Gok dat er wel een nieuwe zondebok gevonden gaat worden. Maar ja, Serge is moeilijk te overtreffen. Wat een stormvloed aan reacties toen bekend werd dat hij eruit moest. Vrijwel iedereen ging helemaal los.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.....![]()
Ik vond het altijd zo geweldig op zaterdagavond, hier op fok al die kneuze reacties enzoDat ga ik ook missen
Die is er al: Harmquote:Op zondag 12 februari 2006 00:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gok dat er wel een nieuwe zondebok gevonden gaat worden.
Daar zijn wij het dus met elkaar eensquote:Op zondag 12 februari 2006 00:32 schreef WithMe het volgende:
De nieuwe zondebok is Harm.
Wie?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
HARM lijkt op Paul Bosvelt en die is tof
Het staat nog niet op de site, maar hier is de openingquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
is er ook een filmpje van de opening?
denk ut niet... Ik zie Angelique wel opeens de finale halen..quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Zou Ellen de nieuwe Maud worden?
Steeds op de kruk, maar tóch de finale halen?
Wie weet. Ze heeft in ieder geval smaak en ik zou het ook best leuk vinden.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat het wel een keer ophoudt.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Laten we hopenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef SpaRood het volgende:
Angelique gaat winnen. Ze heeft het meeste talent en veel warmte. Floortje, daar kan ik niet koud of warm van worden, ik vind haar een saaie muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |