Vandaag is niet te overtreffenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet zo.. Al zou ik stukken minder euforisch zijn dan vandaag.
.
mee eensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef superhero87 het volgende:
Lets face it: Angelique was vanavond weer de beste![]()
Ik zou het ook niet erg vinden, maar Floortje vind ik gewoon een Idols-winnares.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn , als ze volgende week eruit vliegt zou ik het niet eens erg vinden
Die Sergeavatar kan echtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow whahahaha ok... ik dag de auditieronde van AI![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef superhero87 het volgende:
Lets face it: Angelique was vanavond weer de beste![]()
quote:
Danielquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:20 schreef Tania18 het volgende:
Wie is dat, als laatste in je avatar C_A?
Harm - Floortje - Raffaela - Ellen - Angelique;quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Andiyan het volgende:
Harm-Raffaëla-Angelique-Ellen-Floortje
Ellen-Angelique-Floortje-Raffaëla
Angelique-Floortje-Raffaëla
Raffaëla-Floortje
Floortje
Zou een mooi scenario zijn.
quote:
Heb je DSDS nog gezien? wie gaat eruit denk je? Hopelijk DIDIquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van DSDS..... geweldige auditie... ligt er helaas (terecht) al uit![]()
Whehehe, en terecht!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
ach ja, toch een van de betere exits ooit.
ik kan nu maar op een ding hopen, en dat is dat wat er ook gaat gebeuren, we Harm niet live gaan zien op 4 maart. Ellen, Raffa, Angelique en Floorjte, het is allemaal goed, maar geen Harm.
whahaha, mijn zusje moest bijna huilen, dat is wel grappig
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is echt vreselijk. Er moet iets mis zijn gegaan bij het tellen van de stemmen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is echt vreselijk. Er moet iets mis zijn gegaan bij het tellen van de stemmen.![]()
![]()
nee niet gezien.... kijk morgen de herhaling. Maar ik hoop didi....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heb je DSDS nog gezien? wie gaat eruit denk je? Hopelijk DIDI![]()
Hoe kan Serge er nou uitliggen? Hij was altijd 2e of 3e in alle peilingen.quote:
Ik lach je zo hard uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
SMS tegoed is op van de limburgse breezersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kan Serge er nou uitliggen? Hij was altijd 2e of 3e in alle peilingen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |