gelukkig maak jij een nieuw topicquote:Op zondag 12 februari 2006 01:07 schreef TehRockstar het volgende:
Bla
Wow, jij bent echt kut.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:13 schreef wonderer het volgende:
Jake lijkt op Winston Gerstanovitz.
naja, daar isie wel weer, euhm, nie lelijkquote:
Dat had ik dus zondagmiddag willen gaan bekjken maar da's dus even uitgesteldquote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef Burner82 het volgende:
sroekie, kheb jake ook nog nooit gezien in een film, maar ik baseer me op de foto's...
en ik denk toch, da heath ledger, wel wa beters kan krijgen
maja, trusten allemaal
Zeg moest jij vanavond niet geschoren en wel naar een of ander fout van oud feestje van CruiseControl bij Acu ?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hey, er kwamen allemaal Firefly-afleveringen voorbij op news.casema.nl.
En ik had ze nog niet gezien..
Mja, dat zeg ik. Er kwamen Firefly-afleveringen voorbij, en ik had bier, en volgende week is er al Pann, dus ach...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef Stroekie het volgende:
Zeg moest jij vanavond niet geschoren en wel naar een of ander fout van oud feestje van CruiseControl bij Acu ?
Okay zijn bijna allemaal steekhouden argumenten.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat zeg ik. Er kwamen Firefly-afleveringen voorbij, en ik had bier, en volgende week is er al Pann, dus ach....
maakt nog niet zoveel uit hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Kleine foto. Lalalala.
reserveren via bioscoopsite zelf? of via bios.nl?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat had ik dus zondagmiddag willen gaan bekjken maar da's dus even uitgesteld![]()
Nee was bij plaze futura een soort van filmhuis in Eindhovenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
reserveren via bioscoopsite zelf? of via bios.nl?
meestal zijn de kaarten voor reserveren voor telefonisch en internet gescheiden.. dus als je gebelt hebt.. probeer bios.nl eens
voor morgen ook uitverkocht?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Stroekie het volgende:
Op bios.nl is hij alleen in Amsterdam, Den Haag, Enschede Rotterdam en Utrecht te boeken
alles wat tot een kwartier voor de voorstelling niet is afgehaald gaat in de last minute uitverkoopquote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor morgen ook uitverkocht?
en als je aan de deur koopt? ze hebben niet alle kaarten in de reservering toch?
Ah, Sie haben jetzt auch Mamma Mia auf Deutsche sprache ?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:50 schreef wonderer het volgende:
Dezelfde musical in vier verschillende talen is gewoon leuk
Nee, wel de spaansequote:Op zondag 12 februari 2006 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah, Sie haben jetzt auch Mamma Mia auf Deutsche sprache ?
*zing*quote:Op zondag 12 februari 2006 01:57 schreef Stroekie het volgende:
Gute nacht Freunde,
es wird Zeit für mich zo gehen.
Was ich nog zu sagen hätte,
dauert eine Zigarette.
Und ein letztes Glas im Stehen...
Ik kon me in jouw uitspraak vinden, maar de reden vind ik ook wel weer echt Brabants!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:35 schreef creno het volgende:
oja, nog een wijze les die we vanavond hebben geleerd: brabanders delen, de niet-brabanders zijn egoistischer.
voorbeeldje: als er iemand blijft slapen zeggen ze in brabant: hij/zij blijft bij ons slapen, in de rest van nederland zeggen ze: hij/zij blijft bij mijn slapen !![]()
wat toevallig, hier ook al nadat ik vanochtend eerst nog een klein aantal sneeuwvlokjes heb zien neerdalenquote:
foto !!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef Ang3l het volgende:
O... blijkbaar heb ik gisteren staan zoenen met een presentator van de belgische MTV
Wist ik niet eens
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:20 schreef Cairon het volgende:
hoezee voor The Prisoner
Het enige dat me nog weet te motiveren en me in een goede stemming brengt,
The Prisoner, een vage cult-serie uit de UK... ongeveer 40 jaar oud ofzo...
bizar... heerlijk.
quote:
Zomaar mini-meeten en daten zonder mij te informeren!quote:
IK BEN NIKS VERPLICHT!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zomaar mini-meeten en daten zonder mij te informeren!
![]()
ik heb geen feest gegevenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
goedemiddagkwam thuis in een huis vol met troep, kots en kapotte meubels
jij ook al? das toevallig, ik ookquote:
geeft niks, komt ik de beste families voorquote:
Natuurlijk mag je dat niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:07 schreef Ang3l het volgende:
IK BEN NIKS VERPLICHT!
En ik mag best daten zonder permissie!!
een door sex geobsedeerde rel nicht in ons middenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:17 schreef Snqqpy het volgende:
Zó, mijn anus uitgescheurt man! [afbeelding]
Eigenschuld, dan had je het monument op de Dam ook maar met rust moeten latenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:17 schreef Snqqpy het volgende:
jij post in Pubersquote:Op zondag 12 februari 2006 16:17 schreef Snqqpy het volgende:
U ook een hartelijke zondag toegewenstquote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Goeiemorgen eenieder
De zaal met het grote witte doek?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
U ook een hartelijke zondag toegewenst
en ja je ziet het goed, ik zit dus gewoon thuis achter de PC in plaats van in de zaal met het grote witte doek![]()
met 2 lonesome cowboys erop en enorm veel schapenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De zaal met het grote witte doek?![]()
Ik denk da'k iets gemist heb...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:36 schreef Weemz het volgende:
De bioscoop.
Oh ja, dat van bareback mountain, zeker.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met 2 lonesome cowboys erop en enorm veel schapen![]()
Nou ik dus ookquote:Op zondag 12 februari 2006 17:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik denk da'k iets gemist heb...
maar dan had ik dus niemand mijn zakdoek kunnen uitlenen om tranen te drogenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh ja, dat van bareback mountain, zeker.
die kun je uiteraard ook gewoon downloaden, uiteraard
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan had ik dus niemand mijn zakdoek kunnen uitlenen om tranen te drogen![]()
en dan zeggen ze dat je het weekend moet gebruiken om bij te komenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mensenkinders, ik ben kapot!
Beetje zware kater achter de rug...
Whiskas dan maar ?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mensenkinders, ik ben kapot!
Beetje zware kater achter de rug...
Wrom nietquote:Op zondag 12 februari 2006 18:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Urgh [afbeelding]
Geen goeie gedachte bij een kater....
ah, de snowbird is terugquote:Op zondag 12 februari 2006 18:08 schreef davidov het volgende:
*neer plof*
uhuh het was ganz geilquote:Op zondag 12 februari 2006 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ah, de snowbird is terug
Leuke vakantie gehad ?
Dat is dan jammer dat je daardoor direct weer wordt terug geworpen in het heden en nu, en het fijne vakantiegevoel dus weer direct overschaduwenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:33 schreef davidov het volgende:
[..]
uhuh het was ganz geil
Belachelijk veel sneeuw gehad
Zoveel sneeuw dat er van de 4 dagen slechts een halve dag zon was![]()
Maar de sneeuw was dus wel toppie
Alleen nou net bij thuiskomst een serie vervelende berichten.
Kleine dingetjes die slecht uit komen door slechte timing
exactlyquote:Op zondag 12 februari 2006 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is dan jammer dat je daardoor direct weer wordt terug geworpen in het heden en nu, en het fijne vakantiegevoel dus weer direct overschaduwen![]()
hehe, ik kom er net vandaanquote:Op zondag 12 februari 2006 20:14 schreef Blubberzwijn het volgende:jah was gezellig.. en ik heb nu heel erg veel zin in de wintersport
![]()
ach het kan altijd erger..quote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef davidov het volgende:
[..]
hehe, ik kom er net vandaankan even geen sneeuw meer zien
iedere dag 30 cm sneeuw ruimen is geen lolletje![]()
Nou opzich heb ik niks te klagen gehad, sneeuw was 100% perfect, weer was gewoon tot de laatste dag een sneeuwstormquote:Op zondag 12 februari 2006 20:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ach het kan altijd erger..
ooit een keer gehad dat het stormde en regende (ja het was boven 0) zodat de liften niet draaide en we noodgedwongen stadjes moesten gaan verkennen en we maar 3 dagen konden skiën.. en voor zover we wel konden skiën was het van die ranzige papmeuk waar je skies in vast blijven kleven en je gigantisch afremt..
![]()
maar vorig jaar was perfectalle dagen zon en supergoede sneeuw.. heerlijk in t-shirtje op terras enzo
ik bid elke dag voor goed weer
25 februariquote:Op zondag 12 februari 2006 20:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou opzich heb ik niks te klagen gehad, sneeuw was 100% perfect, weer was gewoon tot de laatste dag een sneeuwstorm
Maar idd nog altijd beter dan regen
Ik weet niet wanneer je precies gaat maar ik zou denken dat er voorlopig nog wel ff genoeg sneeuw ligt in de alpen
verbrand? haha....pas de 3e dag kon je door de wolken de zon zienquote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
25 februarimaar je bent dus niet verbrand? ik lijk altijd net een wasbeertje als ik terug ben
![]()
en alle verwachtingen waar gemaakt ?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
Zo, hebben we brokeback mountain ook weer gezien
Nee. Niet echt.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alle verwachtingen waar gemaakt ?
Ah dus toch een zakdoekjes tekortquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee hij was echt wel mooi
Alleen Angel zat er de hele tijd doorheen te huilen
Oef ben ik dus toc hniet de enige geweest die Ryan_R niet op z'n werk in aktie heeft gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
Mamma Mia was leuk, Creno en Ryan_R niet gezien
Wannabe faghags?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
na een verwarrende avond stappen in Amsterdam rest mij toch een belangrijke vraag
wat is de reden van de vreemde combi in de you II
Homo's en 14 jarige ordinaire meisjes
Vind ik wel ja.quote:
*LOL* is ookquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee hij was echt wel mooi
Alleen Angel zat er de hele tijd doorheen te huilen
Een speech van Erwin van Lambaart op het einde, gratis programmaboekje en t-shirt, en was cast-grapjes, zoals Fred Butter die zegt "Ik ben al jaren gelukkig met Roel" (zo heet zijn RL vriend dus).quote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oef ben ik dus toc hniet de enige geweest die Ryan_R niet op z'n werk in aktie heeft gezien
Maar vertel was er veel extra's omdat het de laatste voorstelling was ?
kortom een geslaagde middagquote:Op zondag 12 februari 2006 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een speech van Erwin van Lambaart op het einde, gratis programmaboekje en t-shirt, en was cast-grapjes, zoals Fred Butter die zegt "Ik ben al jaren gelukkig met Roel" (zo heet zijn RL vriend dus).
En het publiek was geweldig.
dus kan ik hem net zo goed thuis eens bekijken in plaats van naar de bios te rennen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.
Geen slechte film, maar zo enorm bijzonder vond ik 'm nou ook weer niet.
Ik vind van wel jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus kan ik hem net zo goed thuis eens bekijken in plaats van naar de bios te rennen ?
met een lelijk harig ding op z'n bovenlipquote:
Da's pas in de tweede helft, trut. Trouwens, Anne Hathaway is mijn lesbische liefde.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
met een lelijk harig ding op z'n bovenlip
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Da's pas in de tweede helft, trut. Trouwens, Anne Hathaway is mijn lesbische liefde.
Was dat niet Hilary Duff?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
zeker vanwege dat kuttige zoete breezerige princess diaries....
Nee, dat was zij, in 1 en 2quote:
Yeah, hoewel ik een beetje baal dat ik geen nieuwe Douwe pics heb kunnen schieten.quote:
weet ook niet of de cast hiervoor "open" staatquote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, hoewel ik een beetje baal dat ik geen nieuwe Douwe pics heb kunnen schieten.
Vandaag was waarschijnlijk sowieso een rottige timing geweestquote:Op zondag 12 februari 2006 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet ook niet of de cast hiervoor "open" staat![]()
kansloos.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Was dat niet Hilary Duff?
Nee, omdat d'r haar zo koel was.
Helaaschquote:Op zondag 12 februari 2006 21:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ging snel kijken of hij die mij beledigde lelijk was.
Maar het valt jammergenoeg wel mee.
Geldt dat niet voor alle films eigenlijk?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus kan ik hem net zo goed thuis eens bekijken in plaats van naar de bios te rennen ?
Nee want soms MOET je films om ze op hun waarde te kunnen schatten, of op hun best te kunnen zien gewoon gaan bekijken in bios/filmhuisquote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alle films eigenlijk?.
Met al die krijsende pubers in de bios enzo..
Het was de verassingsfilm van de gay-cinema weken in de Plaza ... geen krijsende pubers, alleen krijsene nichten en stampvoetende pottenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alle films eigenlijk?.
Met al die krijsende pubers in de bios enzo..
Ik heb hem of het Filmfestival Rotterdam gezien, veel homo's gelukkig geen schreeuwende pubersquote:Op zondag 12 februari 2006 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was de verassingsfilm van de gay-cinema weken in de Plaza ... geen krijsende pubers, alleen krijsene nichten en stampvoetende potten
schreeuwende pubers zijn kutquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb hem of het Filmfestival Rotterdam gezien, veel homo's gelukkig geen schreeuwende pubers
Ze is al terug hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schreeuwende pubers zijn kut
maar die zitten nu toch in londen.
marqui!
Ik wil ook een tuinbroekquote:
Ik zal hem maar niet zeggen dat ik gister met iemand van 17 heb gezoend, dan flipt iequote:
Is ze nou verliefd op jou of niet? Ik snap het niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal hem maar niet zeggen dat ik gister met iemand van 17 heb gezoend, dan flipt ie
( o ik was zo zo ZO zatecht, nooit meer )
Nee toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is ze nou verliefd op jou of niet? Ik snap het niet.
Neh. Geloof van niet hoorquote:
Niet die ik wilquote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
You will find plenty of them at every Wal Mart in the USA![]()
Kon het je allemaal niet meer schelen wat je deed, was je er gewoon helemaal niet meer bij? Want zo te horen weet je alles nog, of hoor je alles van andere mensen?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal hem maar niet zeggen dat ik gister met iemand van 17 heb gezoend, dan flipt ie
Ang3L!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach... als ik later groot ben, dan laat ik wel een thuisbioscoop aanleggen. Of koop ik een beamer, of een megaplasmascherm. Of ik lees wel het boek.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Andyvie het volgende:
Lord of the Rings en Harry Potter komen toch het best tot hun recht in de bios en niet op een 37 cm tv'tje. vind ik.
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach... als ik later groot ben, dan laat ik wel een thuisbioscoop aanleggen. Of koop ik een beamer, of een megaplasmascherm. Of ik lees wel het boek.
17!!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we daar geld voor hebben, zijn die TV's ook zo goed dat ze het geld waard zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach... als ik later groot ben, dan laat ik wel een thuisbioscoop aanleggen. Of koop ik een beamer, of een megaplasmascherm. Of ik lees wel het boek.
Je neemt gewoon af en toe de beamer van je werk een avondje mee naar huis. Als je hem de volgende dag nodig hebt. Dat ding is toch te duur om 's avonds in de auto achter te laten dus moet hij toch mee naar binnen toe dus waarom gewoon niet even aansluitenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik hoorde het net van hem op MSN hoe het ging...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kon het je allemaal niet meer schelen wat je deed, was je er gewoon helemaal niet meer bij? Want zo te horen weet je alles nog, of hoor je alles van andere mensen?
Jahquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
17!!. Dat is bijna TRS-achtig!
Hahaha, wat schattig.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde het net van hem op MSN hoe het ging...Blijkbaar liep ik in de pecheur, zag ik hm, herkende ik hem van en foto (heeft ooit in m'n msn gestaan), liep ik er op af en begon ik hem ineens te zoenen
woops
Jerruh!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Jerruh het volgende:
och ang3l, wat maakt het uit... kan gebeuren>
En er waren zoveel bekenden daarquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Jerruh het volgende:
och ang3l, wat maakt het uit... kan gebeuren>
Hij wist niet wat 'm overkwam.quote:
Jaja. Of wanneer je die dag een presentatie hebt moeten geven. Zal ik de beamer maar mee naar huis nemen dan? Ja doe maar.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je neemt gewoon af en toe de beamer van je werk een avondje mee naar huis. Als je hem de volgende dag nodig hebt. Dat ding is toch te duur om 's avonds in de auto achter te laten dus moet hij toch mee naar binnen toe dus waarom gewoon niet even aansluiten![]()
Maakt het uit! Je hebt gewoon iets teveel gedronken, boeiuhquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde het net van hem op MSN hoe het ging...Blijkbaar liep ik in de pecheur, zag ik hm, herkende ik hem van en foto (heeft ooit in m'n msn gestaan), liep ik er op af en begon ik hem ineens te zoenen
woops
Ze zeggen dat dronken mensen zich gedragen zoals ze eigenlijk zijn, diep van binnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
drank.
Ow. Bne ik zo ja?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dronken mensen zich gedragen zoals ze eigenlijk zijn, diep van binnen..
kleine kinderen en dronken mensen spreken en handelen toch naar de waarheidquote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
drank.
Nare ervaringen?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef Jerruh het volgende:
ik haat trouwens eerder mensen die liegen om hun leeftijd....
Jah. Stel je voor, dat ik dan op 1 afloop en hetzelfde doe als bij die jongenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Eén van de redenen waarom ik terughoudend ben met drank, wanneer er collega's in de buurt zijn..
de ervaring zelf was niet erg, integendelquote:
Da's een heel loffelijk streven en dat weet ik uit ervaringquote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Eén van de redenen waarom ik terughoudend ben met drank, wanneer er collega's in de buurt zijn..
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de ervaring zelf was niet erg, integendel
maar als je naderhand te horen krijgt dat ie 15 (!!!) is....
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de ervaring zelf was niet erg, integendel
maar als je naderhand te horen krijgt dat ie 15 (!!!) is....
och het was eigenlijk alleen maar zoenen enzoquote:
Nog een reden om nooit dronken te worden. Ik ken mezelf al goed genoegquote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dronken mensen zich gedragen zoals ze eigenlijk zijn, diep van binnen..
Laat zien, laat zien!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef LuQas het volgende:
Ik word heel knap op de foto's die mijn nieuwe telefoon maken.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef Andyvie het volgende:
je wordt wel een stuk ongeremder van drank, zeggen ze.
Psies. Wat moet collega *** dan wel niet denken?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Stel je voor, dat ik dan op 1 afloop en hetzelfde doe als bij die jongen
Je avatar!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Psies. Wat moet collega *** dan wel niet denken?. Er doen nu al genoeg roddels de ronde.
Oeh!quote:
Hier spreekt een kenner?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef BB_Koning het volgende:
Aha, sex met minderjarigen is het onderwerp van deze avond![]()
O hallo, wanneer gaan we trouwen?quote:
Hungarian Weddingsong natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hallo, wanneer gaan we trouwen?
En wat wordt dan ons liedje?
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hungarian Weddingsong natuurlijk.
* LuQas heeft Talula nu als ringtone![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat komt uit een strip over een jongen die tekent, en stiekem een oogje heeft op een jongen die honkbalt. En z'n hele schetsboek staat natuurlijk vol met tekeningen van die jongen....
.
ik heb het tenminste al es gedaanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Cairon het volgende:
eeeeuw Jerruh heeft het met een babietje gedaan!
Ik heb wel Latijn gevolgd, maar daar houdt de vergelijking met Romeinen opquote:
Je bent er weerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef BB_Koning het volgende:
Aha, sex met minderjarigen is het onderwerp van deze avond![]()
Niet slecht voor een foon...quote:
T gaat nog steeds minder, maar niet zo slecht dat je je zorgen hoeft te makenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent er weer![]()
begon me al zorgen te maken over je afwezigheid![]()
Bij de Grieken was het leeftijdsverschil een stuk groter. Romeinen neukten het liefste gewoon alles wat los en vast zat. Mits zij zelf maar de 'top' waren en het geneukte prostituee, slaaf of barbaar was.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb wel Latijn gevolgd, maar daar houdt de vergelijking met Romeinen op(Hoewel, deden Romeinen het ook met minderjarige jongens of alleen met jongens vanaf een jaar of 16? (Mannelijk genoeg om op wacht te staan, maar zacht genoeg voor in bed. Yep, dat zinnetje van Latijn-les vergeet ik nooit
) ).
En ik ben nog maagd![]()
Yupquote:Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Wizarddragon heb je nog een vriendje?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Wizarddragon heb je nog een vriendje?
http://www.volkskrant.nl/buitenland/article146304.ecequote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef Cairon het volgende:
Meisje... ik ben al lang niet meer heilig hoor
"Geeft BB_Koning een stevige hug"quote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
T gaat nog steeds minder, maar niet zo slecht dat je je zorgen hoeft te maken![]()
*zwijmel*quote:Op zondag 12 februari 2006 22:45 schreef Cybart het volgende:
*stijlvol met jer bezit neem van de dansvloer*
Het blijft natuurlijk raar dat homoseksuele priesters dit soort dingen moeten bewijzen terwijl dat voor hun heteroseksuele ambstgenoten niet geldt. Het celibaat zou niet moeten mogen discrimineren.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/buitenland/article146304.ece
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
T gaat nog steeds minder, maar niet zo slecht dat je je zorgen hoeft te maken![]()
Cybart is de 12 al gepasseerd, dus daar ga je niet meer voorquote:
PARDON!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hallo, wanneer gaan we trouwen?
En wat wordt dan ons liedje?
hahaha... lolquote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef Cairon het volgende:
Bart ik denk dat jouw stalker die jongen is waar Ang3l meer heeft lopen bekken
17 jaar
brits
lelijk...
JA NOU DUS!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!!
ik was eerst
ik wilde al met Luqas trouwen
kuttrut
Nee, geen flauw idee.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:45 schreef Jerruh het volgende:
mark, kan jij nog herinneren dat wij op lowlands twee jaar geleden een jongen tegenkwamen die bart heette? ik word constant gesmst door hem maa rik wee tbegot niet meer wie het is hahaha
smiddags, moet lukken denk ikquote:
Sorry mop, maar ik ga natuurlijk niet trouwen met iemand die mij uit het tournament stemt. Achter aansluiten s.v.p.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!!
ik was eerst
ik wilde al met Luqas trouwen
kuttrut
Geen idee. Ook geen behoefte om het uit te proberenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt dan Het Beest in Andyvie los?.
kan woensdag denk ik wel pas van een uur of 3 ofzoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
smiddags, moet lukken denk ik
dat word druk hahaha
ma borrel, dinsdag eten met mark, wo mid met jou, wo avond amsterdam, donderdag erwin, vrij en za werken
Kun jij er voor zorgen dat ik nooit meer bier drink?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
hahaha... lol
andrew ofzo heete die gozer
dat kan haast niet anders
damn wat was dat joch lastig
maar het blokken heeft uiteindelijk wel geholpen
heb al 2 dagen niets meer gehoord
het lukt je ook nogquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Cairon het volgende:
ik doe nu zielig
ROFLquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun jij er voor zorgen dat ik nooit meer bier drink?
(aangezien het idd dezelfde jongen isGod, what was I thinking?! Gelukkig was die andere jongen leuker ... dat was ook een aantal flesjes grolsch eerder)
zie ik hier nu nog werk voor de commissie nazorg ?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Sorry mop, maar ik ga natuurlijk niet trouwen met iemand die mij uit het tournament stemt. Achter aansluiten s.v.p.![]()
Ah, dat zou ik nou jammer vinden. Doe je muts af en kom er gewoon bij, het is net de Trutquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Jerruh het volgende:
ach
als luqas al zoveel mensen heeft om te trouwen...
...doe ik mijn muts weer op en verlaat snikkend de rij
Homoseksualiteit is zondig, althans volgens christenen, heteroseksualiteit niet. Homo's moeten dus bewijzen drie jaar lang niet zondig te zijn geweest.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef LuQas het volgende:
Maar goed, op zich is het ook al heel wat dat het Vaticaan homoseksualiteit en priesterschap niet a priori afkeurt.
alleen als ik vooraan ergens mag staanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, dat zou ik nou jammer vinden. Doe je muts af en kom er gewoon bij, het is net de Trut![]()
Alweer met de mijne?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef Cairon het volgende:
oh neej, volgende week heb ik een date als het goed is!
Ja natuurlijk, Jerruh.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
alleen als ik vooraan ergens mag staan
immers
ik speel zo winter voor je op de piano.
Shut upquote:
Ben je ziek?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
mensen die hetero overkomen in de Soho (wink) ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Jerruh.
Mensen die Winter op de piano spelen zijn per definitie goed.
met een beetje "geluk" heeft ang3l er een stalker bijquote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Zingt ' It's a small world after all '![]()
O ok, dan is het goed.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef Cairon het volgende:
neej vieze man-ho, met iemand anders.
...............quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
met een beetje "geluk" heeft ang3l er een stalker bij
en dat in de vorm een lelijke sukkel
Je mocht willen dat je m hadquote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
Chris Zegers is kut.
lijkt me duidelijk!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
Chris Zegers is kut.
Oeh, ff kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef LuQas het volgende:
Ang3l: Er is een semi-nieuw Tori Amos nummer uitgelekt, uit 1998:
Link: http://yessaid.com/tori/forum/showthread.php?t=9486
Echt geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef Cairon het volgende:
die foto in de viva van z'n blote pik is niet van hem hoor Markie-Size-Queen-Mark![]()
Laat zien dan!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Het lieve Konmar-knulletje uit V-hoven staat op gay.nl
Ik vond hem al zo verdacht behulpzaam en lief lachen naar me als ik boodschappen aan het doen was
Linkje?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Het lieve Konmar-knulletje uit V-hoven staat op gay.nl
Ik vond hem al zo verdacht behulpzaam en lief lachen naar me als ik boodschappen aan het doen was
Uit de film LIEVER VERLIEFDquote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Echt geen idee waar je het over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |