Ja, niet stormlopen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
een optie, je doet net alsof er nog meer zijn
Je hebt een leven aangeschaft?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
I know, en dat zal nu ook wel zo blijven denk ik
Dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ook, maar FOK! begint me een beetje de strot uit te hangen![]()
Wat jij wilquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach, veeeeeeeel minder op FOK! komen, en dat bevalt me ook maar al te goed.
het jaar is nog maar net begonnen hoor, en als het nu al zo negatief is kan het alleen maar beter wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Euh ja maar nu zit ik even ziek thuis, godverdit gaat een klote jaar worden,
dat eerste moet je maar niet op rekenen, dat tweede heb je zelf in de handquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik 1000 mil win en naar een ander land ben verhuis wel ja![]()
Welk land wil je naar toe?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
In NL wordt je toch al niet vrolijk op dus ja
Tja, geen flauw idee welk land dat isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Naar een land waar in in de zomer goed kan onweren en waar in het in de winter pas echt winter is!
Doe ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel behoorlijk groot, dan kun je het best een camper kopen
Zou je denkenquote:
Daar ben je weer eensquote:
zwaar kut, vandaar dat ik nu ook wakker ben... kan niet slapenquote:
Je moet ook niet slapen zo om half twee 's nachts.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
zwaar kut, vandaar dat ik nu ook wakker ben... kan niet slapen
en met jou?
dat moet je wel als je al amper geslapen hebt de afgelopen dagen van de pijn enzo...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet ook niet slapen zo om half twee 's nachts.Met mij goed, ik voel me helemaal thuis hier. Stad is schoon en gezellig en erg leuke mensen. Ook verbaas ik me over het vrouwelijk schoon wat hier rondloopt. Erg cool om te zien. Er is zelfs een meisje dat op dezelfde verdieping bivakkeert wat mijn aandacht getrokken heeft.
![]()
beetje hoofdpijnquote:
ququote:
quote:
is Glacier in de buurt?quote:
Als je gaat, zorg dan dat je een vlucht hebt met een wat langere overstap. Dan ben je namelijk niet zo moe en heb je totaal geen jetlag.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat moet je wel als je al amper geslapen hebt de afgelopen dagen van de pijn enzo...
Maar kewl dat je het zo goed naar je zin hebtNZ lijkt mij ook een erg mooi land... wil er dolgraag een keertje heen...
die slaapt denk alquote:
Pilletje genomen?quote:
mooi zo!quote:
tis niet alleen de rug... bepaalde maandelijkse periodes zorgen voor veel pijn en ellende en doen dingen die ze absoluut niet horen te doen... het heeft alleen wel een erg prettige uitwerking op m'n rug...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je gaat, zorg dan dat je een vlucht hebt met een wat langere overstap. Dan ben je namelijk niet zo moe en heb je totaal geen jetlag.![]()
Het gaat weer niet geweldig met de rug dus...![]()
quote:
zwarte!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
tis niet alleen de rug... bepaalde maandelijkse periodes zorgen voor veel pijn en ellende en doen dingen die ze absoluut niet horen te doen... het heeft alleen wel een erg prettige uitwerking op m'n rug...
de wfl-lfc is wel een groep waar veel crew vandaan komt zegquote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
zwarte!![]()
alhoewel deze post discriminerend kan worden opgevat, moet deze post louter en alleen als een ludiek antwoord opgevat worden
iddquote:Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
de wfl-lfc is wel een groep waar veel crew vandaan komt zeg
quote:
Tha_Tquote:Op zondag 12 februari 2006 01:47 schreef Tha_T het volgende:
Ik kom weer lekker binnen zie ik al
Zelfs een paar problemen op kunnen lossen op mijn site btw.Productieve dagen
Ik kwam natuurlijk uit TRV en ben op een goede dag in WFL terecht gekomen (hoe en waarom weet ik niet meer). Maar het is inderdaad wel opvallend. Toch bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef qu63 het volgende:
de wfl-lfc is wel een groep waar veel crew vandaan komt zeg
dingesquote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Beter als met jou als ik het zo lees![]()
[..]MutZdinges
Hier gaat alles nog prima.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Beter als met jou als ik het zo lees![]()
[..]MutZdinges
neuh.. ik ben gewoon aan het luiwammessen dit weekeinde..quote:Op zondag 12 februari 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen aan het bijkomen van een zware avond?
Klinkt bekendquote:Op zondag 12 februari 2006 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh.. ik ben gewoon aan het luiwammessen dit weekeinde..
nadat ik ruim 2 weken ziekjes was, ben ik nu weer opgelapt, maar ik heb geen zin voor/tijdens mijn vakantie ziek te worden.. dus dan nu maar rustig.quote:
Nee, dat moet je zeker niet doen, daar zijn vakanties niet voor hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nadat ik ruim 2 weken ziekjes was, ben ik nu weer opgelapt, maar ik heb geen zin voor/tijdens mijn vakantie ziek te worden.. dus dan nu maar rustig.
Toch wel jaquote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad. Ik vermaak me er wel
schijnt van niet. Ben ik nog niet geweest. Maar hoop ik dit jaar of volgend jaar toch eens heen te gaan om een kijkje te nemen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch wel ja
Lijkt het iets op thailand?
Jammer wel, dan moet ik ook weer naar Indonesie om daar te gaan kijken. En mijn planning loopt al zo volquote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schijnt van niet. Ben ik nog niet geweest. Maar hoop ik dit jaar of volgend jaar toch eens heen te gaan om een kijkje te nemen.
vervelend he.. vakanties uitzoekenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel, dan moet ik ook weer naar Indonesie om daar te gaan kijken. En mijn planning loopt al zo vol
Ja, echt rot iedere keer weer, welke lijkt er nu leukerquote:Op zondag 12 februari 2006 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend he.. vakanties uitzoekenWat een luxe-probleem ook...
Voorlopig richt ik me op Indonesië, omdat ik weet dat het me daar prima bevalt. Andere opties komen trouwens wel steeds hoger, dus een uitstapje is zo gemaakt.... wie weet dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt rot iedere keer weer, welke lijkt er nu leuker
Gewoon niets uitzoeken, ben je van die sores af en het scheelt je ook nogeens in de kostenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend he.. vakanties uitzoekenWat een luxe-probleem ook...
dat klopt, maar dan weet ik wel waar mijn voorkeur ligtquote:Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Gewoon niets uitzoeken, ben je van die sores af en het scheelt je ook nogeens in de kosten.
Als iets heel goed bevalt hoef je het ook niet te veranderen toch? Ik heb ook een regio waar ik ieder jaar wel een keer heen ga. De rest varieert wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voorlopig richt ik me op Indonesië, omdat ik weet dat het me daar prima bevalt. Andere opties komen trouwens wel steeds hoger, dus een uitstapje is zo gemaakt.... wie weet dus.
Halloquote:
tja, ik zou het er graag bij willen doen, maar met Indonesië als hoofdbestemming, moet je toch voorzichtig worden met andere bestemmingen. Je kan prima een weekeinde London of weekje Frankrijk doen, maar Indonesië is toch minimaal 2,5 week. Nu ga ik trouwens 4 weken.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens qu
[..]
Als iets heel goed bevalt hoef je het ook niet te veranderen toch? Ik heb ook een regio waar ik ieder jaar wel een keer heen ga. De rest varieert wel.
nee, ik probeer mezelf een beetje op te peppenquote:
tsjakkaaaaaaaaah!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, ik probeer mezelf een beetje op te peppen
Drukke dag voor de boegquote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, ik probeer mezelf een beetje op te peppen
ligt eraan wie er ziek isquote:Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog altijd beter dan twee ziek
Ik vind zelfs 2,5 week al weinig als je zover gaat. 4 weken is prima hoor en liever meer als het kan.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik zou het er graag bij willen doen, maar met Indonesië als hoofdbestemming, moet je toch voorzichtig worden met andere bestemmingen. Je kan prima een weekeinde London of weekje Frankrijk doen, maar Indonesië is toch minimaal 2,5 week. Nu ga ik trouwens 4 weken.
En beter dan gewekt worden met de woorden 'Mama, ik heb gespuugd in de wc'quote:Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog altijd beter dan twee ziek
Ik ben 1 maal 17 dagen op Bali geweest, de vorige keer was 3 weken, de keer ervoor 5, nu 4, en mogelijk vanaf juni... geen vakantie meer.. maar wel er zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind zelfs 2,5 week al weinig als je zover gaat. 4 weken is prima hoor en liever meer als het kan.
Bestemmingen buiten europa kan je wat minder goed combineren of je moet echt veel tijd hebben. Binnen europa kan je veel beter combineren, misschien ook doordat het wat dichter bij elkaar ligt en de kans dat je nog een keer (of nog vaker) kan gaan groter is.
in de wc is toch goed? ik heb als 8-jarige eens de hele hal ondergebrokt toen ik thuis kwam van de kermis.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:23 schreef es70 het volgende:
[..]
En beter dan gewekt worden met de woorden 'Mama, ik heb gespuugd in de wc'.
aftakelingquote:Op zondag 12 februari 2006 12:23 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mijn hersencellen zijn ook al aangetast.
In de wc isquote:Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in de wc is toch goed? ik heb als 8-jarige eens de hele hal ondergebrokt toen ik thuis kwam van de kermis.![]()
Ja, das een beetje het probleem, zoveel vrije dagen hebben dat je ook echt weg kanquote:Op zondag 12 februari 2006 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben 1 maal 17 dagen op Bali geweest, de vorige keer was 3 weken, de keer ervoor 5, nu 4, en mogelijk vanaf juni... geen vakantie meer.. maar wel er zijn![]()
ver weg is moeilijk ja.. tijd maken lukt niet altijd als je een brave werknemer bent.
tja, het kan vast beter, maar dat was de beste van de opties dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:25 schreef es70 het volgende:
[..]
In de wc is, er zijn alleen leukere dingen om mee gewekt te worden
.
verveel ze!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, das een beetje het probleem, zoveel vrije dagen hebben dat je ook echt weg kan
Ik ben er weg van, mijn teamgenoten vervelen
meer allemaal dingen waar ik geen zin in hebquote:
MWahhhhquote:
dus je had eigenlijk nog langer willen slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
MWahhhh
Dat hardhorend wijf hier beneden zorgde voor een wakkere sjowhan om 11:15uur.. Kuttv stond weer te hard![]()
gewoon goed stampen dan komende avondquote:Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
MWahhhh
Dat hardhorend wijf hier beneden zorgde voor een wakkere sjowhan om 11:15uur.. Kuttv stond weer te hard![]()
joahquote:Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je had eigenlijk nog langer willen slapen
stampen doe ik wel met me muziekquote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon goed stampen dan komende avond
hier ook, maar 't blijft niet liggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik weer
En waarom sneeuwt het hier al bijna de hele dag?
Dat verklaart een hoop getoeter... maar hij's net weggeredenquote:15:54 uur Eindhoven<->Venlo Door een defecte trein rijden er tussen Eindhoven en Helmond geen treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
T blijft nu op de auto's liggen hier,quote:Op zondag 12 februari 2006 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier ook, maar 't blijft niet liggen.
nou, hier ligt (nog) niets.. dus dat weg zijn morgenochtend gaat hier wel lukkenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T blijft nu op de auto's liggen hier,
mag toch hopen dat het morgenochtend wel weg is hoor
hockey en temps net boven nul denk ik ook niet...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Moet het niet gaan vriezen hoor vanavond.
En hockeyen in de nattesneeuw is niet leker
Het was de afgelopen weken heerlijk om te spelenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hockey en temps net boven nul denk ik ook niet...
dat scheelt wel ja.. droog of nietquote:Op zondag 12 februari 2006 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was de afgelopen weken heerlijk om te spelen
Alleen met neerslag is echt niet lekker, dan krijg je jezelf veel moeilijker warm
Das eigenlijk het hele verschil. Spelen in de regen is zelden lekker, alleen als het echt heet is kan het lekker zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat scheelt wel ja.. droog of niet
Alleen als het dan tijdens de wedstrijd nog droog wordt. Als het dan gaat regenen moet het ook blijven regenen. Raar, maar waarquote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef indahnesia.com het volgende:
maar als het stortregent bij warmte, krijg je het toch koud
Daarna koelt het meestal goed af dan ja. Wij hebben die bui in Thailand toen in extremis ontweken. Was echt niet leuk meerquote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
dat weet ik dan weer niet. 1 keer ben ik in de tropen door een stortregenbui behoorlijk afgekoeld.. niet prettig.
nah, eind maart zal dat nog wel nietquote:Op zondag 12 februari 2006 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker hoor, en dan als je terugkomt is het hier ook zomer
Tuurlijk wel, el nino moet gewoon even meewerkenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, eind maart zal dat nog wel niet
haha.. dan is het hier 6 maanden 25+ met geen spat regen..quote:Op zondag 12 februari 2006 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, el nino moet gewoon even meewerken
regen is best lekker, daarom is Indonesië zo fijn. Vrijwel iedere middag wordt de zooi eens goed geflushed.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:48 schreef marcb1974 het volgende:![]()
Ireen
![]()
En dat zou mooi zijn ja, die 25+,
zo nu en dan regen hoort er wel bij hoor
maar als het hier regent, is de zomer meteen voorbijquote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
Dat kan hier ook geen kwaad hooriedere dag gewoon 1 goede bui
Ireen Wust, goud is er
Hier hield het afgelopen jaar niet meer op, heel juli en een deel augustus wegquote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar als het hier regent, is de zomer meteen voorbij![]()
in Juli was het heet ja, ware het niet dat ik dus toen 'toevallig' in Indonesië zat.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier hield het afgelopen jaar niet meer op, heel juli en een deel augustus weg
Daar zal het zeker lekker zijn geweest.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in Juli was het heet ja, ware het niet dat ik dus toen 'toevallig' in Indonesië zat.
aah.. werken in 30°C.... da's niet fijn..quote:Op zondag 12 februari 2006 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zal het zeker lekker zijn geweest.
Ik mocht toen gewoon lekker werken. Mijn vakantie had ik pas eind augustus, toen het weer erg lekker weer was
Ik heb gezorgd dat ik weer ruimte op mijn harde schijf heb... Kan nu alleen niets meerquote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef classpc het volgende:
* classpc heeft de hele dag een beetje spelletjes gespeeld.
En ik heb nog ff gezorgd dat ik niets meer vind als ik op m'n e-mail adres google.
Google moet de boel alleen nog ff updaten.
2de hands 30 Gig. schijf (en ja, da's een mega-vooruitgang, 'k heb er nu 6).quote:Op zondag 12 februari 2006 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
oude harde schijf? nieuwe harde schijf
Dan kan je er 5x zoveel data op kwijtquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
2de hands 30 Gig, schijf (en ja, da's een mega-vooruitgang, 'k heb er nu 6).
Ik kan Pat natuurlijk vragen of 'ie meteen ff een backup voor me brandtquote:Op zondag 12 februari 2006 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan kan je er 5x zoveel data op kwijt
Pas maar op trouwens dat 't niet snel kapot gaat, anders ben je alsnog alles kwijt wat erop stond
Haal je dan ook dat ene foutje er even uitquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft vandaag eens hard geknutseld aan zijn weblog![]()
Eh?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Haal je dan ook dat ene foutje er even uit
Wel op goede schijfjes, anders ben je 't na een half jaar nog kwijt...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan Pat natuurlijk vragen of 'ie meteen ff een backup voor me brandt.
En ja, de website kan een fout geven in internet explorer. Dit mag je negeren, aangezien er geen rare scripts gedraaid worden ;-).quote:
Ik ga ervan uit dat hij wel goeie schijfjes heeft...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel op goede schijfjes, anders ben je 't na een half jaar nog kwijt...
Oh, maar dat is de website, niet me weblogquote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ja, de website kan een fout geven in internet explorer. Dit mag je negeren, aangezien er geen rare scripts gedraaid worden ;-).
ah ok, sollyquote:Op zondag 12 februari 2006 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, maar dat is de website, niet me weblog
(weblog.sjowhan.nl)
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
leuk is relatiefquote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan dit weekend?
Kan ook leuk zijn toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
leuk is relatief
vandaag naar de verjaardag van schoonmoeder geweest
Ja hoor, was wel gezelligquote:
dan ga ik dat maar ff regelenquote:En wat lekkers zal je moeten regelen dan![]()
verwarming iets hoger zetten, of een trui aandoen, of...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Brrr, heb het koud...
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Brrr, heb het koud...
Graag... Kom maar...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Daar kunnen we vast wat aan doen
Slapen.. maar dat is vast niet het antwoord wat jij in gedachten had...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verwarming iets hoger zetten, of een trui aandoen, of...
nee niet echt... stijve nek en andere ongemakken.quote:
hmm das minder..quote:Op maandag 13 februari 2006 05:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee niet echt... stijve nek en andere ongemakken.
Een kussen van 10 euro (van dat schuimrubber dat zich naar je lijf vormt) is net zo goed, en vast goedkoperquote:Op maandag 13 februari 2006 05:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hmm das minder..
moet je eens aan de nogwat pillow van tel sell gaan denken
ik ga zo trouwens lekker naar het werk..
en waarschijnlijk eerder vrij of zo ..
niet echt geslapen
ik wil ook freestyle snowboardenquote:
kunnen ook btwquote:
welk forum?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ja hoi
Weer lekker brak, wil ik doorgaan om me weblog verder uit te breiden, is 't forum down.
Dat dan weer welquote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook niet in verse pannenkoeken of wafels? Of een heerlijk stukje lauwe cake?
pannenkoeken!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook niet in verse pannenkoeken of wafels? Of een heerlijk stukje lauwe cake?
Ik heb ook wel zin in vlaamse waterzooiquote:Op maandag 13 februari 2006 17:15 schreef leonieke het volgende:
Kijk nu.. nu heb ik er ook zin in![]()
Foei classpc!![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in vlaamse waterzooi [afbeelding]
Goeiemiddag indahnesia.comquote:
Je maakt m'n hele dag weer goedquote:Op maandag 13 februari 2006 17:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik bezorg je een kommetje als ik je tegenkom!
Ik moet het dus niet verkeerd oppakken![]()
Maar mag ik wel?
*al lang trek heeft*quote:
Huiswerk maken vooral.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
En wat zijn de avondplannen nog?
jah.. zeg dat wel..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Goeiemiddag indahnesia.com
Vandaag lekker gewerkt?
Wat een voorbeeldige leerlingquote:Op maandag 13 februari 2006 17:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Huiswerk maken vooral.
Misschien een beetje FOK!ken.
Vooral als je het inleveren van je huiswerk al een paar keer uitgesteld hebtquote:
dat moet je er niet bij zeggen natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Vooral als je het inleveren van je huiswerk al een paar keer uitgesteld hebt
Tsss, zou je bij mij al overbodig werk doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Vooral als je het inleveren van je huiswerk al een paar keer uitgesteld hebt
Maar hij is wel eerlijk!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat moet je er niet bij zeggen natuurlijk
Ik doe liever iets anders danquote:Op maandag 13 februari 2006 17:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
*al lang trek heeft*
maar als je wil, mag je wel even komen trekken hoor
Dus als ik jou zou hebben als leraar, dan zou ik dus geen huiswerk hoeven maken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tsss, zou je bij mij al overbodig werk doen.
1 x te laat: maximum helft van de punten
2 x te laat: 0
Zalig toch om les te krijgen van mijquote:Op maandag 13 februari 2006 17:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Dus als ik jou zou hebben als leraar, dan zou ik dus geen huiswerk hoeven maken.
mag ookquote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik doe liever iets anders dantrekken
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zalig toch om les te krijgen van mij![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik doe liever iets anders dantrekken
![]()
![]()
als leraar? Dan zou er iets fout gegaan zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 17:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Dus als ik jou zou hebben als leraar, dan zou ik dus geen huiswerk hoeven maken.
Wat is de juiste vrouwelijke vorm daarvan danquote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als leraar? Dan zou er iets fout gegaan zijn![]()
Moest het nu zo ver niet zijn eh...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:36 schreef classpc het volgende:
@ leo:
Als je mij hier les wilt komen geven, heb ik gaan bezwaar
Lerares?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat is de juiste vrouwelijke vorm daarvan dan
Dat vind ik zo vreemd klinken...quote:
lerares?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat is de juiste vrouwelijke vorm daarvan dan
rondingenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
Anderzijds zijn er ook nog andere vrouwelijke vormen waarover er gediscussieerd kan worden![]()
of anders leerkrachtquote:Op maandag 13 februari 2006 17:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vreemd klinken...
Maar ik heb je in ieder geval liever als lerares dan als leraar.
ik heb erwtensoep dadelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is hollandsche pot koken..
Aardappels, winterpeen en vissticks
moet je ook niet op die banners klikkequote:Op maandag 13 februari 2006 18:01 schreef classpc het volgende:
Fuck, zit ik lekker luid Hoobastank te draaien, komen er opeens schreeuwende mensen doorheen uit een banner in MSN Messenger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |