afgelopen week 2 nummers van gehoord, niet met m'n volle aandacht erbij, maar het klonk niet ongeloofelijk slecht...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat Panic! At The Disco vind ik echt kut.
Oja!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:50 schreef cafca het volgende:
Modest Mouse, Flaming Lips, Little Killers, Silver Jews, Decemberists
So what...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:32 schreef Z het volgende:
Weinig indie, solo, als je het mij vraagt.
Ik dacht dat dat Woodstock vogeltje nog veel te klein was om een ei te leggenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
So what...wilde ff mijn spreekwoordelijke ei kwijt..
![]()
You are so WRONGquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Woodstock vogeltje nog veel te klein was om een ei te leggen
Classic Noodlanding is met allemaal klassiekers van vroeger en "gewone" Noodlanding met muziek van nu. Ben zelf nooit naar de classic geweest, maar de gewone Noodlanding is in ieder geval wat alternatiever dan de meeste dansavonden die ik ken. Er worden ook nummers gedraaid van White Stripes en Kaiser Chiefs bijvoorbeeld. Vind het zelf een erg leuke avondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:58 schreef lienelien het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat nou het verschil is tussen 'Noodlanding' en 'Classic Noodlanding' in Paradiso?
m.u.v het ¤2 prijsverschil....
Totaal geen indie volgens mij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:32 schreef Z het volgende:
Weinig indie, solo, als je het mij vraagt.
Neee! I Write Sins, Not Tragedies is super leuk nummer! (voor de rest geen ideequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat Panic! At The Disco vind ik echt kut.
Na 3 nummers wist ik genoeg.. Fout Amerikaanse teenage-gezangquote:Op zondag 5 maart 2006 17:32 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Neee! I Write Sins, Not Tragedies is super leuk nummer! (voor de rest geen idee)
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat ze groot zijn geworden met het spelen van Blink-182 covers, en dat is er inderdaad ook wel aan af te horen.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Na 3 nummers wist ik genoeg.. Fout Amerikaanse teenage-gezang![]()
Een statement als deze, als ook de aanprijzing van methodmich, zien er best raar uit als je nog gewoon denkt dat OCS voor Ocean Colour Scene staat.quote:
Om eerlijk te zijn, dat dacht ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een statement als deze, als ook de aanprijzing methodmich, zien er best raar uit als je nog gewoon denkt dat OCS voor Ocean Colour Scene staat.
Nee, kan ik me wel in vinden. Ik heb trouwens het geniale " We have the facts and we're voting Indie!" als titel aangehouden, met dank aan wepeel2. Het "central" tussen haakjes moet dan wel eenmalig wijken, maar daar zal niemand om kraaien denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:22 schreef Z het volgende:
Mijn wens voor het volgende topic is dat het weer een tikkie 'indie' wordt. Of is dat een wat snobberige opmerking?
Ja. We gaan het gewoon weer over de Arctic Monkeys hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:22 schreef Z het volgende:
Mijn wens voor het volgende topic is dat het weer een tikkie 'indie' wordt. Of is dat een wat snobberige opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |