Slopen hou ik idd wel van, lachten tochquote:Op zondag 12 februari 2006 02:00 schreef DrDentz het volgende:
je bent ook niet voor niets een...
Hoeveel heb je al op TB?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef timbob het volgende:
[..]
haha! je PI en je bericht lijken keiveel op elkander!:D
![]()
DdD!!@!!1`~!`1!!!!!! einz!!1~!!!!!
Ja, ding was toch al kapot.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef Sebasser het volgende:
trek de stekker er maar uit ?
Ik bedoel qua drank, niet qua sex.quote:
en wat kan je met een rocket launcher zonder rockets?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk d'r komt nog een mitrailleur of een rocket launcher ofzo.
ben ik benieuwd waar je hier zit..quote:Op zondag 12 februari 2006 02:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ding was toch al kapot.
En accent weet ik, Grunn hé![]()
Is er ook een filmpje van de begrafenis van de mönitör dan?quote:
Ik wist wel dat er commentaar op het accent zouden komenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:15 schreef PICHT het volgende:
o wa meurt dat zeg!
Waar woon je dan rond groningen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is er ook een filmpje van de begrafenis van de mönitör dan?
(en accenten zijn tof... je zult maar zo'n accentloze Hollander zijn)
Ik moet er eigenlijk om huilen, mijn monitor is laatst stukgegaan. Opgestuurt voor reparatie, heeft de koerier hem laten ketsenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er commentaar op het accent zouden komen
Maar het gaat om die verdomde monitor, niet om het accent![]()
Nee joh, maakt het wat spectaculairderquote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Skink_in_Trees_Shade het volgende:
Kon beter andersom, die monitor op de baksteen laten vallen![]()
ps: zwak dat die kap er al af was
Tja, als jij dit 'tweaken' noemt...quote:Op zondag 12 februari 2006 03:31 schreef Jordy-B het volgende:
je gooit 'n baksteen naar 'n beeldscherm en gaat vervolgens met je vriendje van "gohohoh" doen?
Wat ben jij eigenlijk voor verknipte kuttweaker, Terminator...
Hmm, goed ideequote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is het volgende project, na de lampjes en de monitor?Met een stoomwals over een straalkachel of zo?
Moet te doen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, goed idee![]()
Eens kijken of ik een stoomwals kan regelen![]()
Tweakers... GOT... jeweetwel... 'revenge of the nerds', maar dan real life...quote:Op zondag 12 februari 2006 03:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, als jij dit 'tweaken' noemt...
hij doet het nog gewoon hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 12:30 schreef C2C het volgende:
hij doet het niet meer of wel?
Misschien zit er nog garantie op.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:30 schreef C2C het volgende:
hij doet het niet meer of wel?
Duh,quote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Misschien zit er nog garantie op.
Nou je het zegtquote:Op zondag 12 februari 2006 02:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ding was toch al kapot.
En accent weet ik, Grunn hé![]()
Ja of spiritusquote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef snoekieboe het volgende:
mischien was een bekertje water wel spectaculairder geweest!
he!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk d'r komt nog een mitrailleur of een rocket launcher ofzo.
Joh, heb nog wel een aantal monitoren staanquote:Op zondag 12 februari 2006 14:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
he!
goed idee..
The_terminator als je nog een monitor overhebt..
zet er een betekertje spiritus in..
giet er genoeg overheen zodat ie doorweekt is..
en Vuur wat pennen af er op of zo .. die in de fik staan met dat plastik..
en daarna nog een goeie baksteen ernaar![]()
Ze hebben ook wel gelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
En terecht! Die opmerkingen op het accent..
Komt vanzelf wel weer online, heb geduldquote:Op zondag 12 februari 2006 16:10 schreef TheSorrow het volgende:
Mooi, zo'n werkende upload link in je sig
Selecteer en upload je plaatje
Het uploaden van bestanden of het plaatsen van berichten is tijdelijk uitgeschakeld door de administrator.
Niet voor die monitor, maar ik kon er wel om lachen. Knalde lekker toen die beeldbuis implodeerdequote:Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef renz0r het volgende:
Tja...uhm....leuk?
Dat valt dus amper te horen, perhaps voortaan een microfoontje bij de monitor zetten?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet voor die monitor, maar ik kon er wel om lachen. Knalde lekker toen die beeldbuis implodeerde
Wat vind je hier van dan: http://imageknockout.com/uploads/Film_0001.wmvquote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ga ooit nog wel een filmpje maken van een CRT monitor VS een man of 7 met variërend van 9mm tot .30-06 ammo en bijbehorende werktuigen. MITS het mag en zo.
door wiequote:mijn monitor is laatst stukgegaan. Opgestuurt voor reparatie, heeft de koerier hem laten ketsen
Van mij mag het. Morgen posten aub. (Overmorgen mag ook.)quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ga ooit nog wel een filmpje maken van een CRT monitor VS een man of 7 met variërend van 9mm tot .30-06 ammo en bijbehorende werktuigen. MITS het mag en zo.
Ik liet de baksteen vallen, vannuit mijn slaapkamer raam.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:10 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Terminator = de baksteengooier of de filmer?
Lul, waarom rakel je 'm dan weer op.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:47 schreef skiczukie het volgende:
Oew, boeiend. Kuttopic. Slotje!
BLAASTE JIJ DAT? Haha! Lachen joh!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:20 schreef gateh het volgende:
ik blaaste een deobus op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1111!!!!!1111!1!!!11
![]()
![]()
http://www.vuurwerkfilmpj(...)urwerk/tt_deobus.mpg
o ik heb der nog wel meer als je wilquote:Op donderdag 28 september 2006 22:25 schreef PICHT het volgende:
[..]
BLAASTE JIJ DAT? Haha! Lachen joh!
Nou laat maar zien dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef gateh het volgende:
[..]
o ik heb der nog wel meer als je wil![]()
Mag wel op slot hoor, compleet verbaggert en de links in de OP werken niet meer.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:25 schreef Chowi het volgende:
Hou eens op met dat topic verbaggeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |