Jaa die was echt super!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag ze ook nog een keer Overjoyed doen van Stevie Wonder, zoals ze in de workshop deed. Met haar verbeteringen (ja ik vind dat ze erg vooruit is gegaan in die paar weken) moet dat een erg mooi nummer worden.
Daarom..quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk niet dat Ellen overjoyed mag zingen.
het word een liedje uit de finaleshows, en overjoyed was de workshop.
ander had Maud van mij wel white flag mogen zingen tijdens de finale, en Jim jessie, maar dat mag helaas niet.
Ik hoop dán echt dat ze Can you feel the love tonight gaat zingen! :d en anders Super Duper Love :pquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom..
Ik denk ALS ze in de finale staat dat ze kiest voor I Love You More of Super Duper Love
Blijf lekker verder dromenquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk ALS ze in de finale staat
ja, ik denk ook niet dat ze het tot de finale red, maar er aan de andere kant, Jim en Maud zaten ook vaak op de kruk, en die werden 2e in hun seizoen. zolang je nog meedoet, is er een kan om te winnen.quote:
Goede actie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:52 schreef WithMe het volgende:
Uit het videodagboek van Ellen:
Serge laten schrikken
vond hem wel grappigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:52 schreef WithMe het volgende:
Uit het videodagboek van Ellen:
Serge laten schrikken
Ja inderdaad, zou leuk zijn als Ellen ook nog zo ver zou komen.. ze moet in ieder geval wel 4e kunnen wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, ik denk ook niet dat ze het tot de finale red, maar er aan de andere kant, Jim en Maud zaten ook vaak op de kruk, en die werden 2e in hun seizoen. zolang je nog meedoet, is er een kan om te winnen.
Ik zit al te wachtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer genieten van Can you feel the love tonight!
ze doet het geweldig! Alleen in het begin ging ze wat valsquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef Lynx666 het volgende:
Dit doet ze idd helemaaal niet verkeerd![]()
Ik bracht het wat genuanceerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze doet het geweldig! Alleen in het begin ging ze wat vals
Alleen als je alle kaarsjes in 1x uitblaastquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Woelli het volgende:
Ik kan jullie allemaal vertellen dat Ellen zaterdag door gaat![]()
Ben zaterdag namelijk jarig.. en dan weet je toch al wat ik wens![]()
![]()
Dat is toch wel te lukkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Alleen als je alle kaarsjes in 1x uitblaast
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
18 kaarsjes, dat zijn er wel een hoop.
Ik kon ook 18 kaarsjes in 1x uitblazen, dus je KAN het.. als het niet lukt en Ellen vliegt eruit is het jou schuld hequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ben dan toch ook al een grote meid
![]()
En het is toch voor Ellen![]()
Maar ik kan het welquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik kon ook 18 kaarsjes in 1x uitblazen, dus je KAN het.. als het niet lukt en Ellen vliegt eruit is het jou schuld he![]()
![]()
Anders kan je het altijd op iets als beltegoed gooienquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik kon ook 18 kaarsjes in 1x uitblazen, dus je KAN het.. als het niet lukt en Ellen vliegt eruit is het jou schuld he![]()
![]()
Een van de mooiste momenten van Idols tot nu toe.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond dat zo mooi he, dat ze brak op het moment van de uitslag, ze had het zó niet verwacht te mogen blijven... erg mooi. Ze mag ook nog niet weg, ook aanstaande zaterdag zal ik weer op d'r stemmen
Mee eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef WithMe het volgende:
[..]
Een van de mooiste momenten van Idols tot nu toe.
Dat is misschien wel zo ja. Maar ik durf het niet toe te geven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef chansadres het volgende:
Voor mij blijft Serge de Idol no #2 achter Floortje. Misschien niet helemaal mijn smaak maar meer wie in het straatje past voor een Idol (Ellen en Harm zijn meer zangers voor in een band en Angelique ietsje te oud voor een echt popidool te zijn)
Dat is voor mij genoeg voldoeningquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:24 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo ja. Maar ik durf het niet toe te geven.![]()
Of zal ik dat gaan wensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Laten we hopen dat het haar veel symphatie voor aanstaande zaterdag oplevert... ik voorspel een strijd tussen Raffaela en Harm...
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:22 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat het hele forum dat wel hoopt behalve Andiyan
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien 'grappig' bedoeld hoor, je opmerking. Maar ten eerste zijn Beev, Inso en Erik ook Raf-fans, en daarnaast hoef ik Raf helemaal niet in de finale. Als ze er 4 maart nog inzit ben ik wel tevreden. Zou het niet erg vinden als ik het afscheid van Raffa live mee mag maken.![]()
Zoals ik ook al in een ander topic zei, onze zwangere Raffa kan beter rustig beginnen, en dus is een derde of vierde plaats helemaal niet erg. Dat platencontract komt er toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |