Ja, dat is wat eeeh vroeg...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:51 schreef Quinazoline het volgende:
Die eerste is echt lief!
Alleen van dat oorbelletje ga ik me niet zo fijn voelen, eerlijk gezegd.
gegijzeld door vliegvragerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:52 schreef RonaldV het volgende:
iets zegt me dat het model het niet eens was met #4.
waar is de bijbehorende ooievaar trouwens?
Hij is standaard geworden na Anne Geddes hequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef pea4fun het volgende:
Dank jullie allemaal voor het commentaarDe eerste foto vond ik zelf wat erg standaard, maar nu blijkt waarom ze zoveel zo gemaakt worden
iedereen lijkt dat toch leuk te vinden.
Het viel me nog best tegen eigenlijk. Al is het nog maar een kleintje, om ze zo omhoog te houden is nog lastig. Daarbij had ik eigenlijk best slecht licht, maar dat is een slecht excuus natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
1 en 2 zijn het voor mij Pea
2 wou ik ook gaan doen wanneer ik binnenkort een babyshoot heb (als het goed is)
Niet persé na anne hoor...ik heb zo'n soort foto ook van mezelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is standaard geworden na Anne Geddes he... maar denk dat het idd altijd een vertederend beeld blijft dat soort plaatjes, en baby's doen natuurlijk al niet snel wat mis op foto's. Al is schattig en grappig en lief enzo.. totdat ze groot worden
Allereerst bedankt voor de uitgebreide kritiek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Elefes het volgende:
Ik vind het wel aparte foto's. Aardig, maar niet heel super; dat komt denk ik vooral doordat het kindje nog erg jong is om echt mee aan de slag te gaan.
#1 Vind ik wel leuk, is eigenlijk mijn favoriet alleen vind ik het erg jammer dat het kindje er zo moelijk bij lijkt te liggen. Een standpunt iets meer van onder (al gaat dat in dit geval moelijk met die handdoeken) of van de zijkant zou misschien wat beter zijn wat dat betreft.
#2 Vind ik heel mooi. Enige minpuntjes zijn het weinig licht op het hoofdje in vergelijking tot de rest van het kindje, en dat het net schuin naar boven kijkt.
#3 Is ook zeer oke, alleen dat pruillipje is een (heel!) klein beetje jammer, en er is net een stukje van mama's hoofd af.
#4 Vind ik dan de minste, met name omdat het kindje zo huilt en niet erg tevreden is met zijn/haar positieVerder denk ik dat daar nog wat meer compositie in zou kunnen, wat spelen met standpunt kan denk ik wel wat toevoegen aan de foto. Ook vind ik het jammer dat het doek zo ineens ophoudt bovenaan de foto.
Misschien niet de meest positieve kritiek, maar ik heb dan ook geen idee (al kan ik me er iets bij voorstellen) hoe moelijk het is een baby te fotograferen.
misschien kijk jij niet vaak genoeg naar babyfoto's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef aapstok het volgende:
Ik vind de compositie in 2 en 4 erg origineel, goed bedacht. De eerste is goed geconverteerd naar zwart wit, nummer 3 mist net wat contrast alleen, maar ook daar vind ik de compositie goed.
Mooie foto's van jullie dochter (en mijn naamgenootje!)quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Pea![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super foto's![]()
Kan me niet bommen of het fototechnisch allemaal klopt
![]()
En de foto in de doek is erg mooi geworden ook al huilt ze, vind ik toch wle zijn charme hebben.
Even namens het model: ik had honger![]()
en discussies over oorbelletjes e.d. ga ik niet voeren is onze keus en daarmee basta
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef pea4fun het volgende:
Dank jullie allemaal voor de positieve reacties en puntjes van kritiek.![]()
Over de puntjes van kritiek...nou zou ik natuurlijk met excuses aan kunnen komen over niet bij mij thuis fotograferen, lichtomstandigheden en meer van dat soort...maar jullie hebben wel gelijk![]()
Evenstar...mocht je in de buurt komen hier (en ik weet dat je dat wel eens bent) Ik zou graag nog een keer proberen![]()
*meldtquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:52 schreef RonaldV het volgende:
waar is de bijbehorende ooievaar trouwens?
haarquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
.1 is erg leuk, lekker scherp en mooi belicht
.2 is leuk maar wel erg cliche-achtig
.3 vind ik niet geslaagd... de baby ziet er zo raar uit...
.4 vind ik de slechtste... met name omdat z'n hoofd helemaal niet goed belicht is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef RonaldV het volgende:
Voor iedereen:
Jullie standpunten over de oorbellen zijn duidelijk. De moeder heeft hier al gereageerd, het is haar beslissing, en dat die anders is lijkt me ook duidelijk. Alle verdere opmerkingen over de oorbellen zullen door mij vanaf nu gewist worden. Als je er een discussie over wilt voeren , dan verwijs ik je naar Ouder(s)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |