Exactemundo..quote:Op zondag 12 februari 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
Soort van de Lama's maar dan beter, hm?
Voeg dan tenminste een zinnige opmerking toe, ipv van zo'n domme schop.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Schop!
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voeg dan tenminste een zinnige opmerking toe, ipv van zo'n domme schop.
En wat als ik niks zinngs wist maar wel het topic wilde schoppen?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voeg dan tenminste een zinnige opmerking toe, ipv van zo'n domme schop.
Dan geef je ergens een reactie op?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat als ik niks zinngs wist maar wel het topic wilde schoppen?
Stoute blauwe... stoute blauwe!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:04 schreef NJ het volgende:
Alleen dan door een blauwe.
Maar ik had niks meer om op te reageren.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan geef je ergens een reactie op?
Posten is geen verplichting.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar ik had niks meer om op te reageren.
Nee, maar ik wilde BeF weer levend maken. En dat is nu zo'n klein beetje gelukt toch.quote:
Ik dacht dat je die schop 'maar dan door een blauwe' bedoelde..quote:
Nee joh. Ik gaf enkel extra gewicht aan jouw post.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die schop 'maar dan door een blauwe' bedoelde..*snif.
Tof.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee joh. Ik gaf enkel extra gewicht aan jouw post.
Dát is nou de kracht van het blauwe kleurtje.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof.
Jaja.. mijn pósts mogen wel wat zwaarder ja..
Ze zitten in BEF, ze krijgen vanzefl wel een bierbuik en vet door al dat frituur.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof.
Jaja.. mijn pósts mogen wel wat zwaarder ja..
Graaauuuwww...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Dát is nou de kracht van het blauwe kleurtje.
Of moet ik zeggen: prrrrrr...quote:
quote:
quote:
Tv aan het kijken..quote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
JEZUS CHRISTUS WAAR ÍS IEDEREEN TOCH
Is Balkenende neergeknald dan?quote:
*nieuws afzet...quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
*nieuws afzet...
Nee, alweer niet..![]()
shiiiiit er gebeurt ook nooit wat in dit saaie nederlandquote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
*nieuws afzet...
Nee, alweer niet..![]()
volgende keer beter je best doen danquote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
*nieuws afzet...
Nee, alweer niet..![]()
doe der eens wat aan danquote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
shiiiiit er gebeurt ook nooit wat in dit saaie nederland
Ik oefen wel op jou..quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgende keer beter je best doen dan
Hoezo 'niet meer'?quote:
quote:
waarom steekt die linker zen tong uit?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/Z1I8E6C4S7W3/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
ja het was gezellig!
we doen altijd een wedstrijdje... iedere foto waar hij met tong op staat, is een punt voor hem, iedere foto zonder tong een punt voor mij... ik wou dit keer helemaal niet hem fotograferen, maar voor de zekerheid stak hij toch maar zijn tong uit dusquote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom steekt die linker zen tong uit?
Dit is géén discussieplatform.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi MT. waar blijft die discussie die je er in zou gooien?
Ik had t over dit specifieke topic.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]zullen we jou het principe "forum" eens uitleggen?
ok dan is het goedquote:Op zondag 12 februari 2006 20:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had t over dit specifieke topic.
Zeg dan ook niet dat je er een discussie in gaat gooien.quote:
Heb ik dat gezegd dan???quote:Op zondag 12 februari 2006 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat je er een discussie in gaat gooien.
Daar zal je ook niet al te lang mee bezig zijn... die installatie..quote:Op zondag 12 februari 2006 21:01 schreef NJ het volgende:
Ik ga zometeen in de categorie "Oldtime-games" Colonization installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |