Optimistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:29 schreef Croupouque het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat deze griet zelfmoord pleegt.
Dat dacht ik ook al...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:29 schreef Croupouque het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat deze griet zelfmoord pleegt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:30 schreef Lynx666 het volgende:
Ellen, je op 1 na laatste liedje, meid!
Ik denk dat dit zijn les is die hij heeft geleerd met Alice. Kritiek geeft de mensen alleen maar reden tot stemmen, zeggen dat ze toch wel door is zorgt misschien dat ze er uit gaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef WithMe het volgende:
"Ik neem aan dat je gewoon doorgaat noor volgende week."![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:30 schreef Lynx666 het volgende:
Ellen, je op 1 na laatste liedje, meid!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef dolfg het volgende:
Oeps verkeerde quote gebruikt...
Echt wel !quote:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zijn les is die hij heeft geleerd met Alice. Kritiek geeft de mensen alleen maar reden tot stemmen, zeggen dat ze toch wel door is zorgt misschien dat ze er uit gaat.
Oe, wat slim van hemquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zijn les is die hij heeft geleerd met Alice. Kritiek geeft de mensen alleen maar reden tot stemmen, zeggen dat ze toch wel door is zorgt misschien dat ze er uit gaat.
Ja, alleen doodzonde dat ze zo'n saai nummer pakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef WithMe het volgende:
Klinkt goed.
Lied liedje!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alleen doodzonde dat ze zo'n saai nummer pakt.
maar wel een erg bekend nummerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alleen doodzonde dat ze zo'n saai nummer pakt.
Echt wel, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Geweldig![]()
De beste van de avond tot nu toe!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |