Dat is leukquote:Op zondag 12 februari 2006 11:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Barbara
Mijn naam betekent trouwens vreemdelinge, niet van hier (Barbaar...) uit het Grieks/Latijn
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:58 schreef CarDani het volgende:
Oww ik vind het heerlijk om af en toe eens te filosoferen over vanalles![]()
Nalediquote:Op zondag 12 februari 2006 11:59 schreef Mirage het volgende:
Ik flikte het weer
[..]
Dat is leuk
Mijn naam is Grieks en komt uit het oude testament http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Est&pos=0&set=18〈=nl2
Ester betekent ster.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het is zoooooo heerlijk als kotsen je tweede natuur is geworden! Wat een bevrijding, een opluchting, een zaligheid, het liefste blijf ik het de hele 9 maanden lang doen en daarna ook nog! Ik wil meer!
![]()
Hou op schei uit!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het is zoooooo heerlijk als kotsen je tweede natuur is geworden! Wat een bevrijding, een opluchting, een zaligheid, het liefste blijf ik het de hele 9 maanden lang doen en daarna ook nog! Ik wil meer!
![]()
Gemberthee en koude colaquote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
![]()
Maar gemberthee is zo ranzig. Ik ga er vanzelf vanquote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Gemberthee en koude cola![]()
Serieus ! De gemberthee (wel bijna de hele dag blijven drinken) heeft bij mij een heleboel verlicht.
Gemberwortel kopen, raspen/fijnsnijden/plakjes met de kaasschaaf (hoeft maar een klein beetje) en daar thee van zetten.
Andere tip.
Koop een klein flesje wijn, neem 's ochtends voordat je wat dan ook nuttigt 2 slokjes nemen.
Die gember heeft volgens mij helemaal geen negatief effect, de cola is alleen als je gevoelig bent voor eem hoge bloeddruk. (en je wordt er dik van door de suikers natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik zie idd bij allerlei tips tegen zwangerschapskwaaltjes
gember tegen misselijkheid....
Maar dan lees ik ergens anders weer dat je niet te veel gember "mag" als je zwanger bent....
Net als cola, koffie en wijn natuurlijk....![]()
![]()
,quote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar gemberthee is zo ranzig. Ik ga er vanzelf van![]()
En dan ben ik niet eens zwanger.
Ach ik weet al niet eens meer pcies wat ik over de cola gelezen had...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die gember heeft volgens mij helemaal geen negatief effect, de cola is alleen als je gevoelig bent voor eem hoge bloeddruk. (en je wordt er dik van door de suikers natuurlijk)
ik weet niet hoe jouw bloeddruk is, maar die van mij is eigenlijk altijd laag dus ik kan vrij cola drinken.
Waarom denk je anders dat ik weer zwanger ben geworden? Ik wilde die sfeer weer proevenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je was er net vanaf. Je houdt er echt van dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |