ik moest er ook om lachen en het is niet eens mijn zoonquote:Op zondag 12 februari 2006 00:34 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Is het erg als je een foto van je zoon ziet en dan ineens heel hard begint te lachen?
Ik lag net bij het zien van deze foto helemaal dubbel
Dat viel mij nou ook al op!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Echt net een koningin, Anna. En dan 1 slofje uit voor de tv
Gelukkig is het maar een eenvoudig pakje. Een pakje voor babytjes van newborn tot 9mnd. Het is eigenlijk gewoon een zak en hij laat het heel makkelijk toe om zich aan te kleden. Volgende week hebben we verschillende carnavalsfeestjes van bijvoorbeeld van de inloopochtend voor ouder en kind en daarom had ik het gekocht. Een optocht lopen zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:07 schreef bixister het volgende:
merlijn, wat kun jij inderdaad serieus kijken menneke. en ik krijg wat medelijden bij die carnavalspakfoto. zo'n klein babietje, ik vind 't wat zielig om die te verkleden.maar op zich is een kuikentjes pak natuurlijk wel zeer toepasselijk. hopelijk mag ie lekker warm onder moeders vleugel blijven en hoeft ie nog geen optocht te lopen.
Isis was al meteen vrolijk toen Poemojn en Myrthe kwamen , Myrthe wilde toch liever eerst even de kat uit de boom kijken. Maar toen ze eenmaal los kwamquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:47 schreef jessie het volgende:
Liam lekker ff genieten van de tv
Isis wat een pittig koppieen Myrthe ook al echt zo'n dametje
(Poemojn ligt daar marmoleum? zo ja bevalt t?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |