Volgens mij is ze nog bezig met haar Conservatorium-opleidingquote:Op zondag 12 februari 2006 20:10 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Tja, daarom heeft ze ook haar Conservatorium-opleiding voltooid en heeft ze beroepsmatig als zanglerares gewerkt.![]()
de slechtste is Harm en die is er helaas nog niet uitquote:Op maandag 13 februari 2006 10:28 schreef buzzer het volgende:
ik mag haar toch wel graag horen zingen. Ze hoort wmb wel bij de top3. ik had het oko niet kunnen verkroppen als zij er uit was gegaan ten koste van Serge, maar justice has been done. De slechtste is er uit (alleen een paar ronden te laat)
alzheimer...'t begint er wel op te lijken ja. harm vergeet zijn tekst, zingt slecht, en mist de looks van een idool. kan iemand me uitleggen wat hij er nu nog steeds in doet. zijn exit had al weken geleden moeten plaatsvinden. naar mijn mening was de 10e plaats hoog genoeg geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
De studente aan het conservatorium in Amsterdam, wier wieg in het Twentse Goor stond, geldt in het gezelschap van de vijf overblijvers als minst opvallende. Harm (‘Ik had toch op die kruk moeten zitten?!’) redde het op zijn branie en zijn ogenschijnlijk in Idols misplaatste aanwezigheid.
Ook nu kreeg hij weer een actute aanval van Alzheimer, toen hij in zijn liedjes Do you love me (Contours) en Radar love (Golden Earring), niet bepaald gecompliceerd pop-proza, delen van de tekst vergat. Van Jerney Kaagman (‘Je maakt er een slapstick van - we zijn hier bezig met serious shit’) mocht hij vertrekken.
ik hoop dat dat de volgende wordt.. dat begint zo langzamerhand een karikatuur te worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de slechtste is Harm en die is er helaas nog niet uit![]()
Ik denk niet dat Ellen de finale haalt, maar denk dat ze derde wordtquote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef WithMe het volgende:
Ellen wordt gewoon de Maud van dit jaar. Steeds op de kruk, maar toch elke keer weer een ronde verder.
Dat gaat de goede kant opquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Andiyan het volgende:
Wat een tof stukje!![]()
* wordt weer een beetje meer Ellenfan
Ze is toch zeker de sympathiekste idol left.
Ja, ik wel in ieder geval. Ze heeft klasse en smaak, en ze is nog heel sympathiek ook. En na de tranen op de kruk krijgt ze hopelijk zaterdag wat meer stemmen, zodat ze niet weer op die kruk moet.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:18 schreef Woelli het volgende:
Wou net zeggen...
Heb het gevoel dat iedereen steeds positiever over Ellen word![]()
Mooi fotoquote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, ik wel in ieder geval. Ze heeft klasse en smaak, en ze is nog heel sympathiek ook. En na de tranen op de kruk krijgt ze hopelijk zaterdag wat meer stemmen, zodat ze niet weer op die kruk moet.
[afbeelding]
die foto is liefquote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, ik wel in ieder geval. Ze heeft klasse en smaak, en ze is nog heel sympathiek ook. En na de tranen op de kruk krijgt ze hopelijk zaterdag wat meer stemmen, zodat ze niet weer op die kruk moet.
[afbeelding]
Ik had wel een paar shots gemaakt, maar die staan in het oude topicquote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Woelli het volgende:
Zijn er nog mee foto's van ellen??
Ik kan nog caps van de uitzending bijmaken hoor, dus als je ideeën hebt, vertel 't maar.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Woelli het volgende:
Zijn er nog mee foto's van ellen??
Er is niet zoveel van te maken door alle overvloeiers en zo en Ellen is ook niet goed uitgelicht, maar ik heb geprobeerd er wat uit te halen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Kirstenn het volgende:
ik wil mooie shots van die intro filmpjes![]()
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, mocht ellen toch nog in de finale komen (who am I kidding?) dan moet ze gewoon can you feel the love tonight nog eens zingen.
Jaa die was echt super!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij mag ze ook nog een keer Overjoyed doen van Stevie Wonder, zoals ze in de workshop deed. Met haar verbeteringen (ja ik vind dat ze erg vooruit is gegaan in die paar weken) moet dat een erg mooi nummer worden.
Daarom..quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk niet dat Ellen overjoyed mag zingen.
het word een liedje uit de finaleshows, en overjoyed was de workshop.
ander had Maud van mij wel white flag mogen zingen tijdens de finale, en Jim jessie, maar dat mag helaas niet.
Ik hoop dán echt dat ze Can you feel the love tonight gaat zingen! :d en anders Super Duper Love :pquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom..
Ik denk ALS ze in de finale staat dat ze kiest voor I Love You More of Super Duper Love
Blijf lekker verder dromenquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk ALS ze in de finale staat
ja, ik denk ook niet dat ze het tot de finale red, maar er aan de andere kant, Jim en Maud zaten ook vaak op de kruk, en die werden 2e in hun seizoen. zolang je nog meedoet, is er een kan om te winnen.quote:
Goede actie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:52 schreef WithMe het volgende:
Uit het videodagboek van Ellen:
Serge laten schrikken
vond hem wel grappigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:52 schreef WithMe het volgende:
Uit het videodagboek van Ellen:
Serge laten schrikken
Ja inderdaad, zou leuk zijn als Ellen ook nog zo ver zou komen.. ze moet in ieder geval wel 4e kunnen wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, ik denk ook niet dat ze het tot de finale red, maar er aan de andere kant, Jim en Maud zaten ook vaak op de kruk, en die werden 2e in hun seizoen. zolang je nog meedoet, is er een kan om te winnen.
Ik zit al te wachtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer genieten van Can you feel the love tonight!
ze doet het geweldig! Alleen in het begin ging ze wat valsquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef Lynx666 het volgende:
Dit doet ze idd helemaaal niet verkeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |