ze zijn geweldig!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef WithMe het volgende:
Wat een toffe avatars zeg!
Ik een Raffaela avatar maken, dat vergt doorzettingsvermogenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je niet toevallig iets leuks van Raffaela![]()
.
Moet ik mijn eigen beelden leveren? Want die heb ik niet, van een spiegel kan je niks opnemenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik een Raffaela avatar maken, dat vergt doorzettingsvermogen![]()
Als jij me wat beeldmateriaal kan aanwijzen wil ik ook voor jou wel iets maken hoor.
Ik zei aanwijzen, niet leverenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet ik mijn eigen beelden leveren? Want die heb ik niet, van een spiegel kan je niks opnemen.
linkje? (lui)quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de Jukeboxfilmpjes leuk (die van Raff dan he), dus als je daar iets van kan maken.
Linkje! (dankbaar)quote:
Dat maakt ze alleen maar beterquote:Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mooie avatars ja, jammer alleen dat Ellen eropstaat
Geniet er nog van zolang het nog kan zal ik maar zeggenquote:
Denk het ook. Ik ga zelf maar eens wat in elkaar zetten als ik daar zin in heb.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef chansadres het volgende:
Denk dat Lynx omkomt van het werk door al de verzoekjes
Mag wel hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:26 schreef WithMe het volgende:
Ik moet ook maar eens een nieuwe avatar, maar ik ben natuurlijk niet heel erg origineel meer als ik er hier om een ga vragen.![]()
Valt mee, ik zit alweer stil..quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef chansadres het volgende:
Denk dat Lynx omkomt van het werk door al de verzoekjes
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Je mag zelfs kiezen
Ik ga voor nr. 2quote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |