Heb 'm nu een paar keer geluisterd en het kan mij nog niet echt pakken, vooral het laatste gedeelte van de plaat vind ik vrij zwak. Vind 'm wat richtingloos, aardige schetsen maken nog geen mooie tekening. Bovendien is de productie wel heel erg voorzichtig en hadden wat mij betreft wel iets meer registers open getrokken mogen worden. Eriksson is wel beter gaan zingen, dat wel....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
DD, heb jij de nieuwe Maxon Blewitt al gehoord? Erg fijne plaat hoor!
Zonde, ik vind het einde ook niet verkeerd. Die laatste track, daar had Moondog Jr zich niet voor hoeven schamen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Heb 'm nu een paar keer geluisterd en het kan mij nog niet echt pakken, vooral het laatste gedeelte van de plaat vind ik vrij zwak. Vind 'm wat richtingloos, aardige schetsen maken nog geen mooie tekening. Bovendien is de productie wel heel erg voorzichtig en hadden wat mij betreft wel iets meer registers open getrokken mogen worden. Eriksson is wel beter gaan zingen, dat wel....
Yes yes yesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:37 schreef Z het volgende:
Destroyer - Destroyer's Rubies is ook een leuke plaat. Vooral mensen die bijvoorbeeld de Decemberists en de Mountain Goats leuk vinden, vinden deze plaat ook leuk denk ik.
Pas du probleemquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:06 schreef pfaf het volgende:
Oe, bedankt -Dries- een door mij compleet gemiste tip.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:04 schreef Z het volgende:
Zeker niet, hooguit naar een ander topic verbannen
Ik vind je nog steeds lauwer dan Frans Bauer
Klinkt gelijk goed bij de eerste luisterbeurtquote:
Er is ook bakken met indie Hip Hop!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
indie-afvallige!!! zo gaan we hard door de discipelen heen
Dat is waar, ik luister wel vaker naar dat genre, een zeer interessant en fijn genre als je het mij vraagt.quote:
Ja, ik zit echt te genieten, grote klasse het album. Nu meteen pete philly erachter aan, ik heb een goede dagquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Zo is 't maar net, Biggie!
En die nieuwe Opgezwolle is nu al een van de sterkste releases van 2006. Point taken.
Indeed!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Klinkt gelijk goed bij de eerste luisterbeurt![]()
Brrr. Pete Philly is hiphop voor blanke mensen die 5 jaar geleden naar lounge luisterden, imho. Ik heb het er niet zo op.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, ik zit echt te genieten, grote klasse het album. Nu meteen pete philly erachter aan, ik heb een goede dag![]()
Op Pete Philly, hiphop, lounge of blanke mensen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Brrr. Pete Philly is hiphop voor blanke mensen die 5 jaar geleden naar lounge luisterden, imho. Ik heb het er niet zo op..
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Op Pete Philly, hiphop, lounge of blanke mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |