Sinds ik op dieet ben lust ik ineens álles!!quote:
Nou ja zeg, lekkere binnenkomer weer Faat!! Je hebt helemaal het vorige topic niet volgemaaktquote:Op zondag 12 februari 2006 11:20 schreef Faat het volgende:
Woei, ik heb een topic volgemaakt......
Sorry MeNicole, in mijn enthousiasme heb ik je laatste post helemaal niet gezien!! Of geldt hierquote:Op zondag 12 februari 2006 11:12 schreef MeNicole het volgende:
Haha nou mijn vriend heb ik al een tijdje die word alleen mijn man zeg maarEn mijn werk
Nou hoef ik gewoon strax net meer zo zwaar werk te doen maar gewoon plezier maken in Smalland van de Ikea
![]()
Dat lijkt me nou best ook wel een leuke baan wat jij gaat doenquote:Op zondag 12 februari 2006 10:20 schreef Faat het volgende:
Wow, wat gaat dit topic snel zeg!! Paar dagen terug voor het eerst gepost hier en inmiddels zijn
jullie alweer 7 pagina's verder
En sjak toch!! Jij vieslakje!! Noooit van jou verwacht dat je zulke ranzige plaatjes zou posten
Ik lees trouwens dat er hier meerdere mensen op zoek zijn naar werk. Ik heb gisteren te horen
gekregen dat ik voor de baan, die ik zo graag wilde hebben, ben aangenomen![]()
Ik ga midden op de Wallen werken in een leuke sexshop en mijn ambitie is om daar de mooiste
en beste shop van "The Red Light District" van te maken. Waar ik erg naar uitkijk vooral is het
etaleerwerk. Ik ga echt iets spectaculairs bedenken daarvoor en het kan mij niet gek genoeg zijn![]()
[..]
Lijkt mij ook een geweldig beroep coolbabe. Hoe wordt je eigenlijk piercer? Is daar een opleiding
voor. Vooral intieme piercings zetten spreekt me wel aan eigenlijk. Het heeft wel wat om met een
dikke naald door mannelijke edele delen heen te steken. Of kom ik nu heel vreemd over?![]()
Ik hou me een beetje in, want ik heb begrepen dat hier in dit topic alleen maar keurigequote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef moussy het volgende:
Kon je geen lekker bloederig plaatje vinden Faat?
Nou volgens mij is het toch aangenamer om er eentje te zetten dan laten zetten!! Financieel gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef coolbabe het volgende:
OMG René![]()
Faat, ik heb nog nooit een piercing gezet maar heb er al wel heel wat láten zettenDus ik ben er wel enigzins bekend mee
Haha, ja maar in Amsterdam wil ik ook echt wel iets heel ranzigs in de etalage gaan plaatsen hoor,quote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Lishe het volgende:
....Ik ken alleen de sexshops in steegjes waarvan ik nog niet eens een beeetje zin krijg om er naar binnen te gaan. Van jouw omschrijving werd ik dus helemaal verbaasd...
Ja ik heb er heel wat plakuurtjes opzitten, zitten meer dan 500 condooms opquote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef babyfeet het volgende:
Leuk pakje heeft ze aan Faat![]()
heb je die ook zelf gemaakt?
Ik ben alweer toe aan wat nieuws sjakquote:Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef sjak het volgende:
Mag je haar niet meenemen naar Amsterdam Faat? Je hebt er zoveel werk aan gehad.
En warmtequote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef Luchtbel het volgende:
Yeah nice![]()
![]()
Is het al bijna zomer? Ik heb zin in zonlicht![]()
Niet nice dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef Luchtbel het volgende:
Yeah nice![]()
![]()
ja!!! zonlicht en warmte idd...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef Luchtbel het volgende:
Yeah nice![]()
![]()
op een bankje op het spuiquote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef Lois het volgende:
Jaaa groen gras, bloemetjes, tjilpende vogeltjes, luchtige kleding, zonlicht en warmte![]()
OMG OMG OMG!! Als mijnquote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef Faat het volgende:
[..]
Haha, ja maar in Amsterdam wil ik ook echt wel iets heel ranzigs in de etalage gaan plaatsen hoor,
dus misschien durf je dan alsnog niet naar binnen te gaan
Met "keurige" etalages heb ik trouwens al ervaring, maar nu wil ik gewoon helemaal los gaan
Mag ik hier een fotootje plaatsen van hoe ik het nu heb ingericht?
Whehe ik doe het gewoon![]()
[afbeelding] ~ [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ~ [afbeelding]
Ja, leuk kind hč?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef moussy het volgende:
Trouwens, mensen die naar de nany kijken?
quote:
mijn moeder mag mijn kinderen nog niet eens straffen, ík ben de moeder. Als ik er neit bij ben is het een ander verhaal.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Luchtbel het volgende:
Mjah maar ja, ik weet niet of ik het wel zo goed zou kunnen handelen als ik ineens de opvoeding van Jolie met z'n twee-en zou doen om eerlijk te zijn
och ik hoorde een jongetje op luca's school van e week roepen tegen zijn moeder: kijk toch uit stomme geitquote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef Lois het volgende:
Jaa 4 jaar oud en dan tegen zijn moeder "you stupid bitch"![]()
Dat heb ik dus met mijn stiefzoontje, die wordt in april 6, en die is bij ons thuis een engeltje en weet donders goed wat wel en niet mag maar thuis en bij andere mensen (dus niet waar wij bij zijn) schijnt het een ettertje eerste klas te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
och ik hoorde een jongetje op luca's school van e week roepen tegen zijn moeder: kijk toch uit stomme geit
ik had kind in kwestie trouwens vrijdag te eten tussen de middag, maar er viel geen onvertogen woord en hij luisterde gewoon.
hij stapt de school in en begint meteen tegen iedereen uit te varen.
vijf jaar oud dus
waar is mijn zweep![]()
Wist ik het maar. Verkeerd gelegen of zo, ik heb er al een paar dagen last van maar het wordt steeds erger. Ik heb ooit eens een tweetal wervels verschoven gehad en het zit precies op die plek (altijd een zwakke plek gebleven). Het zijn geen spieren deze keer.quote:
Ehm neequote:Op maandag 13 februari 2006 10:48 schreef livelink het volgende:
Rewimo, doet je rug het weer een beetje?
Ja dat is nog beetje lastig...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:55 schreef Lishe het volgende:
Tex, spannend... Al een kamer voor Noah uitgezocht?Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws!!!
Thanxquote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef DaanBanaantje het volgende:
t klinkt echt zo leukik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie t krijgen!
ach als dat het enige nadeel is....quote:Op maandag 13 februari 2006 10:03 schreef texelonia het volgende:
Wij hebben vanochtend huisje gekeken! We staan dus 2e en de nummers 1 wisten het nog niet, dus het is nog even afwachten.... Wij zien het wel helemaal zittenHet was echt groot (vergeleken ons hokkie hier)! En ook een heel groot balkon erbij!
Nadeel is alleen wel dat er geen dubbelglas in zit...
Oeh jaaaaah! Klinkt goedquote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef DaanBanaantje het volgende:
Dan kan Noah lekker van de zomer in zn badje buiten op het balkon spelen en kan jij op je ligstoel erbij zitten om een bruin kleurtje te vangen!
Dat zou denk ik wel helpen als ik het hier hadquote:Op maandag 13 februari 2006 11:16 schreef snoopy het volgende:
Jessie, sterkte![]()
Rewimo, misschien Ibuprofen slikken?
Niks mis mee als het een beetje stoer isquote:Op maandag 13 februari 2006 11:48 schreef DaanBanaantje het volgende:
hoe denken jullie over een armbandje bij jongetjes?
Mijn vriendin en ik hebben voor Sten (zoontje van andere vriendin) een naamarmbandje gekocht. Ik vond het helemaal niks (quote:Op maandag 13 februari 2006 11:48 schreef DaanBanaantje het volgende:
hoe denken jullie over een armbandje bij jongetjes?
Mijn collega is net ziek naar huis gegaan, en hoewel ik het rot voor d'r vind kan ik nu wel ff ongestoord vanalles nazoeken (woonkamer is 30 vierkante meterquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef texelonia het volgende:
Spannend Syrena![]()
Lishe, de nummers 1 hadden tot morgenochtend om te beslissen. Dus neem aan dat we het morgen horen.... Ik hoop het zo! Zit net als Syrena alles in gedachten ook al in te richten
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef texelonia het volgende:
Onze woonkamer is ook 30m˛In totaal 100m˛
![]()
Dat je als huurder geen OZB meer hoeft te betalen sinds jan 2006 (wist ik niet), wat je energiekosten ongeveer per maand zijn, dingen die je van de belasting terug kan krijgen (ziektekostenverzekering).quote:Op maandag 13 februari 2006 12:42 schreef texelonia het volgende:
Wat valt er daar uit te pluizen dan?
Weet al wel dat we geen huurtoeslag krijgen![]()
Wow, wat een goed nieuwsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:01 schreef texelonia het volgende:
Joepie de poepie!!We hebben het!!!
Ik ben zo blij!!!!
SUPER!!!!!! Echt heel heel heel gaaf! Gefeliciteerd! Je mag ECHT gaan inrichten nuquote:Op maandag 13 februari 2006 14:01 schreef texelonia het volgende:
Ik ben zo blij!!!!
Sorry moest Jans uit school halen vandaar late reaktie.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:56 schreef livelink het volgende:
Met hem gaat het eindelijk wat beter. Sinds donderdag werkt hij weer hele dagen en afgezien van wat kleine hoestbuien en algehele slapte wegens conditieverlies is hij er weer aardig bovenop.
Ik hoop dat jij snel hetzelfde kunt zeggen, alweer een kuur![]()
. Nou maar hopen dat het een keer goed aanslaat. Wat zei de huisarts van de uitslagen van het ziekenhuis, trouwens?
Tex, wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:01 schreef texelonia het volgende:
Ik ben zo blij!!!!
komt er op neer dat we totdat daadwerkelijk bewezen is dat ons dochtertje kma heeft we de voeding niet vergoed krijgen ook niet met terug werkende krachtquote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Texelonia, Micha en Noah !!![]()
![]()
Eindelijk een eigen kamertje voor Noah!![]()
Syrena ! voor jou ook een jompeltje !![]()
_evenstar_ .. What's wrong ?![]()
Ik heb ook Budget, en geloof me.. langzaam is het echt niet hoor.. downloaden gaat rap genoeg.. en suren gaat ook heel goed. Maar misschien ligt het aan de regio die ik heb?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
@home budget vind ik te langzaammaar @home basis te duur. Naja, ik surf nog ff door
![]()
Dat klopt... maar afgelopen week kregen wij een brief dat we binnenkort een aanslag voor de gemeentebelastingen krijgen. 't Lijkt erop dat ze hier een nieuwe bron van inkomsten hebben gezocht. Dus misschien kun je beter niet te hard juichen nog.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef Syrena het volgende:
Dat je als huurder geen OZB meer hoeft te betalen sinds jan 2006 (wist ik niet),
waar haal je dat vandaan? En kun je terugvordering aanvragen als je het al betaald hebt voor 2006?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat je als huurder geen OZB meer hoeft te betalen sinds jan 2006
Nouja... wat een stomme fout zegquote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef Sugar het volgende:![]()
Voicemail van personeelsmedewerker van die sollicitatie:
"Ik moet helaas bekennen dat er een fout is gemaakt en dat de verkeerde mensen een brief met uitnodiging hebben ontvangen. Er was een groep die zeker op gesprek mocht en een groep die we nog even in portefeuille wilden houden en het is nu omgedraaid verzonden. Het gesprek gaat dus niet door."
![]()
Wel fijn dat je nu onder controle gehouden wordt Jessie.quote:Wat gebeurt er in 2006 met de onroerende zaakbelasting (OZB)?
Sinds 1 januari 2006 is het gebruikersdeel van de onroerende zaakbelasting (OZB) afgeschaft. Daarnaast worden, na overleg met de gemeenten, zowel de maximumtarieven als een maximering van de toegestane tariefstijging in de Gemeentewet opgenomen voor de OZB op bedrijfspanden en het eigenarendeel op woningen.
Doel van deze maatregelen is zowel lastenverlichting op gemeentelijk niveau als beheersing van de lokale lasten. Gemeenten worden voor de afschaffing van het gebruikersdeel van de OZB gecompenseerd via het Gemeentefonds.
Meer informatie over het maximeren van de OZB-tarieven kunt u lezen in paragraaf 3.5 van de juni-circulaire Gemeentefonds. Op de website van het ministerie van BZK vindt u een overzicht van de maxima van de toegestane OZB-tarieven per gemeente.
Jeetje, wat een ongelovelijk domme fout zeg!!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef Sugar het volgende:![]()
Voicemail van personeelsmedewerker van die sollicitatie:
"Ik moet helaas bekennen dat er een fout is gemaakt en dat de verkeerde mensen een brief met uitnodiging hebben ontvangen. Er was een groep die zeker op gesprek mocht en een groep die we nog even in portefeuille wilden houden en het is nu omgedraaid verzonden. Het gesprek gaat dus niet door."
![]()
Ik was blijkbaar niet helemaal op de hoogte; dit blijkt de afvalstoffenheffing te zijn, en ze zeggen dat die er vorig jaar ook al bij zat..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef poemojn het volgende:
Dat klopt... maar afgelopen week kregen wij een brief dat we binnenkort een aanslag voor de gemeentebelastingen krijgen. 't Lijkt erop dat ze hier een nieuwe bron van inkomsten hebben gezocht. Dus misschien kun je beter niet te hard juichen nog.
Ik heb de afvalstoffenheffing en de rioolrechten idd wel in mijn begrotinkje opgenomenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar niet helemaal op de hoogte; dit blijkt de afvalstoffenheffing te zijn, en ze zeggen dat die er vorig jaar ook al bij zat..Is me nooit opgevallen, maar het zal wel..
(Heb even gebeld.)
Het IS ook super lullig! Stom bedrijfquote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het echt heel veel rotter dan wanneer ik meteen een afwijzing had gekregen. Nu vind ik het ook nog genant dat ik eerst blij was en dacht: jippie, ik mag op gesprek. Voelt extra lullig gewoon. En ben er ook boos over.![]()
Nou ik kan me voorstellenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het echt heel veel rotter dan wanneer ik meteen een afwijzing had gekregen. Nu vind ik het ook nog genant dat ik eerst blij was en dacht: jippie, ik mag op gesprek. Voelt extra lullig gewoon. En ben er ook boos over.![]()
Ow, ik las brief, sorry! Wat heb jij gemaild naar ze?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef Sugar het volgende:
Het was wel een voicemail, Sjak.
En wat heeft CZ uitgevroten?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:
mag ik hier even het cz verrot schelden@#@#$@#$#&%^$&^(*(&*!!!!
bah.. idioten daar ..
Dit, Faat: [OUD SC] Eetbare speeltuinbankjesquote:
en nieuwe liefdes en lente/ zomer!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef snoopy het volgende:
Vanaf nu moet iedereen beter worden en leuke banen en woningen krijgen. Vind ik dan hč!![]()
haha, waar was jij al die tijd? Winterslaap gedaan?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef m@x het volgende:
hee, waar is mijn icoontje gebleven?
Jij toch ook?quote:
Dat is snelquote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef m@x het volgende:
Ehm, was het maar waar. Maar het is als het goed doet ie het nu weer.
whahahahahaha,quote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef sjak het volgende:
[..]
Jij toch ook?
Oh nee, ik neem twee weken extra op na de bevalling. Tenminste dat heb ik besloten, mijn baas weet het nog nietDan heb ik 6 weken ervoor en 12 weken erna. Lijkt me prima.
Hoeveel wil je minder gaan werken? Wat vervelend dat je het niet trekt. Maar 12 uur per dag is ook wel erg lang.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Belana het volgende:
Ik ben vandaag eerder naar huis gegaan, ik ben zo moe! Ik ga woensdag met de bedrijfsarts bespreken dat ik wat minder uren op een dag ga werken. Ik werk er nu 9 op een dag en ben dus ruim 12 uur van huis weg als ik moet werken en dat red ik niet meer.
En dat heet dan vriendschapquote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
Deal LB en snoop![]()
ow en max ook nog!
Dag Bik krijg veel betere aanbiedingen
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
Deal LB en snoop![]()
ow en max ook nog!
Dag Bik krijg veel betere aanbiedingen
![]()
Ik ben inderdaad niet ontevreden over onze "planning"quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef m@x het volgende:
Wat dat betreft hebben jullie je zwangerschap toch wat beter 'gepland' dan dat ik destijds heb gedaan. Mijn verlof begon volgens mij in augustus en ik mocht eind december weer aan het werk. Koud, regen, blegh!
Vandaag ben ik na 5 uur werken weg gegaan, maar ik wil denk ik 6 uur ofzo gaan doen, zodat ik gewoon lunchpauze neem tussendoor en dan uur of 3 weg ga. Dat lijkt me wel relaxed.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef sjak het volgende:
[..]
Hoeveel wil je minder gaan werken? Wat vervelend dat je het niet trekt. Maar 12 uur per dag is ook wel erg lang.
Kijk!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef sjak het volgende:
[..]
Dan gaan B en ik wel heel vaak picknicken ofzo
Ik zou dan lekker in het Bagijnenhof gaan zitten.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:35 schreef snoopy het volgende:
Ik wil ook nog wel met je picknicken Lois. Leggen we gewoon een kleedje op het Spui![]()
Ja, dat is wel prachtig iddquote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik zou dan lekker in het Bagijnenhof gaan zitten.
Dan neem je die band die je op je bruiloft had, die was hartstikke gezellig.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef dutchie het volgende:
Ik heb alleen al wel gezegd tegen mijn andere oma van 89 dat ik de band voor haar 100-jarige verjaardag al aan het regelen ben.
Nee, ik had een paar jaar later (vorig jaar) dezelfde band! En bij het doorlezen van alle trouwtopics zag ik toen dat jij dezelfde hadquote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef dutchie het volgende:O vertel, hoe weet jij dat?
Och verrek, volgens mij ben jij rond dezelfde tijd getrouwd hč?
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Rottdog het volgende:
Sugar wat een ongelovelijke domme fout![]()
Beter om er dan maar niet te werkenom het maar over de andere boeg te gooien
Syrena over het waterschap niet betalen enzo geldt voor alleenstaanden dus zit je goed
Jaaaaa, goed! we worden op heel veel sites geliked. We hebben onze eerste, echte, volledig onbekende bestelling gehad (dus niet via Fok, vrienden, familie enz.), en zijn gevraagd workshops te geven (voor kinderen.) Dat gaat mn vriendin doen, ik heb het een beetje te druk daarvoor. Maar goed dus!!! Wanneer kom je 'neuzen' en spelen met Leon??quote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef dutchie het volgende:
Lishe hoe is het met jullie verkoopavontuur eigenlijk?
O! snel!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef Lishe het volgende:
[..]
Jaaaaa, goed! we worden op heel veel sites geliked. We hebben onze eerste, echte, volledig onbekende bestelling gehad (dus niet via Fok, vrienden, familie enz.), en zijn gevraagd workshops te geven (voor kinderen.) Dat gaat mn vriendin doen, ik heb het een beetje te druk daarvoor. Maar goed dus!!! Wanneer kom je 'neuzen' en spelen met Leon??
Yups, het zou moeten lukken! Mét kabelinternet én de auto. Die laatste kan ik dan altijd nog vervangen door een goedkopere of wegdoen. Ik zit nu centraler wat OV betreft. Sowieso ga ik met de fiets naar het werk (zeg ik nuquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:55 schreef texelonia het volgende:
Spannend Syrena! Ben je er al uit of je het kunt betalen?
moussy toitoitoi!![]()
Niet om je bang te maken, maar de flat van stinkie staat nu 4 maanden te koop en er zijn pas 3 kijkers geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:59 schreef jessie het volgende:
Na hoeveel dagen dat jullie huis te koop stond kreeg je kijkers? Het staat nu 1 week te koop en stiekum had ik al kijkers verwacht
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:17 schreef jessie het volgende:
Ja duh dan had ik dat wel gedaan natuurlijk. Of zien jullie me echt voor een raampie kijken terwijl er mensen hard aan t werk zijn
Met een appeltaart ofzo!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
dan bel je toch even aan?
Ja he! Ik krijg mijn oude mammie van 29 jaar geleden weer terugquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:21 schreef jessie het volgende:
Syrena, hahahhahaha goed gedaan van die mam van jou
Ohw en er hoort nog bij succes vandaag met de huizenjacht sjak en schanullekequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:07 schreef Ladybos het volgende:Tex wat fijn, eindelijk jullie eigen plekkie
Sugar, wat ongelooflijk slordig van ze en rot voor je zeg.
Moussy succes met solliciteren
Rewimo beterschap
Syrena spannend ook al een nieuw huisje
Heb ik nou iedereen gehad ?![]()
ik wil je ook niet bang maken, maar het eerste half jaar hebben wij totaal geen kijkers gehad....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:59 schreef jessie het volgende:
Na hoeveel dagen dat jullie huis te koop stond kreeg je kijkers? Het staat nu 1 week te koop en stiekum had ik al kijkers verwacht
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:59 schreef snoopy het volgende:
Er liggen alweer paaseitjes in de winkel![]()
De eerste was na 2 of 3 weken geloof ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:12 schreef jessie het volgende:
BE ik word niet bang hoor. Maar vroeg me gewoon af of mensen de eerste weken al kijkers kregen. Ik vind het zo spannend allemaal dit. Stinkie dus na 4 maanden pas, jeetje!!!!
Ze zeggen dat dit nu de goede periode gaat worden, lente, zonnetje etc. etc. Dus ik hoop me echt suf dat het snel gaat nu. Er stonden er ook veel in die flat te koop wat ook niet makkelijker werd. Allemaal ietsje goedkoper (geen CV of dubbel glas) maar wel met een iets nettere completere keuken. En nu zijn daar de meesten van weg dus uiteindelijk komen ze bij ons uit. Het zijn startersflatjes.quote:Hier in de straat staat er nog 1 te koop van dezelfde makelaar en had wel regelmatig kijkers. En dat huis is stukken verouderd enzo. Dus ik ben niet echt bang dat we t niet kunnen verkopen ofzo, maar wil het liefst nu vandaag heden enz enz
ik heb alweer kerstkransjes gespot, dus ze zijn nog laat met de eitjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:59 schreef snoopy het volgende:
Er liggen alweer paaseitjes in de winkel![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:26 schreef dutchie het volgende:
Maar ik bedoelde meer eigenlijk jullie huizenverkoopavontuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |