Slopen hou ik idd wel van, lachten tochquote:Op zondag 12 februari 2006 02:00 schreef DrDentz het volgende:
je bent ook niet voor niets een...
Hoeveel heb je al op TB?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef timbob het volgende:
[..]
haha! je PI en je bericht lijken keiveel op elkander!:D
![]()
DdD!!@!!1`~!`1!!!!!! einz!!1~!!!!!
Ja, ding was toch al kapot.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef Sebasser het volgende:
trek de stekker er maar uit ?
Ik bedoel qua drank, niet qua sex.quote:
en wat kan je met een rocket launcher zonder rockets?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk d'r komt nog een mitrailleur of een rocket launcher ofzo.
ben ik benieuwd waar je hier zit..quote:Op zondag 12 februari 2006 02:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ding was toch al kapot.
En accent weet ik, Grunn hé![]()
Is er ook een filmpje van de begrafenis van de mönitör dan?quote:
Ik wist wel dat er commentaar op het accent zouden komenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:15 schreef PICHT het volgende:
o wa meurt dat zeg!
Waar woon je dan rond groningen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is er ook een filmpje van de begrafenis van de mönitör dan?
(en accenten zijn tof... je zult maar zo'n accentloze Hollander zijn)
Ik moet er eigenlijk om huilen, mijn monitor is laatst stukgegaan. Opgestuurt voor reparatie, heeft de koerier hem laten ketsenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er commentaar op het accent zouden komen
Maar het gaat om die verdomde monitor, niet om het accent![]()
Nee joh, maakt het wat spectaculairderquote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Skink_in_Trees_Shade het volgende:
Kon beter andersom, die monitor op de baksteen laten vallen![]()
ps: zwak dat die kap er al af was
Tja, als jij dit 'tweaken' noemt...quote:Op zondag 12 februari 2006 03:31 schreef Jordy-B het volgende:
je gooit 'n baksteen naar 'n beeldscherm en gaat vervolgens met je vriendje van "gohohoh" doen?
Wat ben jij eigenlijk voor verknipte kuttweaker, Terminator...
Hmm, goed ideequote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is het volgende project, na de lampjes en de monitor?Met een stoomwals over een straalkachel of zo?
Moet te doen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, goed idee![]()
Eens kijken of ik een stoomwals kan regelen![]()
Tweakers... GOT... jeweetwel... 'revenge of the nerds', maar dan real life...quote:Op zondag 12 februari 2006 03:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, als jij dit 'tweaken' noemt...
hij doet het nog gewoon hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 12:30 schreef C2C het volgende:
hij doet het niet meer of wel?
Misschien zit er nog garantie op.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:30 schreef C2C het volgende:
hij doet het niet meer of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |