Ja zeiden ze tegen mij ook :S, maar er schijnt een zwak punt in te zitten, net onder te tip.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oh, de gozer van de muziek winkel wilde mij die dingen aansmeren omdat ze veel langer mee gingen...
dan maak erg harde rimshotsquote:Op zondag 12 maart 2006 10:29 schreef dazzled het volgende:
Het is maar net hoe lang de stokken het volhouden.
Ik maak heel veel gebruik van rimshots. ze breken bij mij altijd in het midden, ik doe ongeveer een 1.5 maand ofzo met 1 stok.
Ja, dan raakt hij precies zo'n naad in het hout.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:29 schreef dazzled het volgende:
Het is maar net hoe lang de stokken het volhouden.
Ik maak heel veel gebruik van rimshots. ze breken bij mij altijd in het midden, ik doe ongeveer een 1.5 maand ofzo met 1 stok.
Is ook de bedoeling,, maar ik moet nog even passende kabels halen, en wat meer ruimte creeeren in me kamer,quote:
Als je broertje in de kamer naast de jouwe ligt en je woont in een gehorig huis dan hoort hij het getik waarschijnlijk wel....quote:WAt ik mij afvraag he, hoor je het getik van de stokken op je pads en van je basdrum erg hard? Zou het zeg maar doordreunen als je een houten vloer hebt? Want ik wil ook een kit kopen, maar ik wil dan ook kunnen spelen als mijn broertjes te bed liggen
Ik woon/leef/slaap/drum op zolder. Wij hebben betonnen vloeren, maar het getik van de bass is beneden hoorbaar als een heel zacht geklop. En niet meer alsof je er naast staat zoals bij een acoustische set.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
WAt ik mij afvraag he, hoor je het getik van de stokken op je pads en van je basdrum erg hard? Zou het zeg maar doordreunen als je een houten vloer hebt? Want ik wil ook een kit kopen, maar ik wil dan ook kunnen spelen als mijn broertjes te bed liggen
Hehe, ik heb een tweedehands tama acoustische set van 200 euroquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:52 schreef dazzled het volgende:
[..]
Ik woon/leef/slaap/drum op zolder. Wij hebben betonnen vloeren, maar het getik van de bass is beneden hoorbaar als een heel zacht geklop. En niet meer alsof je er naast staat zoals bij een acoustische set.
Digi setje is ideaal voor mensen die geen oefenstudio thuis hebben en toch elke dag willen oefenen.
Sommige mensen gebruiken zelfs digi setjes om mee op te treden, maar dat vind ik maar altijd errug knullig staan. Dus heb je goeie acoustische set,, doe die dan NIET weg om een digi set aan te schaffen. Goeie acoustische set is voor het leven.
Wat voor kit wil je dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hehe, ik heb een tweedehands tama acoustische set van 200 euroMaarja daar heb ik nieuwe vellen op gezet en nieuwe bekkens en standaards voor gekocht. Dus ik hoop er 400 euro voor te krijgen en dan de rest te sparen voor een electrische kit.
http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-168857.htmlquote:
drumt dat niet irritant met van die 1/3 bekkens?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-168857.html
De zelfde module als jouwes (dus dat zit wel goed) maar een goedkopere kit.
De roland kit ,, heeft ook 1/3 bekkens, maar de achterkant is doorgetrokken ,, je merkt er niks meer of minder van.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:43 schreef C2C het volgende:
[..]
drumt dat niet irritant met van die 1/3 bekkens?
td-5?????quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:35 schreef D-MIXXX het volgende:
is td-5 beter dan td-3?
En wat kost een dubbele pendaal tegenwoordig voor een kit?
td 5 heb ik nog nooit van gehoord, vandaar. zal wel td6 zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
TD-6 toch?
Gebruik jij rimshots op je toms?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef dazzled het volgende:
[..]
td 5 heb ik nog nooit van gehoord, vandaar. zal wel td6 zijn
Kwaliteit is niks beter. er zit alleen meer functies op de td6, en de td6 kan rimshots op alle toms waarnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |