gelukkig maak jij een nieuw topicquote:Op zondag 12 februari 2006 01:07 schreef TehRockstar het volgende:
Bla
Wow, jij bent echt kut.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:13 schreef wonderer het volgende:
Jake lijkt op Winston Gerstanovitz.
naja, daar isie wel weer, euhm, nie lelijkquote:
Dat had ik dus zondagmiddag willen gaan bekjken maar da's dus even uitgesteldquote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef Burner82 het volgende:
sroekie, kheb jake ook nog nooit gezien in een film, maar ik baseer me op de foto's...
en ik denk toch, da heath ledger, wel wa beters kan krijgen
maja, trusten allemaal
Zeg moest jij vanavond niet geschoren en wel naar een of ander fout van oud feestje van CruiseControl bij Acu ?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hey, er kwamen allemaal Firefly-afleveringen voorbij op news.casema.nl.
En ik had ze nog niet gezien..
Mja, dat zeg ik. Er kwamen Firefly-afleveringen voorbij, en ik had bier, en volgende week is er al Pann, dus ach...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef Stroekie het volgende:
Zeg moest jij vanavond niet geschoren en wel naar een of ander fout van oud feestje van CruiseControl bij Acu ?
Okay zijn bijna allemaal steekhouden argumenten.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat zeg ik. Er kwamen Firefly-afleveringen voorbij, en ik had bier, en volgende week is er al Pann, dus ach....
maakt nog niet zoveel uit hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Kleine foto. Lalalala.
reserveren via bioscoopsite zelf? of via bios.nl?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat had ik dus zondagmiddag willen gaan bekjken maar da's dus even uitgesteld![]()
Nee was bij plaze futura een soort van filmhuis in Eindhovenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
reserveren via bioscoopsite zelf? of via bios.nl?
meestal zijn de kaarten voor reserveren voor telefonisch en internet gescheiden.. dus als je gebelt hebt.. probeer bios.nl eens
voor morgen ook uitverkocht?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Stroekie het volgende:
Op bios.nl is hij alleen in Amsterdam, Den Haag, Enschede Rotterdam en Utrecht te boeken
alles wat tot een kwartier voor de voorstelling niet is afgehaald gaat in de last minute uitverkoopquote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor morgen ook uitverkocht?
en als je aan de deur koopt? ze hebben niet alle kaarten in de reservering toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |