Hij maakt er erg veel indruk mee, inderdaad, moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat doet het inderdaad altijd goed bij de vrouwtjes.
Zoiets ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:57 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Kwijlerige pubermeisjes die hunkeren naar een roomtraktatie?
Dat valt wel mee toch!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je MSN-naam vraagt ook wel om kwijlerige pubermeisjes btw hè.
Bah. Bangbus is echt ranzig.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:03 schreef cerror het volgende:
Bangbus is altijd goed toch?
Ik deed ook maar een gok hoor!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Bah. Bangbus is echt ranzig.
Binnenpretje gok ik.quote:
Que.quote:
Tampon met jeukpoeder.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef Donnie.Darko het volgende:
Binnenpretjes zijn okay.
Vreemde opvatting van pret heb jij.quote:
Oh, teh pleasure.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Vreemde opvatting van pret heb jij.
Ik geef je wel een cactus met trilfunctie voor je verjaardag, voor ultiem genot.
BeF bloedt een beetje dood de laatste paar dagen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef NJ het volgende:
Stelletje topickickers en -killers hier.
Tijd voor een nieuwe reeks.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
BeF bloedt een beetje dood de laatste paar dagen.

Newwa!quote:
Kijk je uit, je weet hoe graag yvonne reeksen sluit.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
BeF bloedt een beetje dood de laatste paar dagen.
Ik kijk er naar uit.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:48 schreef cerror het volgende:
Ik ga maar eens met een nieuwe site-design bezig. [afbeelding]
Nobel streven dacht ik zo.
Ik zal de illusie wekken dat dit nog een bruisende reeksch is, als Yv. is gesignaleerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Kijk je uit, je weet hoe graag yvonne reeksen sluit.
Dan is het meestal al te laatquote:Op zondag 12 februari 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal de illusie wekken dat dit nog een bruisende reeksch is, als Yv. is gesignaleerd.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef NJ het volgende:
Tietenfoto's doen het altijd goed.
Altijd.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef NJ het volgende:
Yep.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Ook bij Yvonne?
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef NJ het volgende:
She certainly is one naughty bitch.quote:
Newwa. Als dat het lot van deze reeks is, dan, moge het zo zijn. Ik zal niet tegen het lot ingaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Nou Chow, red de reeksch!
Ik kan ze wel voor je posten.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Newwa. Als dat het lot van deze reeks is, dan, moge het zo zijn. Ik zal niet tegen het lot ingaan.
Schterf!quote:
quote:
Het crew-standpunt van de ONZ-mods hierin is: "DOEN!!".quote:
Just kiddin' ...quote:
Wat een mentaliteit.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Het crew-standpunt van de ONZ-mods hierin is: "DOEN!!".
Tieten zijn per definitie de moeite wel waard.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Just kiddin' ...
Je tetten zijn de moeite wel waard hoor.
Amen to that.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tieten zijn per definitie de moeite wel waard.
Nou, ik ken toch meiden waarvan ik ze nou niet echt boeiend zou vinden hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tieten zijn per definitie de moeite wel waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |