Zo slecht waren ze vorige week toch nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Dizer het volgende:
En zo zing je live! Daar kunnen de Sugababes wat van leren
Klopt./quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
*zapt weer langs deze muts heeft toch Metallica verkracht !!?![]()
Vriend van Sergequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, wie is die kale neger?
Dat eerste nummer wat ze deden??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo slecht waren ze vorige week toch niet?
Stenigen!quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:14 schreef WithMe het volgende:
TT, maar dan Floortje i.p.v. Angelique.
maar het tweede nummer was wel goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat eerste nummer wat ze deden??
Tenenkrommend hoor
Ik heb alleen ugly gehoord.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat eerste nummer wat ze deden??
Tenenkrommend hoor
floortje gaat toch wel doorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:14 schreef WithMe het volgende:
TT, maar dan Floortje i.p.v. Angelique.
1'tje die had er geen zin inquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo slecht waren ze vorige week toch niet?
Ja, maar er gingen geruchten op dat dát playback wasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het tweede nummer was wel goed![]()
Dat was wel echtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, maar er gingen geruchten op dat dát playback was
Dat was duidelijk playbackquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, maar er gingen geruchten op dat dát playback was
nog even wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moet ik nu naar rtl4 zappen om het verder te volgen of hoe werkt dat?
Reclames zijn niet te vermijdenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze roepen als je moet zappen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gelukkig niet dat walgelijke Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke![]()
*Zet the blood hound gang weer op
Lets do it like they do on discovery channel![]()
Moet je doen!! wel ff pics maken okay??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik sneak 4 maart wel ff dr kleedkamer in![]()
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah en ze maken van die gekke zapbewegingen met hun handen
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik sneak 4 maart wel ff dr kleedkamer in![]()
Nee deze is veel leukerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gelukkig niet dat walgelijke Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss.
Scherp.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze allemaal naar huis
Overnachten in de studio doen ze niet geloof ik
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou aan een bepaalde foto-obsessie denken
Ze is al zo klein, en dan geven ze d'r ook nog korte zendtijd.quote:
Hopelijk doet ze met de Idols een liedje.. Nothing else Matters misschien aangezien ze die nog niet gezongen heeft.quote:
Hoeft ze van mij ook niet te doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:21 schreef Syytön het volgende:
[..]
Hopelijk doet ze met de Idols een liedje.. Nothing else Matters misschien aangezien ze die nog niet gezongen heeft.
MEt dat gekke zapbeweging-kjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat ze nog terugkomt, we gaan al bijna zappeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.....
Als Metallica fan mag ik zeggen dat ik dat dus absoluut niet vindquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoeft ze van mij ook niet te doenWát een verkrachting is dat.
Onzin, het is heel iets anders maar daarom niet minder goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoeft ze van mij ook niet te doenWát een verkrachting is dat.
I'm with ya.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige die die hele Lucie Silvas adoratie niet snapt? : '(
Ja, en het past precies in het Idolsrijtje, onder het motto; je moet niet proberen om iemand na te doen, maar je moet proberen om het nummer eigen te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onzin, het is heel iets anders maar daarom niet minder goed.
Ik vind het een drama, dus van mij hoeft ze niet te komen kwelenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onzin, het is heel iets anders maar daarom niet minder goed.
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
Ik moet echt de nieuwe versie van de cd/dvd van Lucie Silvas hebben
Huh, het duurt een uur hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha voor 10 minuten idols backstage doen ze reclame
tuuut tuut tuut tut tut tut hap!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:26 schreef Lynx666 het volgende:
*Jaws tune*......
En Raffaëla niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Serge scheert zijn oksels?
Om half 11 is de uitslag toch ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huh, het duurt een uur hoor
Nee, dat was een Limbo'er die op Serge stemdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Marescha is Serge fan?
Wiesoquote:
Een paar weken geleden was het nog saaier, toen die neger kwam zingen.quote:
idd! Mag er van mij ook wel uit. Raf: ik hoop dat het een meisje wordt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:30 schreef WithMe het volgende:
Wat doet Raffaëla spastisch.
Ach, zolang Ellen er niet uit gaat vind ik alles best.quote:
IDD !quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:30 schreef WithMe het volgende:
Wat een reden om een meisje te willen.
Precies, en dat maakt Raffaela leuk (vind ik) dat ze gewoon zegt wat ze denktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:32 schreef Meiske78 het volgende:
Ieder ander mens zegt in zo'n geval 'Als het maar gezond is'
Ik van die van Raffaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
ik wordt helemaal vrolijk van het eerste nummer van Angelique
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby? Do you love me, do you love me baby?
Zelfs als er iets mis is met het kind moet je blij zijn met het kind en er om geven.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:32 schreef Meiske78 het volgende:
Ieder ander mens zegt in zo'n geval 'Als het maar gezond is'
Juist, dat is erg "quote:
Of je ontdekt dat je een foutje bent. Nog leukerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:33 schreef WithMe het volgende:
Fijn ook om terug te zien later, als het een jongetje wordt.
Of als een prop in zijn mond stoppen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er iemand die badmuts even over zijn gezich trekken.
Dat impliceer ik ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Zelfs als er iets mis is met het kind moet je blij zijn met het kind en er om geven.
Echt he.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een rampenpubliek, christus!
ik hoop hetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef dolfg het volgende:
Oeps... Harm eruit??
En terecht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:35 schreef WithMe het volgende:
Martijn stoort zich ook aan het publiek.
wordt met de week ergerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een rampenpubliek, christus!
iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:35 schreef dolfg het volgende:
Dat publiek devalueert de hele show tot kleuterniveau.
Zitten er geen touwtjes ergens die je strak aan kunt trekken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er iemand die badmuts even over zijn gezich trekken.
Ik stoor me aan het publiek en aan Chantalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:35 schreef WithMe het volgende:
Martijn stoort zich ook aan het publiek.
Oe!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Of als een prop in zijn mond stoppen.
Ik hoor geen man hoor!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat wil jemet een publiek van 1500 man.
En Chantal.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
Gefeliciteerd Sander.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:36 schreef Syytön het volgende:
Bah, Sander wint zo even een auto. Ik hoop dat ie zestien is.
Net alsof hij die dan wel zou onthoudenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Syytön het volgende:
Wat vaag, iemand afrekenen op teksten?
Normaal zing je ook je eigen liedje....
het is maar dat je het weetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef WithMe het volgende:
Serious shit!
Nooitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wanneer onthoud je nou eens dat er een e tussen moet..
Ericquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Is het Erik of Eric?
Niet noodzakelijk trappen, mag ook per raket.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef Insomaniac het volgende:
Heel goed, trap Serge er maar uit.
Eric!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Is het Erik of Eric?
Aan zijn haren naar buiten slepen mag ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk trappen, mag ook per raket.
Als het maar pijn doet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wie doet dat mutsje af? Ik niet!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan zijn haren naar buiten slepen mag ook
Als dat gebeurt, en ik ga dood, dan ben ik gelukkig gestorvenquote:
NEKSCHOT!!!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Damn, that would be like heavenquote:
Zou wel terecht zijn.quote:
Raff gaat er uit.!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, that would be like heaven!
En hij kan ook niet zingen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsammegristus wat is die Serge lelijk!
Klamme handjes zijn viesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:41 schreef Lynx666 het volgende:
Floortje heeft klamme handjes.
uiteraard, erg voorspelbaar weerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:41 schreef dolfg het volgende:
Angelique gaat dus door!
Jij geeft een papieren zakdoekje aan?quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Duvel het volgende:
Opbokken uit beeld, Raffa.
Tut tutquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Duvel het volgende:
Opbokken uit beeld, Raffa.
Ja dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Floortje is uiteraard ook door.
Serge met zijn limburgs!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
Thema nederlandstalig volgendeweek!
jah? Zo ben ehct doofquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
Thema nederlandstalig volgendeweek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |