Ik ben zelf ook al een beetje aan het experimenteren.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet het Fir3fly... ik hou deze nog een week en kijk of er deze week een leuk fimpje komt
Haha een beetje wel ja..quote:Op maandag 20 februari 2006 11:38 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Moeilijk uit elkaar te houden hoor!
Volgens mij moet je dan het laatste frame een paar keer kopieren en er dan een overgangetje in maken... Tenminste, dat is wat ik doenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:25 schreef Kirstenn het volgende:
Nog 1 vraag.. hoe maak je het einde en het begin zo dat het mooi overloopt?![]()
Hoe maak je een overgang dan? hahah.. ik ben echt dom geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan het laatste frame een paar keer kopieren en er dan een overgangetje in maken... Tenminste, dat is wat ik doen![]()
Nee hoor, dat weet ik zelf ook nog niet zo goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hoe maak je een overgang dan? hahah.. ik ben echt dom geloof ik![]()
Ohh oke ik ga ook nog wel wat proberen danquote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weet ik zelf ook nog niet zo goed.![]()
Ik probeer ook maar wat.![]()
Gewoon vragen aan ons Lynxje, als die weer terug is van banenjachtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef superhero87 het volgende:
Een paar dagen weg en iedereen heeft opeens geweldige avatars![]()
![]()
me jaloers
Oh daarom staat hij zo hoog in de survival gamequote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan ons Lynxje, als die weer terug is van banenjacht![]()
Ik ben er weer. Maar over een half uurtje weer wegquote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan ons Lynxje, als die weer terug is van banenjacht![]()
Niet dat het gewoon een leuke user isquote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh daarom staat ze zo hoog in de survival game![]()
dat zal het ook wel zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet dat het gewoon een leuke user is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |