Heb 'm nu een paar keer geluisterd en het kan mij nog niet echt pakken, vooral het laatste gedeelte van de plaat vind ik vrij zwak. Vind 'm wat richtingloos, aardige schetsen maken nog geen mooie tekening. Bovendien is de productie wel heel erg voorzichtig en hadden wat mij betreft wel iets meer registers open getrokken mogen worden. Eriksson is wel beter gaan zingen, dat wel....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
DD, heb jij de nieuwe Maxon Blewitt al gehoord? Erg fijne plaat hoor!
Zonde, ik vind het einde ook niet verkeerd. Die laatste track, daar had Moondog Jr zich niet voor hoeven schamen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Heb 'm nu een paar keer geluisterd en het kan mij nog niet echt pakken, vooral het laatste gedeelte van de plaat vind ik vrij zwak. Vind 'm wat richtingloos, aardige schetsen maken nog geen mooie tekening. Bovendien is de productie wel heel erg voorzichtig en hadden wat mij betreft wel iets meer registers open getrokken mogen worden. Eriksson is wel beter gaan zingen, dat wel....
Yes yes yesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:37 schreef Z het volgende:
Destroyer - Destroyer's Rubies is ook een leuke plaat. Vooral mensen die bijvoorbeeld de Decemberists en de Mountain Goats leuk vinden, vinden deze plaat ook leuk denk ik.
Pas du probleemquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:06 schreef pfaf het volgende:
Oe, bedankt -Dries- een door mij compleet gemiste tip.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:04 schreef Z het volgende:
Zeker niet, hooguit naar een ander topic verbannen
Ik vind je nog steeds lauwer dan Frans Bauer
Klinkt gelijk goed bij de eerste luisterbeurtquote:
Er is ook bakken met indie Hip Hop!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
indie-afvallige!!! zo gaan we hard door de discipelen heen
Dat is waar, ik luister wel vaker naar dat genre, een zeer interessant en fijn genre als je het mij vraagt.quote:
Ja, ik zit echt te genieten, grote klasse het album. Nu meteen pete philly erachter aan, ik heb een goede dagquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Zo is 't maar net, Biggie!
En die nieuwe Opgezwolle is nu al een van de sterkste releases van 2006. Point taken.
Indeed!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Klinkt gelijk goed bij de eerste luisterbeurt![]()
Brrr. Pete Philly is hiphop voor blanke mensen die 5 jaar geleden naar lounge luisterden, imho. Ik heb het er niet zo op.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, ik zit echt te genieten, grote klasse het album. Nu meteen pete philly erachter aan, ik heb een goede dag![]()
Op Pete Philly, hiphop, lounge of blanke mensen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Brrr. Pete Philly is hiphop voor blanke mensen die 5 jaar geleden naar lounge luisterden, imho. Ik heb het er niet zo op..
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Op Pete Philly, hiphop, lounge of blanke mensen?
Gelekt ja. Zag 'm begin vorige maand al rondslingeren. De officiele release is 18 april.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Die nieuwe plaat van Dresden Dolls is volgens mij al gelekt DD..... Of is ie al officieel uit?
Nee, nog niet. De vorige plaat greep me bij de eerste luisterbeurt direct naar de strot, maar liet me vervolgens ook snel weer keihard vallen. Daarom loop ik persoonlijk niet meer zo warm voor een nieuwe Dresden Dolls.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:12 schreef peaceman het volgende:
heb je m ook al geluisterd?
Eerst maar eens binnen halen, maar ben wel erg benieuwd, die vorige had ik wel een beetje hetzelfde mee als jij. Eerst veel draaien en vervolgens eigenlijk zelden tot niet... Alhoewel het toch een goede plaat blijft. En coin-operated boy is een nummer wat ik dolgraag een keer live vertolkt wil zien. Daarom was het ook zo balen dat ze niet op LL kwamen..quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De vorige plaat greep me bij de eerste luisterbeurt direct naar de strot, maar liet me vervolgens ook snel weer keihard vallen. Daarom loop ik persoonlijk niet meer zo warm voor een nieuwe Dresden Dolls.
Maar hey, ik wil natuurlijk wel een gefundeerde mening kunnen spuien, dus ik zal 'm deze week nog gaan luisteren!
Jij wel al een mening klaar?
Erg leuk. Speelt toevallig nu. De recensie verwacht ik dit weekend.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat vind je van die Department Of Eagles plaat, MM?
Dat is een hele goede bui. Wereldband!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben momenteel even in een jayhawks bui.... mijn 2e concert ooit was van hen in een klein zaaltje in Leeuwarden (max 400 man). Ik stond vooraan en zong alles mee, als 1 van de weinigen..... nu ik het weer luister, vind ik toch echt dat ik er te weinig naar luister...Blijft mooie muziek!
Meldt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:05 schreef pfaf het volgende:
Ik ken weinig mensen die de nieuwe Opgezwolle níet goed vinden. ( nog niemand gehoord eigenlijk )
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Opgezwolle is niet aan mij besteed. Ik houd het wel bij M.I.A., qua hiphop.
En over de Dresden Dolls.
Hun debuut.... Het duurde even voor ik het album doorhad en toen was het meteen ook erg verslavend en kon ik er heel vaak naar luisteren. En zo is het nog steeds.
De nieuwe wist me sneller te grijpen. De nummers zijn naar mijn idee diverser en het album is over het geheel wat anders. Ik vind het leuk.
En heb je de Dolls niet gezien op Werchter, peaceman?
Tom McRae was briljant op Werchter, dus dat maakte veel goed, maar het was wel een kater toen we niet op LL kwamen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ai, dat is vervelend. Ik zou graag willen zeggen dat je niets gemist hebt, maar het was m'n favoriete optreden op Werchter..
Vorig jaar op pinkpop toch, volgens mij heb ik het toen op tv gezien. 1 nummer was wel lekker, maar voor de rest kon het me nie echt boeien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ai, dat is vervelend. Ik zou graag willen zeggen dat je niets gemist hebt, maar het was m'n favoriete optreden op Werchter..
Wat vindt men hier eigenlijk van Wir Sind Helden? Ik kan er erg vrolijk van worden, een beetje de Duitse Rilo Kiley.
Hij staat op de luisterlijst bij deze!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:10 schreef cafca het volgende:
Is er hier iemand die deze plaat kent:
[afbeelding]
Alweer bijna een jaar uit, maar pas recentelijk leren kennen. Geweldig album
Paradiso.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:02 schreef peaceman het volgende:
Voor de liefhebber: 1 mei in de kleine zaal Paradiso: The Wedding Present ¤ 11,-
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:42 schreef Z het volgende:
Mij wordt een mooie Paradiso maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |