Sinds ik op dieet ben lust ik ineens álles!!quote:
Nou ja zeg, lekkere binnenkomer weer Faat!! Je hebt helemaal het vorige topic niet volgemaaktquote:Op zondag 12 februari 2006 11:20 schreef Faat het volgende:
Woei, ik heb een topic volgemaakt......
Sorry MeNicole, in mijn enthousiasme heb ik je laatste post helemaal niet gezien!! Of geldt hierquote:Op zondag 12 februari 2006 11:12 schreef MeNicole het volgende:
Haha nou mijn vriend heb ik al een tijdje die word alleen mijn man zeg maarEn mijn werk
Nou hoef ik gewoon strax net meer zo zwaar werk te doen maar gewoon plezier maken in Smalland van de Ikea
![]()
Dat lijkt me nou best ook wel een leuke baan wat jij gaat doenquote:Op zondag 12 februari 2006 10:20 schreef Faat het volgende:
Wow, wat gaat dit topic snel zeg!! Paar dagen terug voor het eerst gepost hier en inmiddels zijn
jullie alweer 7 pagina's verder
En sjak toch!! Jij vieslakje!! Noooit van jou verwacht dat je zulke ranzige plaatjes zou posten
Ik lees trouwens dat er hier meerdere mensen op zoek zijn naar werk. Ik heb gisteren te horen
gekregen dat ik voor de baan, die ik zo graag wilde hebben, ben aangenomen![]()
Ik ga midden op de Wallen werken in een leuke sexshop en mijn ambitie is om daar de mooiste
en beste shop van "The Red Light District" van te maken. Waar ik erg naar uitkijk vooral is het
etaleerwerk. Ik ga echt iets spectaculairs bedenken daarvoor en het kan mij niet gek genoeg zijn![]()
[..]
Lijkt mij ook een geweldig beroep coolbabe. Hoe wordt je eigenlijk piercer? Is daar een opleiding
voor. Vooral intieme piercings zetten spreekt me wel aan eigenlijk. Het heeft wel wat om met een
dikke naald door mannelijke edele delen heen te steken. Of kom ik nu heel vreemd over?![]()
Ik hou me een beetje in, want ik heb begrepen dat hier in dit topic alleen maar keurigequote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef moussy het volgende:
Kon je geen lekker bloederig plaatje vinden Faat?
Nou volgens mij is het toch aangenamer om er eentje te zetten dan laten zetten!! Financieel gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef coolbabe het volgende:
OMG René![]()
Faat, ik heb nog nooit een piercing gezet maar heb er al wel heel wat láten zettenDus ik ben er wel enigzins bekend mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |