in verhouding tot hoeveel users?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Jelleee het volgende:
Even iets nuttigs zeggen..
De modjes vonden deze Slowchat al snel gaan.
Over slowchat gesproken, heb je dat bij Idols al gezien?
3 topics per Idols aflevering!
da's een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Xilantof het volgende:
ik heb zin om mijn camera vast te pakken en weer eens een shoot te doen.
jammer dat er voorlopig geen tijd voor is
Je moet af en toe ff dingen laten liggen en wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Je zegt het zelf al: per aflevering. Die slowchats zullen dus relevante posts bevatten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Jelleee het volgende:
Even iets nuttigs zeggen..
De modjes vonden deze Slowchat al snel gaan.
Over slowchat gesproken, heb je dat bij Idols al gezien?
3 topics per Idols aflevering!
Wat let je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Xilantof het volgende:
Lees ook vooral het feedback-topicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met inhoud, hmmz dat ga ik niet redden hooranyway
het is klote weer.
Hm, das wel waar..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: per aflevering. Die slowchats zullen dus relevante posts bevatten.
Lees dit stukje eens door, dan begrijp je wat we bedoelen: FOT feedback topic
Of tijdens die fantastische actie in Den Haag met die arrestatie in september 2004quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Xilantof het volgende:
Er waren tijden dat men tijdens FOK!radio per uitzending vele topics vol praatte....
dat was pas erg
Een lamp blijft continue branden en een flitser flitstquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik door blijven vragen?
Wat is het verschil tussen studiolampen en studioflitsers???
De woorden zeggen het alquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Het was een ophoping van een flinke periode en niet alleen van gisteravond denk ik zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Hm, das wel waar..
Maar dat van eergisteren met die slowchat is ook wel waar, dat sloeg ook inderdaad nergens op.![]()
Allemaal geblaat met onnut (?) dingennee, ik ben geen engel want ik was daar toen ook.
Maar wel ontopicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De woorden zeggen het alhoezo blond
Zullen we ff normaal doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik blijf vragen. Dat ik wil proberen om alles te begrijpen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je stelt normaal scherp. De belichtingselectronica in de camera houdt rekening met de flitser en stuurt deze ook aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Kleintje het volgende:
Oke, een flitser flitst, dat snap ik ook wel, maar hoe gaat dat dan qua scherpstellen en lichtmeting te werk? Flitser wordt vooraf ingesteld ofzo?
Just curious
Ik zal ook eens zo reageren als jij een vraag hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
de ene staat altijd aan op het vermogen wat nodig is om de foto goed te belichten (erg warm)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Kleintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |