor ik het graag
![]()
Ik gok een Nokiaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef BdR het volgende:
De luiheid om ook maar een klein beetje informatie te geven, snap ik soms ook niet. Denken ze nou echt dat kopers daarop gaan reageren, terwijl er honderden andere advertenties zijn die wel een omschrijving hebben.
nokia telefoon "Wegens over compleet nokia telefoon aangeboden"welk merk?
etc.
dan kun je 'm beter niet verkopenquote:Beschrijving:
hoi,
ik heb hier het van dale nederlands pocketwoordenboek.
verkeerd nog in uitstekende staat.
* bijbehorende pocket-cd-rom ben ik kwijtgeraakt*
(dit woordenboek is uiterst handig om bijv. naar school of op reis mee te nemen.
de prijs is 6,50 euro (+ 5,50 verzendkosten)
groeten.
moet je 's opletten bij hoeveel advertenties op marktplaats dat verkeerd staatquote:
Als de panen zet weg moet dan mag het ser vies natuurlijk niet ontbreken:quote:hallo ik heb nog een 12 deleg pan en zet voor een goed bod gat hij weg
het merk is berghaus
caseterderiekorderquote:hallo ikk heb nog een serfies staan voor een goe bod mg hij weg
En bij een caseterderiekorder is een cassete ban natuurlijk altijd makkelijkquote:hallo ik heb nog een cassetteriecoder staan voor een goed bod mag hij weg
rech fietsquote:casetes te koop voor een goed bod zijze voor u
quote:hallo mensen wie wil mijn reh fies koopen
voor maar ¤20 dat tog geen geld op =op
snap het niet. die toetsen zijn echt anders hoor, veel met accenten, de tekens boven de getallen komen niet overeen, etc.quote:Toetsen van qwerty toetsenbord gezocht
Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord.
De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen.
De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen.
Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.
Omdat... als je toetsen van plaats veranderd, verandert alleen het tekentje op de toetsen. De letter die je typt blijft precies hetzelfdequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:20 schreef Byte_Me het volgende:
waarom is deze eigenlijk dom:
[..]
snap het niet. die toetsen zijn echt anders hoor, veel met accenten, de tekens boven de getallen komen niet overeen, etc.
kwatsch. je zegt gewoon tegen windows dat je een VS keybord gebruikt en alles is verwisseld.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:29 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Omdat... als je toetsen van plaats veranderd, verandert alleen het tekentje op de toetsen. De letter die je typt blijft precies hetzelfde![]()
je link gaat naar een panen advertentiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:43 schreef Taxi het volgende:
Nog eentje:
hoogslaap bed met komputer tafel
hoogslaap bed zit onder met tafel over computer ofof tv![]()
Je hebt gelijk:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:20 schreef Byte_Me het volgende:
waarom is deze eigenlijk dom:
[..]
snap het niet. die toetsen zijn echt anders hoor, veel met accenten, de tekens boven de getallen komen niet overeen, etc.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:47 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je link gaat naar een panen advertentie
LOLquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:47 schreef Klonk het volgende:
weet je wat voor mijn gevoel de echte marktplaatssukkels zijn ?
mensen die blind alles kopen en debiele bedragen neertellen omdat ze denken dat alles goedkoper is op marktplaats
ik had laatst een ouwe nokia op mp gezet richtprijs 5 euro ofzo, en jawel 2 gingen tegen elkaar bieden, uiteindelijk iets van 60 euro verdient aan een 3210, als mensen zo dom zijn zal mij dat toch aan m'n reet roesten...
quote:Beschrijving:
Nieuwe grafkist, Prima staat. (zie foto's)
wegens schijndood
voor de toekomst, decoratie, feestje, carnaval, open haard, enz enz.
je kunt er natuurlijk ook een boekenkast van maken of zo!!!
mail me of bel me 06-41240303 en het is echt nie duur!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |