quote:
Hodver, moet dat nu snol!quote:
De schade is al aangericht!quote:
Nog niet voor iederéén.quote:
Nu moet je al vergoeding wel jouw tetten posten.quote:
I will not!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu moet je al vergoeding wel jouw tetten posten.
It's the least you can do.quote:
*same.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik vervedel me.
Eensch.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ziek zijn is kut.
mc dinnerquote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef cerror het volgende:
Stop, dinner time!
Evenzo, thans!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef cerror het volgende:
Stop, dinner time!
Voor de tweede keer in twee weken ziek worden is nog kutter.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ziek zijn is kut.
goeie diner-tip!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef Donnie.Darko het volgende:
Bijna, even wachten tot de kebab is gearriveerd.
Als het maar te eten is.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Het was heel vreemde kebab. Een pitabroodje, wat groenvoer (alleen sla, verder niks) en drie gehaktballen.
Wel voedzaam trouwens, en lekker pittig.
Spaghetti? Macaroni?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:14 schreef NJ het volgende:
Ik heb net gegeten.
Geen bier, geen frituur.
Pasta's.quote:
Uh-huh!quote:
Sickoquote:Op zondag 12 februari 2006 18:22 schreef Janetje het volgende:
Ik heb nog niet gegeten.. het kan er iets mee te maken hebben dat ik nog maar 3 uur wakker ben..
Neuh... sorta vaag idee van kater..quote:
Wow, en dan zeggen dat ík een fucked up ritme hebquote:Op zondag 12 februari 2006 18:22 schreef Janetje het volgende:
Ik heb nog niet gegeten.. het kan er iets mee te maken hebben dat ik nog maar 3 uur wakker ben..
Maar.. maar.. maar.. ik sliep om 7 uur pas.. na een tamelijk heftig avondje stappenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, en dan zeggen dat ík een fucked up ritme heb.
Hehehe.. met dank aan c. voor het forum-geschikt maken..quote:
Je moet het programma kennen denk ik?quote:
Je kan zelf niet verkleinen en comprimeren?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. met dank aan c. voor het forum-geschikt maken..
Verkleinen wel.. maar ja.. toen was het bestand nog wat te groot..quote:Op zondag 12 februari 2006 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan zelf niet verkleinen en comprimeren?
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je moet het programma kennen denk ik?
Ik heb zo'n beetje iedereen al aangestoken met dat programma, jij kan er ook nog wel bij.quote:
Neuh.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje iedereen al aangestoken met dat programma, jij kan er ook nog wel bij.
Downl. maar eens iets van: whose line is it anyway..
Who's line is it anyway.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:44 schreef Chowi het volgende:
Welk programma is het, anyway?
"Whose line is it anyway" ?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:44 schreef Chowi het volgende:
Welk programma is het, anyway?
Komt me vaag bekend voor..quote:
Het is echt vet, de lama's is hiervan afgeleid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |