Arctic Monkeys zijn groot geworden via het internet en het verspreiden van demo's. Toen hadden ze al behoorlijk wat fans. De pers kwam pas later.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef sxesven. het volgende:
[..]
Airplay. Alles wat op MTV gedraaid wordt, wordt tegenwoordig een lievelingetje van het publiek. Een beetje een hap-slik-weg cultuur, gewoon nemen wat er wordt aangeboden en niet verder kijken dan de neus lang is. Verklaart ook de anders onverklaarbare plotse populariteit een tijdje terug van een rits middelmatige vocal jazz artiesten - en dus ook van de gitaarbandjes nu.
Die heb ik de laatste paar dagen veel gedraaid, best apart enzo maar echt geniaal vind ik het tot dusver nog niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Liars. Geen verkeerde plaat trouwens, Drum's Not Dead.
Infadels zijn leuk! Ga er heen op de 31ste in de Melkweg.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef pfaf het volgende:
Vinden we de Infadels trouwens leuk? Ik best wel.
hoe heb je dat nu dan voor elkaar gekregen? dat je vnaaf ook naar Am gaatquote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Infadels zijn leuk! Ga er heen op de 31ste in de Melkweg.
En Arctic Monkeys zijn ookGa er vanavond heen (love my job!) en ook in Paradiso
![]()
Infadels!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef MaJo het volgende:
Infadels zijn leuk! Ga er heen op de 31ste in de Melkweg.
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:09 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Infadels!
31e valt midden in m'n tentamenweek... Dus geen Infadels en geen London Calling voor mij... (tegelijk wordt sowieso moeilijk...)
Ja, productief is die ouwe neuzelaar zeker. Solo, Half Japanese en een dozijn aan samenwerkingsplaten met o.a. Daniel Johnston, Teenage Fanclub, The Pastels en Phono-Comb. Ik ken zelf ook lang niet alles hoor! De platen met Johnston zijn vooral erg grillig, vooral It's Spooky is daar een goed voorbeeld van. Typisch zo'n plaat vol, op het eerste gehoor, irritant neurotisch geneuzel, dat je ze echter vanwege dat ene pareltje op de plaat direct vergeeft. Zeker de moeite waard om eens te checken. De plaat die hij met Teenage Fanclub opnam, neigt qua sound naar Velvet Underground en is wellicht een van z'n meest toegankelijke platen. Het album met Phono-Comb is surfmuziek op z'n Jad Fair's, dus denk aan vrij bizarre nasale teksten over een onsamenhangende mix van soundscapes.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:45 schreef Z het volgende:
Daisy, ik herkende Jed Fair uit de Daniel Johnston film. Kan jij ook wat van hem of van Half Japanese aanraden? Hij is nogal productief ... Er is ook wat nieuws zag ik op de amg.
Nee, deze week nog wel even doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
DD, heb jij de nieuwe Maxon Blewitt al gehoord? Erg fijne plaat hoor!
Heb dat vorige album, Your Blues wel. Is wel aardig. Snel deze maar 's zien te bemachtigen dan..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:37 schreef Z het volgende:
Destroyer - Destroyer's Rubies is ook een leuke plaat. Vooral mensen die bijvoorbeeld de Decemberists en de Mountain Goats leuk vinden, vinden deze plaat ook leuk denk ik.
Gooeehooeed.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:56 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
en de nieuwe Built to Spill op stapel staat,
Als journalistquote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoe heb je dat nu dan voor elkaar gekregen? dat je vnaaf ook naar Am gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |