Ik hou ook van jouquote:Op zondag 12 februari 2006 14:56 schreef RudyCarell het volgende:
Ik noem geen namen... maar dit vond ik tamelijk triest...![]()
Triest is misschien niet het goede woord, jammer dat wel...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Ik zat me eigenlijk al de hele ronde te irriteren en ik had er al helemaal geen zin meer in, toen ging ik maar eens kijken of ik in 'hun' chopper kon komen. Ik was alleen vergeten dat ze bijna nooit neergeschoten worden en dat je dan lang kan wachtenToen heb ik de rondes maar gewoon uitgewacht. Daarna werd het pas weer leuk.
@JP: KalouDat zijn die homo's jaja die homo's uit Breda
Het ging me iig niet om de winstpartij ofzo, die ratio kan me geen zak spelenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef RudyCarell het volgende:
Triest is misschien niet het goede woord, jammer dat wel...
Inloggen dan komt het vanzelf. Als je aan de zijlijn gaat wachten wordt het idd nietsquote:Op zondag 12 februari 2006 15:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zit hier ook een beetje te niksen en wacht eigenlijk totdat het druk word op onze server maar als iedereen er zo over denkt komtie nooit vol
Maak er een Karkand-only server van en kijk dan of t leeg blijft ...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zit hier ook een beetje te niksen en wacht eigenlijk totdat het druk word op onze server maar als iedereen er zo over denkt komtie nooit vol
had van jou wat meer creativiteit verwacht...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Hallo
Homo uit Breda !quote:Op zondag 12 februari 2006 16:24 schreef jpjedi het volgende:
had van jou wat meer creativiteit verwacht...![]()
Cheater !quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mag ik even verwijzen naar mijn voorspellingen:
Het grote BoF BF2 topic: Internal Competition...
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Cheater !
Maar ach, zo ongelooflijk moeilijke voorspelling is dat ook niet. Feyenoord is gewoon geen geweldige ploeg. Aanvallend zijn we goed, verdedigend dramatisch. Tegen AZ gaan we vast ook ontzettend hard onderuit. Lullig is wel dat we straks een veel beter seizoen dan Ajax hebben gedraaid maar dan nog tegen ze moeten knokken voor de CL plaats. Nee lekker eerlijk
Leuk dat jullie alvast even zeggen wat er is gebeurd...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Cheater !
Maar ach, zo ongelooflijk moeilijke voorspelling is dat ook niet. Feyenoord is gewoon geen geweldige ploeg. Aanvallend zijn we goed, verdedigend dramatisch. Tegen AZ gaan we vast ook ontzettend hard onderuit. Lullig is wel dat we straks een veel beter seizoen dan Ajax hebben gedraaid maar dan nog tegen ze moeten knokken voor de CL plaats. Nee lekker eerlijk
Sorryquote:Op zondag 12 februari 2006 18:06 schreef RudyCarell het volgende:
Leuk dat jullie alvast even zeggen wat er is gebeurd...Ik wilde vanaaf gaan kijken...
Zijn deze cheats van daboyzz??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef JK het volgende:
[..]
TK'en doen ze idd, het is dat friendly fire uit staat en je dus niet 'af' kan, maar ze gooien granaten, schieten rakketten zodat je op moet rotten bij de heli... toen zat ik bij een van de 2 in de heli en dan stijgt ie op en springt ie er expres uit zodat ie meteen neerstort met alleen ik er nog in... normaal kunnen ze zo goed vliegen.
Wat te denken van Jedi en ik die op Sharqi in een gebouw liggen een metertje of 2 a 3 van elkaar af... een van de 2 schiet ons gewoon met een F2000 tegelijkertijd dood VANUIT HET NIETS.. jedi en ik wisten niet waar ie vandaan kwam...
Nu wil ik niet snel zeggen dat iemand cheat ofzo, maar ook qua stats hebben ze alleen maar een stijgende lijn qua kills per minute... niet eens stagnerend ofzo.. nee alleen maar oplopend... zelfs escape kan daar nog een puntje aan zuigen... bij escape zie je tenminste nog een hakkelende lijn dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu ga ik een film kijken zou ik een half uur geleden al doen.. eigenlijk wou ik om 21u al film kijken...
lol geloof mij daboyz zijn vaak gebanned puur voor ownage in veel soorten spellen, van hardcore skill fps tot rts bijna altijd wordt dan wel het word cheater gebruikt, ik zelf neem aan dat de persoon die dat zegt gewoon 404 (noob) is en als iemand het zegt dat goed is zie ik het als compliment. Erg grappig hoor "heli-cheat" als je een aimbotje in je gunner postitie kan plaatsen ben je echt godlike, heb je 20 kills als je een rondje vliegt ofzo, helaas is onze aim niet zo goed, mede ook door lag. Die snelle repair snap ik echt niks vanquote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze zullen misschien niet deze cheat gebruiken maar wellicht een of andere heli-cheat. Dat je goed kan vliegen en schieten wil ik best geloven, maar een tv guided van 20 meter afstand schieten die vervolgens een huisje in gaat en ook nog raak is dat maakt een hoop verdacht. Daar komt bij wat Incolumis zei met het wisselen van gewoon naar tv guided + het snelle repairen van de heli. Maargoed het maakt verder niet meer uit
ik wed 1 op 10 dat daboyz beter op de grond zijn dan iedereen hierquote:Op maandag 13 februari 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee zijn niet van daboys denk ik.
Als ze zouden cheaten dan zouden ze wel beter zijn op de grond.
Vergis je niet! Wij mogen dan niet allemaal goed zijn, maar er zijn er een paar die het zeker goed kunnen. Ik hoor daar helaas niet bij. Ben te allround om ergens echt goed in te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Robo0 het volgende:
[..]
ik wed 1 op 10 dat daboyz beter op de grond zijn dan iedereen hier![]()
mail je bod maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |