Ik heb dezelfde...quote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef Dizer het volgende:
Krukken: Ellen & Harm
Finale: Floortje & Angelique
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde...![]()
Krukken: Ellen & Harm
Finale: Floortje & Angelique
Tom! Dat heb ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Krukken: Ellen vs. Harm.
Finale: Floortje vs. Angelique.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef BVO het volgende:
Is 'Angelique in de finale!' weer een nieuwe modegril ofzo?
Ze heeft wmb meer potentie dan Ellen, Harm en Raffaela. Ze moet alleen wat doen aan haar nummerkeuzes..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef BVO het volgende:
Is 'Angelique in de finale!' weer een nieuwe modegril ofzo?
Misschien kan ie dan de teksten wel wat beter onthoudenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef sbientje het volgende:
Krukken: Harm (vanwege nederlandstalig),
ik hoop dat je er iets naast zit, maar op de kruk zou al een geruststelling zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef Ayaxola het volgende:
Krukken: Ellen - Harm (PLEASE HARM, LAAT HET NU EEN KEER WAAR ZIJN!)
Finale: Floortje - Angelique
Ik ben bang dat hij het nu wel kan onthouden, omdat het toch Nederlandse liedjes zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik hoop dat je er iets naast zit, maar op de kruk zou al een geruststelling zijn
Harm gaat idd "ben ik te min" of "kom van dat dak af" zingen. dat lijkt we wel leuk eig..of allebei...en dan 2 keer kijken hoeveel woorden hij weet te onthouden
Dit hóóp ik. Maar ik denk weinig kans.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Krukken: Ellen en Harm
Finale: Angelique en Floortje
Ik dacht dat jij fan van Raffaëla was?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dit hóóp ik. Maar ik denk weinig kans.![]()
However, je weet maar nooit natuurlijk![]()
Ben ik ook! Maar mijn mening is dezelfde als van veel anderen: Voor je muziekcarrière is het beter als je 2e of 3e wordt. Zeker in Raffa's geval, want zij moet 'nog even een kindje baren', en dan is rustig beginnen wel zo lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij fan van Raffaëla was?![]()
Deze zou mooi zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Krukken: Raffaela en Harm
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Krukken: Ellen en Harm
Idolsforumsmiliesquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:23 schreef Riparius het volgende:
Krukken: Harm [afbeelding], Ellen [afbeelding]
Exit: Harm![]()
Finale: Floortje vs. Angelique
Winnares: Floortje [afbeelding]
De eerste in acht prono's tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Krukken: Floortje
Iemand moet het doen.quote:
Floortje er morgen uit en Raffa de winnares, dan kom je érg hoogquote:
Ik denk niet dat je daar heel erg mee gaat scoren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Floortje er morgen uit en Raffa de winnares, dan kom je érg hoog.
Ja, als shiNinG_staR, heartagirl, Sven, Globe en anderen dat nou ook nog evenn doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:47 schreef Yeahinho het volgende:
Effe stemmen voordat ik het vergeet te doen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:15 schreef WithMe het volgende:
Angelique maakt een opvallende stijging mee.![]()
Tja... Serge bleef ook maar stijgen, en toen lag hij er opeens uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Ja, die begrijp ik ook niet helemaal, zeker als je die afzet tegenover het verlies van Harm, ik denk dat hij gewoon de finale haalt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:03 schreef amaranta het volgende:
Oke ik ga twee mensen op de kruk zetten en ik zet er eentje tussen haakjes, dat is mijn eventuele derde...
krukken: harm ellen (angelique) ik hoop echter dat ellen eruit gaat
finale: rafaella en harm
Maar je laat hoe dan ook ergens punten liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef amaranta het volgende:
je kansen spreiden heet dat
nou ja het zit zoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:29 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar je laat hoe dan ook ergens punten liggen.
Ik heb toch al gestemdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:55 schreef BVO het volgende:
Stembussen gaan zometeen dicht he.
Had het ook niet tegen jou hoorquote:
quote:
Wie zie je morgenochtend/middag wel, maar je heb het zelf niet slecht gedaan neequote:
In de OP gaat het dan ook over 'gevarenzone'quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
Zullen we voortaan geen 'krukken' meer voorspellen?
Damn, ik had het gewoon goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
Kruk: Ellen, Harm]
Finale: Floortje, Angelique
Dan kijk je niet goed hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Alleen mijn top 13 verneukt het weer.
In BVO's plaatje gaat het nog over krukken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
In de OP gaat het dan ook over 'gevarenzone'
Ik had het ook goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, ik had het gewoon goed![]()
. Alleen mijn top 13 verneukt het weer
.
Ik had Harm op 5, dus ik heb 15 punten extraquote:
+60 = 590....quote:
Gedeeld jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had Harm op 5, dus ik heb 15 punten extra!
! Ben ik dan ook weekwinnaar nu
?
+15, want jij had Harm ook op 5. Gedeeld winnaar zijn wijquote:
Ja, jullie samenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
+15, want jij had Harm ook op 5. Gedeeld winnaar zijn wij!
Volgende week verneuk ik weer dus jij wint vast welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
+15, want jij had Harm ook op 5. Gedeeld winnaar zijn wij!
Je weet de stand dus alquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, jullie samen.
Je stijgt zelf ook heel behoorlijk, ik zak naar plek 14!
Leuk idee, maar wat een waardeloze prijs.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trouwens..zullen we tijdens de meet een mini-prono doen? Met als inzet een fles wijn ofzo
Mwjah die prijs is natuurlijk over te discussieren..maar wie t dan betaalt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:17 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Leuk idee, maar wat een waardeloze prijs.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
Zeg BVO, kun je de stand niet ook plaatsen in het huidige topic, werkt een stuk makkelijker.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | -Vaduz- 585 shiNinG_staR 575 Svensational 575 Cee 570 zeeuwse 565 Sneeze 560 LeBeau 545 heartagirl 525 Tom_Tom- 525 |
4e plekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?.
Zoals ik het anders doe? Maar dat kost teveel tijd, sta op het punt om weg te gaan.
Nou vooruit, even snel het algemeen klassement:
[ code verwijderd ]
Iedereen legt dan zoveel cent in natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah die prijs is natuurlijk over te discussieren..maar wie t dan betaalt?
Wat te denken van mij?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:23 schreef BVO het volgende:
Oh zo. Ja, dat kan ik ook doen.
Morgen komt 'ie.
Nu ben ik weg.
Vooral zeeuwse doet het goed, aangezien die de theaterronde gemist heeft, waar gemiddeld zo'n 70 punten gescoord werden, had gewoon dik bovenaan kunne staan.
Doe je goed hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
20 punten verschil???
Mien god..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |