ik moest er ook om lachen en het is niet eens mijn zoonquote:Op zondag 12 februari 2006 00:34 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Is het erg als je een foto van je zoon ziet en dan ineens heel hard begint te lachen?
Ik lag net bij het zien van deze foto helemaal dubbel
Dat viel mij nou ook al op!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Echt net een koningin, Anna. En dan 1 slofje uit voor de tv
Gelukkig is het maar een eenvoudig pakje. Een pakje voor babytjes van newborn tot 9mnd. Het is eigenlijk gewoon een zak en hij laat het heel makkelijk toe om zich aan te kleden. Volgende week hebben we verschillende carnavalsfeestjes van bijvoorbeeld van de inloopochtend voor ouder en kind en daarom had ik het gekocht. Een optocht lopen zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:07 schreef bixister het volgende:
merlijn, wat kun jij inderdaad serieus kijken menneke. en ik krijg wat medelijden bij die carnavalspakfoto. zo'n klein babietje, ik vind 't wat zielig om die te verkleden.maar op zich is een kuikentjes pak natuurlijk wel zeer toepasselijk. hopelijk mag ie lekker warm onder moeders vleugel blijven en hoeft ie nog geen optocht te lopen.
Isis was al meteen vrolijk toen Poemojn en Myrthe kwamen , Myrthe wilde toch liever eerst even de kat uit de boom kijken. Maar toen ze eenmaal los kwamquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:47 schreef jessie het volgende:
Liam lekker ff genieten van de tv
Isis wat een pittig koppieen Myrthe ook al echt zo'n dametje
(Poemojn ligt daar marmoleum? zo ja bevalt t?)
Verkocht!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef DaanBanaantje het volgende:
Suusje wat mooi![]()
Ik bied 50 euro![]()
Kheb er net 1 verkocht aan Daanquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef poemojn het volgende:
Vinyl bleek erg praktisch te zijn met vallende bekersen die trui die Isis eerst aan had was erg leuk (Myrthe heeft 'm ook!
).
Jolie, wat ga jij stralend onder de douche
En leuk gedaan Suus. Ga je het ophangen Ireth?
Ja Isis was wel super ondeugend hoor! (Of lette ik gewoon door de drukte even niet goed genoeg op???quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef poemojn het volgende:
Vinyl bleek erg praktisch te zijn met vallende bekersen die trui die Isis eerst aan had was erg leuk (Myrthe heeft 'm ook!
).
@ evenstarquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mooie foto's van jullie dochter (en mijn naamgenootje!)
Ik vind foto 4 erg leuk!
en het is ook een boef ook hoor..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef beefcake het volgende:
Wat een lekker boevenkoppie heeft Amber zo
of amber nog klein!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:09 schreef Igraine het volgende:
Wat lief!! En wat is Emma al groot!
Ja dat kan ook.quote:
Ja, dat ik de baby niet meer terug krijg van Amberquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef beefcake het volgende:
Amber en Emma, wat lief zegLadyS, krijg je hier geen emo-visioenen van?
Hihi, ja hier op het forum is ze een oud wijf vergeleken bij de anderenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:22 schreef Luchtbel het volgende:ik vind Sterre ondanks 'haar leeftijd' er toch nog wel altijd een beetje poezelig en peuterig uitzien
lief!
Goed hequote:Op maandag 20 februari 2006 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Fuente's broer is liefen mag er zeker wezen
wat zit die strak in het pak
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:39 schreef DaanBanaantje het volgende:LadyBos, ik dacht bij die eerste foto "Hee dat lijkt ons huis wel"
![]()
Rene heeft de camera met foto's mee naar Amerikaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef renzell het volgende:
Daan, waar blijven de verjaardagsfoto's? Pomptiedom...... hoe bedoel je ongeduldig....Taart op de muren willen we zien!!!!!
![]()
Hema! En ze hadden net weer een nieuwe voorraad zei m'n zus (die had er dus een paar reserve gekocht), maar weet natuurlijk niet of dat bij elke Hema zo is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Snowwww het volgende:
Texelonia, waar heb jij die giraffen (nou ja, zo noem ik ze maar) vandaan? Nicole heeft er ook een gekregen als kraamkado, maar nu heeft een van de katten (dat stomme beest kan niet met zijn kaken van Nicole haar spulletjes afblijven!) er mee gespeeld en heb ik hem moeten weggooien. Ze was er wel helemaal gek op, dus ben ik op zoek naar een nieuwe..
Volgens mij zijn die van de hema!! Heb er namelijk ook eentjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Snowwww het volgende:
Ach kleine Emma toch... Wel een lieve foto zo in de weegschaal!![]()
Amber aan het zwemmen, vond ze het lekker Vicky?
Texelonia, waar heb jij die giraffen (nou ja, zo noem ik ze maar) vandaan? Nicole heeft er ook een gekregen als kraamkado, maar nu heeft een van de katten (dat stomme beest kan niet met zijn kaken van Nicole haar spulletjes afblijven!) er mee gespeeld en heb ik hem moeten weggooien. Ze was er wel helemaal gek op, dus ben ik op zoek naar een nieuwe..
ze lag lekker om zich heen te kijken. heb een klein kwartiertje in het water gelegen, toen werd het koud.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Snowwww het volgende:
Amber aan het zwemmen, vond ze het lekker Vicky?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef renzell het volgende:
Met Juultjes verjaardag doen we hier this een wedstrijd taartworstelen voor alle kinderen onder de 3 jaar! U bent allen uitgenodigd met uw kroost.![]()
Ik gok omdat ze gewoon heel erg lief zijn, hartverwarmend en dat het heel veel liefde, rust en gezelligheid uitstraalt hoe ze zo met elkaar bezig zijn.. ik denk dat het je gewoon doet herinneren aan wat voor n prachtgezinnetje je hebt...quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:00 schreef Sugar het volgende:
Ik vind deze 2 foto's heel lief en ik weet niet precies waarom.![]()
Dat is idd ook het favoriete slaapknuffeltje van mijn nichtje.quote:
Echt Zeemanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat jurkje heb Arwen vandaag ook aan![]()
wel zielig hoor die pokjes![]()
Die paarse vind ik het mooistequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:00 schreef _evenstar_ het volgende:
FOK! OUD sponsort de zeemanheb hem ook in het paars
![]()
Vooruit dan maar, voor deze ene keerquote:Op zondag 26 februari 2006 13:06 schreef bixister het volgende:
hey piglet!mogen we ook weer een keer lucas-fotootje?
Ik zie nixquote:Op zondag 26 februari 2006 22:22 schreef coolbabe het volgende:
Mijn tuig, klaar voor carnaval
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |