Pete Philly.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Op Pete Philly, hiphop, lounge of blanke mensen?
Ja dat was wel onofficieel bekend idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Pete Philly..
Verder, over de Dresden Dolls. Ik meende dat die (alsmede ook Placebo, Morrissey en Franz Ferdinand) op Pinkpop gingen komen dit jaar. Ik kon het zo snel even niet officieel terugvinden, dus pin me er niet op vast, maar ik had het wel echt al gehoord.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat was wel onofficieel bekend idd.
Ik zit nu trouwens die nieuwe plaat van DD te luisteren. Klinkt oke!
Koel!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:02 schreef peaceman het volgende:
Voor de liefhebber: 1 mei in de kleine zaal Paradiso: The Wedding Present ¤ 11,-
Ik ben het aan het overwegen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:07 schreef Lieke_K het volgende:
Zeg, gaan er nog mensen naar Mew in de Melkweg?
Ja vorige keer was echt ontzettend gaaf. Heb veel gelachen, maar ook veel genoten op die avond. Hopelijk kunnen ze het geluid in Paradiso ook net zo goed krijgen als in de Melkweg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:17 schreef MadScientist het volgende:
ik ga wel naar de Flaming Lips in Paradiso denk ik... vorige keer in Melkweg schijnt echt supertof geweest te zijn, heel happy met mensen in mascotte poppen en confetti en shit....
toch een keer kijken... dan maar niet naar Beatallica die avond in melkweg
Ze zeiden dat ze snel weer naar nederland zouden komen, dus misschien krijg je een herkansing. Het was een erg goed optreden btw.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef JeroenV het volgende:
Ik zou vanavond naar Hard-Fi gaan in Rotterdam. Gaat helaas niet door omdat een vriend ziek is. Wel jammer, ook omdat dit volgens mij het laatste optreden voorlopig in Nederland was.
Nee, niet echt, maar het was natuurlijk ook maar een kort optreden. Misschien 40 minuutjes. Maar ze gingen ook nog optreden in Deventer dus ze hadden weinig tijd... Best jammer, want het klonk fraai.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Vertelde Michiel de party animal nog zijn vaste verhaaltjes peaceman?
Dan ga ik dan wel, als het een beetje in de buurt is. Zijn ze goed live?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:44 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze snel weer naar nederland zouden komen, dus misschien krijg je een herkansing. Het was een erg goed optreden btw.
ehm..wat ik de laatste tijd veel luister incl bovenstaande:quote:[b]Op zaterdag 4 maart 2006 20:32
Maar even wat anders. Heb weer wat geld op mijn bankrekening staan en wil mijn cd collectie nog wat verder uitbreiden. Op dit moment heb ik cd's van onder andere franz ferdinand, kaiser chiefs, arctic monkeys, maxïmo park, white stripes, infadels. Hebben jullie nog aanraders voor mij? Wat een beetje in hetzelfde genre valt uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |