Het is uit tussen onsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Nee, Harm moet blijven.
Angelique moet eruit.
quote:
Zhenar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Angelique moet eruit.
quote:
Hopelijk nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren hoor. Harm - Ellen..
dat zijn de normale kaarten.... ik bedoel de FINALEkaarten die kan je alleen telefonisch bestellenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Syytön het volgende:
[..]
17,50
www.ticketservice.nl
niet besteld overigens :p
En jij maakt kutgrapjes over 4 maart en vind Spinvis niks. Jij bent erger dan ik.quote:
Vrijwel iedereen had Ellen als afvaller hoorquote:
Je moest ons hier zien joh: We renden de hele woonkamer door van vreugdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef Andiyan het volgende:
Ik sprong op van de bank en ik zei Yes.![]()
quote:
Ik vind haar best goed hoor, maar vind de rest gewoon beter.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
En toch vond ik het best zielig. Serge heeft toch wel wat. Ik had liever Floortje of Angelique eruit zien gaan.
Sounds like a plan to me!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Nee, Harm moet blijven.
Angelique moet eruit.
Dan Floortje
Dan Harm
Dan Ellen en Raffa wint toch nogzoals voorbestemd was vanaf het moment dat zij een babygeluidje nadeed
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef WithMe het volgende:
Ik heb zin om het idols.nl forum te stalken.
Bakvisjes plagen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef WithMe het volgende:
Ik heb zin om het idols.nl forum te stalken.
Dan heb je in de rest van je leven zeker weinig om blij over te zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je moest ons hier zien joh: We renden de hele woonkamer door van vreugde![]()
grapjes maken over 4 maart zijn leuk, het geeft me een goed gevoel als blijkt hoeveel mensen mij tof vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
En jij maakt kutgrapjes over 4 maart en vind Spinvis niks. Jij bent erger dan ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |