Kom jij eens niet te dichtbijquote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef SPK het volgende:
[..]niet te dichtbij graag,damn je zou er bang van worden
Pas als Idols voorbij isquote:
No problem at allquote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef chansadres het volgende:
Mag ik enkele Floortje verzoekjes hier neerzetten
Denk dat Lynx daar geen moeite mee heeft om aan Floortje te moeten zitten
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat neem je terug, of ik spreek niet meer met je.
Natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
!
Mag ik degene die T_E niet kiest?![]()
Het roze jurkjequote:
* Tha_Erik ook kei blij is.quote:
Ik had een mooi stukje gevonden maar hij wordt nogal grootquote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het roze jurkjeEen leuk stukje waar ze even helemaal in beeld is en een stukje waar het gezicht duidelijk te zien is
Wat? Kies maar. Ik geloof er in dat je het mooi maakt!
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
FAQ cq. regels van het Lynx666 is tof-forum.![]()
En terecht.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
Mn liefdesverklaring, wat doen ze.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
Die is algemeen wel bekend in deze kringenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het roze jurkjeEen leuk stukje waar ze even helemaal in beeld is en een stukje waar het gezicht duidelijk te zien is
Wat? Kies maar. Ik geloof er in dat je het mooi maakt!
Ik ben er nog niet helemaal over uit.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Check mijn nieuwe lelijke avatar![]()
Ik krijg het echt nooit op een goed formaat die dingen![]()
Die is echt mooi.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog nét geen 100Kb, dus hij valt binnen de regels
Begin en einde selecteren van het stukje wat je wilt hebben, en dan via File - Save Image Sequence kun je aangeven waar en hoe de frames opgeslagen moeten worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:16 schreef Kirstenn het volgende:
Met VirtualDub het stukje wat ik wil hebben als JPGs opgeslagen
Hoe werkt dat opslaan?![]()
En hij isquote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog nét geen 100Kb, dus hij valt binnen de regels
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik krijg er al spijt van dat ik m weggeef![]()
Ik MOET er eigenlijk ook eentje.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:33 schreef chansadres het volgende:
Dat krijg ik ook bij jouw avatar. En die van mij ook
Ga verder met Floortje ava's te maken en verspreidt ze!. Zo zien we Floortje overal
Wat ik doe is het volgende:quote:Op zondag 19 februari 2006 21:27 schreef Kirstenn het volgende:
Nog een vraagjehoe krijg je al die screens gelijk uigesneden ofzo?
![]()
Ik heb nu wel ff tijdquote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik durf je niet weer aan het werk te zetten.
Hoo dat klinkt moeilijk haha, maar ik ga het proberen! Bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat ik doe is het volgende:In ImageReady via File - Import - Folder as frames de directory selecteren waarin al je opgeslagen frames staan
Met Shift-Ctrl-M openen in photoshop
Daarin nieuw vierkant document maken (200x200 deed ik)
Alle lagen in het document van het filmfragmentje selecteren en in het nieuwe document slepen
Met transformatie (Ctrl-T) de frames zo verkleinen/vergroten dat het er juist uitziet in het vierkant
Met Shift-Ctrl-M terug naar ImageReady, en daarin de animatie-frames aanmaken, en per frame de juiste layer laten zien
Als laatste je document verkleinen naar 60x60 (avatar formaat) en dan Save Optimized As. Zorg dat bij Optimize GIF ingesteld staat.
Het zijn ook wel erg veel mooie momentenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de vele mooie momenten van Floortje ik zou moeten kiezen.
Het introfilmpje van Liveshow 5 was erg mooi. Waar ze dit aan had:quote:Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het zijn ook wel erg veel mooie momenten
Weet je al wel in welk thema je het zoekt?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het introfilmpje van Liveshow 5 was erg mooi. Waar ze dit aan had:
[afbeelding]
Tof, dankjewel!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sommige stukjes haperden nogal bij het streamen dus de captures haperden ook. Hier heb ik wat korte tussenfragmentjes aan elkaar geplakt
Maar wel met super mooiequote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel IDO loopt met befaamde Lynx-avatars rond.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel IDO loopt met befaamde Lynx-avatars rond.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa echt
ik heb het ook geprobeerd;
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |